Dzisiaj jest 06 sie 2025, 0:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2010, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:25
Posty: 52
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Mam JETFORCE 2005r. na wtrysku co może być że nie zapala łapie ale nie chce

- iskra dobra

jak mu wstrzyknę paliwo na święcę zapali i chodzi na obrotach 5000-8000 jak zejdę z obrotów poniżej 5000 to potem nie chce z powrotem na nie wejść i chodzi na obrotach 2000-3000
co to może być ?
z góry dzięki.


znalazłem
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=19355

zobaczę jakie są błędy może coś dam rady.




_________________

Optyka:
*ryfle BSB
*lampa tylna LED "Diodowa"
*Manetki STR8 "Chrom"


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 18:29 przez michass, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 18:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 21:14
Posty: 448
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Może być wiele powodów xD szukaj mechanika co wtryski robi bo raczej nikt ci tu nie powie co jest nie taK :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... city/99623
^SPRZEDAM^ VIVKE
Sprzedam Meridę Matts 90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Uroki wtrysku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:25
Posty: 52
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Mam takie pytanie do posiadaczy jetforce na wtrysku jest dojście do pompy paliwowej
i są tam oznaczenia FI i FO możecie napisać dokąd które idzie jakie do pompy a które to powrót do zbiornika
z góry dzięki czekam na szybką odpowiedź




_________________

Optyka:
*ryfle BSB
*lampa tylna LED "Diodowa"
*Manetki STR8 "Chrom"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:25
Posty: 52
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Mam JETFORCE 2005r. na wtrysku co może być że nie zapala łapie ale nie chce

jak mu wstrzyknę paliwo na święcę zapali i chodzi na obrotach 5000-8000 jak zejdę z obrotów poniżej 5000 to potem nie chce z powrotem na nie wejść i chodzi na obrotach 2000-3000
co to może być ?
z góry dzięki.




_________________

Optyka:
*ryfle BSB
*lampa tylna LED "Diodowa"
*Manetki STR8 "Chrom"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:25
Posty: 52
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
F5 ! !




_________________

Optyka:
*ryfle BSB
*lampa tylna LED "Diodowa"
*Manetki STR8 "Chrom"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 16:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Najprawdopodobniej jest to pompa paliwa albo wtrysk mam to samo ten sam rocznik.
PO wymianie pompy to u mnie dalej bylo to samo, wiec obstawam wtrysk (ale pompe warto tez sprawdzic)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 22:33 
*

Rejestracja: 22 paź 2010, 21:44
Posty: 3
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
moze potraficie pomuc z moim problemem mam jetforca 125cc i po odpaleniu wkreca sie na wysokie obnroty od razu ma 4000 tys i rosnie do 7000 tys czym tro moze byc spowodowane czy to wina niewyregulowanego gaznika? jet byl przerabiany z wtrysku na gaznik do tej pory bylo ok tylko od kad pamietam miał juz duze obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 17:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2010, 15:28
Posty: 41
Lokalizacja: Oświęcim-Babice
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik, prawdopodobnie za dużo paliwka dostaje i od razu wskakuje na wysokie obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 18:34 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
vaman7 pisze:
Wyreguluj gaźnik, prawdopodobnie za dużo paliwka dostaje i od razu wskakuje na wysokie obroty.
Człowieku przeczytaj najpierw wszystkie posty zanim coś napiszesz ! To jest jetforce na wtrysku więc jak ma wyregulować w nim gaźnik ?




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2010, 15:28
Posty: 41
Lokalizacja: Oświęcim-Babice
Pojazd:
...Mój błąd, myślałem, że to gaźnik :D Sorrka :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2010, 15:58 
*

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:09
Posty: 8
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
jak nie chcesz miec problemów z wtryskiem to odrazu przerób na gażnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy