Dzisiaj jest 22 lut 2025, 16:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2011, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
Mam okazję kupić Aprilie sr 50 DiTech 2001 rok 22 tys przebiegu z uszkodzonym wtryskiem za niewielką cenę jak na taki skuter, poza tym znajduje się ona kilkadziesiąt km ode mnie. Skuter ma założone nowe opony i sprzedający twierdzi, że ma kompresję 7 atmosfer. W związku z tym kieruje do was pytanie czy się opłaca? jaki jest koszt naprawy wtrysku lub czy jest możliwość włożenia tam normalnego gaźnika, czy wiąże się z tym dużo przeróbek silnika? :)




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:15 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
nie kupujesz głowice od gaznika gaznik zatykasz dziure po kompresorze łączysz 2kable i ppowinna smigac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
a jak z dozownikiem oleju? czy opłaca się już bardziej wsadzić zwykłe gaźnikowe morini ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2009, 10:19
Posty: 102
Lokalizacja: Kurow
Pojazd:
kotr002 pisze:
a jak z dozownikiem oleju?
ja u siebie wywaliłem pompkę oleju jak przerabiałem go na gaźnik, czytałem gdzieś ze silnik na wtrysku dostaje dużo mniej oleju niż silnik na gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 21:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jeśli masz dostęp do gaźnikowca nawet bez napędu pompy zatarty to chyba tak bo przełożysz se z techa części

a dozownik trza wywalić bo tech potrzebuje mało oleju i jak zostawisz na gaźnikowcu ten dozownik to dawka będzie niewystarczająca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
Zastanawiam się czy warto w to inwestować, właściciel chce za tą Sr 1500 zł do "lekkiej negocjacji". Bo ta przeróbka na gazior śmierdzi trochę prowizorką i ciekawe ile to pojeździ. :evil: Jestem w kropce bo może warto kupić i założyć cały silnik gaźnikowy tylko ile taki kosztuje? :/




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 21:10 przez kotr002, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 21:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Moim zdaniem się nie opłaca. Nie wiadomo ile kasy trzeba w to włożyć. Jeden kolega z forum miał wtryskowca, w którego wwalił ponad tys złotych i nie chodził. Jest to ryzyko duże. Za 1500 zł nie znajdziesz skutera. Może Sr'kę w starej budzie, Malagę F12, czy też Piaggio Zip. Poza tym ma duży przebieg. Nie wiadomo ile to jeszcze pochodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
Ogólnie to nie mam w planach kupna skutera ale, że nadarzyła się okazja z tą Aprilka Sr to myślałem czy by nie kupić. Boje się właśnie tego, że kupie, przerobie i nie będzie palił i co ja z tym później zrobię... Sam już nie wiem, a ile może kosztować silnik gaźnikowy?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 21:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Ciężko jest wyrwać taki silnik..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 21:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
za 1500 zł ? bierz ją przeróbka na gaźnik nawet jak Cię wyniesie te 500 ( a wyniesie może z 300 bo wiadomo gaźnik coś kosztuje i głowica) mówię od razu o gaźniku 17.5 bo może się przydać na przyszłość :D więc masz za 1800 machinę dobrą :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jak znajdziesz kupca na wtryskiwacze i kompresor (o ile są dobre) to kupisz części do przeróbki i Ci jeszcze zostanie.
Warto pamiętać o tym, że przerabiając na gaźnik zostawiasz seryjny komputer, który ma zmienne fazy zapłonu, więc przy odrobinie wkładu pracy będziesz miał lepszego moriniaka niż seryjny na gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
Powiem tak, jedyny tuning jaki by wchodził w grę to tłumik i coś z napędem( mowa o tuningu po przeróbce na gaźnik). Tylko wątpię czy dam rade sam przerobić tego ditecha, a co do części z morini to nie mam dostępu bo nikt z kumpli nie ma morini. :/
Właściciel Aprilki mówi, że na gaźniku chodzi normalnie. V-max przed awarią wtrysku 95 km/h. tylko teraz pytanie, czy zakładając gaźnik nie przytarł go? niby sprężanie ma 7 atmosfer... :/




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 22:39 przez kotr002, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Być może, że jedyną przyczyną problemów z tym Techem jest kompresja. Wtryskowce poniżej 7-8 bar maja problemy z odpalaniem. Nawet jak go przerobisz na gaźnik to warto pomyśleć o szlifie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
Może być studnia bez dna, gdybym się znał na tych wtryskach... lipa, że nikogo z okolic nie ma co się orientuje z tymi ditechami. Nie chce się w pakować na jakąś minę, że będę musiał wybulić 1000 zł a dalej nie odpali. A swap z aeroxa, co się z tym wiąże?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 22:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Zupełnie nie to mocowanie silnika. Szkoda zachodu.
Jeżeli nie znasz się na wtryskowcach to jedynie przeróbka na gaźnik - jest bardzo prosta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 23:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Kupuj to i przerabiaj na gaźnik ;)
Jak bym miał 1500 zł to już bym po to jechał ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 23:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
ciekawe ile to wtedy pojeździ jeszcze na tym gaźniku i jak z awaryjnością :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 23:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
na gaźniku będzie śmigało aż nie zatrzesz ;D
tylko odkręcasz dozownik i sam mieszankę robisz co jest uporczywe trochę ,
ale będziesz woził najwyżej olej w kufrze zawsze i dolewał przy tankowaniu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
mam pewne obawy co do tego, że coś się zepsuje w trasie i będzie lipa :) ktoś z forumowiczów robił już taką przeróbkę?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 23:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dużo ludzi na apriliasr.pl

po szczegóły odsyłam tam bo oni się lepiej na sr znają


to nie jest reklamowanie tylko informacja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy