Dzisiaj jest 06 lut 2025, 7:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2011, 23:29 
*

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:54
Posty: 4
Pojazd:
Jestem szczęśliwym posiadaczem Di-techa z 2005 roku, jego v-max wynosi ok 80km/h. wszystko seryjne, co mogę wymienić żeby poprawić jego osiągi? Została mi blokada map wtryskowych, czy jak wgrają mi sportowe znacznie poprawi się prędkość? Na razie zastanawiałem się na wymianą rolek, ale dopiera zaczynam zabawę z motocyklem i nie wiem jakie kupić żeby uzyskać kompromis pomiędzy v-max a przyśpieszeniem, więc jakie mi doradzicie?
W wakacje będę miał trochę gotówki i będę chciał ulepszyć swoja Katanę, więc będę chciał założyć:
- Wał korbowy Top Racing STD
- Wariator Malossi Multivar
- Cylinder Polini Sport 70
- Sprzęgło Malossi Fly
- Pasek Malossi
Co radzicie mi jeszcze zmienić? Zostaje przy seryjnym sportowym wydechu i przełożeniach i taki nie są blokowane, czy części będą ze sobą i z Di-techem kompatybilne? Na razie nie chce wgrywać sportowych map wtryskowych, ponieważ po wymianie cylindra trzeba wgrywać znów, a wgranie ich kosztuje ok. 180zł.
Może ktoś wie gdzie można dostać naklejki do Di-techa takie jak oryginalne?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 22:43 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:47
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Rolki nie wiem jakie masz teraz ale 5 lub 6 gram. Wał mam za 100zł stan bdb bez luzów!
Mam też łożyska :)

http://allegro.pl/wal-korbowy-top-racing-std-suzuki-katana-aprilia-i1485989620.html




_________________

Suzuki Katana 03r.


Ostatnio zmieniony 03 mar 2011, 22:44 przez zuo66041, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 10:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie ma czegoś takiego jak sportowe mapy. Jeżeli teraz skuter śmiga Ci 80km/h to masz odblokowane ECU i z seryjnego cylindra więcej już nie wyciśniesz. Kup do tego Multivara, najwyżej jakieś sprzęgło i śmigaj. Jeżeli chodzi o tłumik to w grę wchodzą w zasadzie tylko Leo ZX albo Laser X-pro a efekt będzie raczej minimalny, jedynie optycznie zyskasz.
Jeżeli potem będziesz chciał kupić jakiś zestaw 70cc to masz do wyboru Poliniego lub Malossi. Wg mnie Malossi lepszy bo dostajesz sportowe ECU a Polini daje tylko "bowlini" (sportowy regulator ciśnienia). Najlepsza opcja to kupić jakiegoś Airsala Racing i do tego ECU Malossiego i bowlini Polini. Możesz mieć problemy z zalewaniem świecy i takie tam ale to już będzie przyjemna moc. Jedyny problem to wał - ten TOP RACING STD przy Racingu może długo nie pociągnąć, natomiast do 70cc Sport seryjny w dobrym stanie wystarczy.

EDIT
Ten wał co podał zuo66041 nie podejdzie to Techa.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 10:49 przez stem, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 23:15 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:47
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
No do racinga zgadam się z STEM musiał byś kupić Top Racinga Evolution NG
Ja właśnie mam Airsala tech racing 70cc + Top Racing Evolution NG + gaźnik 19mm + króciec 23 od minarelli + wydech mk hand made + wariator polini i katana moja praktycznie sama na kolo idzie i 100km się bujam na blokowanych przełożeniach także efekty bdb mogę ci polecić ten cylek :)




_________________

Suzuki Katana 03r.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 23:18 przez zuo66041, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 19:06 
*

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:54
Posty: 4
Pojazd:
ECU mam na pewno blokowane, a co do tuningu to dopiero w wakacje lub dopiero po sezonie będę przerabiał Katanę, ale chyba w pierwszej kolejności kupie cylinder Malossi Sport 70, wariator Malossi Multivar, sprzęgło Malossi Fly i Pasek Malossi. Ile na prędkości mi da odblokowanie tego ECU?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Piotrek314 pisze:
ECU mam na pewno blokowane

Są dwa typy blokowanego ECU:
- mofa 25km/h (raczej niespotykane w Polsce)
- 45km/h rzadko spotykane
Skoro Twój skuter jedzie 80km/h to masz odblokowane ECU.
Kolejny etap to ECU Malossi, które podaje więcej paliwa i pewnie ma inne fazy zapłonu itp.
Niektórzy montowali je w 50cc to niby osiągi lepsze ale pojawiał się problem z zalewaniem świecy.
W pierwszej kolejności kup wariator - sporo Ci da niskim kosztem, bo zakup 70cc Malossiego to wydatek rzędu 1000pln (nówka).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy