Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2011, 22:49 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 22:22
Posty: 3
Lokalizacja: Drawsko Pom.
Pojazd:
Mam potężny problem z zapłonem w moim TGB 101s (2006 prod.). Sprawa jest bardzo nietypowa, dlatego założyłem osobny temat. Otóż kiedy skuter stoi na dworze więcej niż kilka minut, wówczas nie mogę go odpalić.Dodam, że trzymam go w piwnicy i kiedy stoi tam, to co prawda z wielkim trudem, ale odpala. Żeby go odpalić po dłuższym postoju na dworze (nieważne, czy zimno czy cieło, pada śnieg itp.) muszę:
1.pobrać trochę paliwa z baku strzykawką którą zawsze mam w kufrze
2.wstrzyknąć do cylinda
Robiłem to już tyle razy, że mogę to robić przez sen... (trwa to już ponad rok więc jakieś 450 razy na pewno) :cool: Ale do rzeczy.

Z początku myślałem, że to może wina gażnika, więc starannie go wyczyściłem, wyczyściłem przewody paliwowe, wymieniłem świecę, filtr powietrza... Z góry dziękuję za odpowiedź!

Nikt nie umie tego wytłumaczyć. Mam nadzieję, że ktoś z Was wie co jest nie tak.
Pozdrawiam!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 23:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Sprawdź membranki, po postoju jak próbujesz go odpalić świeca jest sucha?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 15:06 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 22:22
Posty: 3
Lokalizacja: Drawsko Pom.
Pojazd:
no właśnie jest sucha jak wiór... Możesz mi objaśnić gdzie są te membranki? Słyszałem jeszcze hipotezę że może to być jakaś pompka od podciśnienia, ale sam już nie wiem.


Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 15:07 przez JamoL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Czyli nie dostaje paliwa. Po kolei sprawdzaj od baku - filterek paliwa, czy jest napełniony i przepuszcza paliwo dalej. Następnie czy paliwo jest w gaźniku, jak wszystko będzie ok to musisz odkręcić króciec i dojść do membranek. Z tego co wiem to jest on przykręcony na jakąś nietypową śrubkę i trzeba użyć klucza "żabki".

Jak sprawdzić membranki to już poczytaj na forum za pomocą szukajki. Ja Ci tylko podpowiem że są to metalowe płytki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 18:34 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 22:22
Posty: 3
Lokalizacja: Drawsko Pom.
Pojazd:
w przewodach, filtrze i gaźniku wszystko gra. poszukam tego króćca i dam znać jak mi poszło. jak narazie wielkie piwo dla Ciebie. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 20:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Jak wygląda ssanie ? Masz może jakieś inne do pożyczenia na sprawdzenie ??
Korekta przerwy na świecy , i spróbuj jeszcze gaźnik podregulować.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy