Dzisiaj jest 01 sie 2025, 14:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: spadł vmax
Post: 27 maja 2011, 20:33 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
na uszkodzonej membranie leciałem 75-80kmh po wymianie membrany (kupiłem od minarelli hor) spadł mi vmax do ok 65-70.
czy winą np może być rozregulowany gaźnik(który ma prawie 20tyś przebiegu i ledwo trzyma obroty) albo wyciekający olej z przekładni (przekręciłem śrubę od wlewu i mi leje się z dekla).

@edit; Podam może setup jaki mam:
-----------------------------
Power Force 70ccm
Leo Vince HandMade z końcówką technigasa.
Wariator Polini Speed Control
Rolki Polini 5.5g (lekko kwadratowe już są)
Sportowe Łożyska Wału
Zawór membranowy Minarelli Horizontal Yamaha Aerox
Odblokowane Przełożenia Stage6 + Aprilia SR(wtórne)
Oryginalny Gaźnik
Pasek Polini Kevlar


I jeszcze pytanie jak wycisnąć z tego setupu 90kmh (czy np twardsza centralna sprężyna, albo rolki cięższe) a może gaźnik większy (mam 14mm)

proszę o wypowiedzi.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 maja 2011, 20:41 przez kolpaw, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 11:50 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
hmn , ten korek lekko na silikon wkrec .
ja tez mialem problem ze po wymianie mebramy tak sie dzieje ..
sprawdz jeszcze kompresje .
gaźnika nie idzie wyregulowac?
a v - max spadl pewnie bo zawor jest nowy i sa twardsze płytki ( za pewnien czas powinno sie ustabilizować)




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 11:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
kolpaw, coś ci mało ta katana idzie. Może po prostu masz źle wyregulowany gaźnik? Sprawdzałeś świecę jaki kolor ma?
Na stopce lub na trawie wysoko się wkręca?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 17:57 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
świeca jest ok ciemno-kawowy kolor, katana pali na kopa czy zimna czy ciepła.
gaźnik u mnie to lipa, obroty raz są ledwo że schodzą za nisko a raz są na tyle wysokie że skuter zaczyna sam ruszać.

z jazdą to przyspieszenie ma ładne tylko na wysokich obrotach.

Zresztą lipa bo zico simpli 50cc mojego brata ma lepszy start ;/

ps może ktoś poda mi jakie rolki kupić na vmax i jaką sprężynę dociskową (bo jest seria - skuter nic nie regulowany)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 maja 2011, 18:05 przez kolpaw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 18:18 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
a przełozenia odblokowane?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 18:31 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
tak pierwotne stage6 wtórne aprilia sr




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 19:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Jeśli tam masz, że raz wysokie ma raz niskie to gdzieś lewe łapie. Ja tak miałem. Miałem dziurę w króćcu jakby ktoś wiertarką zrobił. Wkręciłem małą srubkę i jest git. Tylko teraz mam taki problem, że za nic w świecie nie da się nałożyć przewodu paliwowego...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 19:47 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
co łapie lewe? bo sie nie znam na skuterach xD




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
lewe powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 19:58 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
czyli mam szukać dziury w filtrze powietrza? bo króciec mam metalowy.

a i może ktoś by zaproponował jakie te rolki i centralka?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 maja 2011, 20:00 przez kolpaw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 20:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Nie w filtrze. Szukaj przyczyn w połączeniach między membraną kórćcem oraz gaźnikiem. Najlepiej, aby były wszedzie uszczelki + sylikon tak jak ja mam i jest git majonez.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 21:32 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Sprawdzałeś kompresję ? Może cylinder masz już na wykończeniu ? Ja na swojej airsal t6 racing, przełożenia odblokowane sr + top racing ( więc takie same jak ty ) reszta seria - 85km/h prosta z bd przyśpieszeniem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 22:45 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
na wykonczeniu? pali od kopa. cylek niecałe 2tyś przebiegu no to raczej nie. co prawda cylek mam jeden z tańszych 70ccm, bo power force (koło 350zł kosztował LC).

zła regulacja raczej (rolki byle jakie w dodatku kwadratowe, centralka chyba seria)

mi po dotarciu leciał 75 na zablokowanych. teraz koło 70 na odblokowanych ;/




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 maja 2011, 22:51 przez kolpaw, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 7:22 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Człowieku wiesz o tym że masz jakieś nie wiadomo jakie rolki, do tego zdarte i ty pytasz się od czego tak się dzieje ? Co za ludzie :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 10:06 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
nie dokońca że byle jakie mam albo polini 5.5g albo polini 7g




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 11:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
kolpaw, jeśli raz chodzi na małych obr a raz na wyższych to oznaka albo:
- lewe powietrze łapie gdzieś
- spadek kompresji / przytarcie.
U mnie wszystko szczelne i tak jest, skuter chodzi tylko na wykręconej śrubce od powietrza max o 0.5 obr - kompresja 7b... I tutaj jeszcze mogę Ci podpowiedzieć że sprawdź na zimnym jak jeszcze na ssaniu chodzi jak jest bo jeśli wtedy ma ok obroty na niskich chodzi i ładnie spada a jak się rozgrzeje to mu odbija ze raz wyższe raz niższe to właśnie spadek kompresji raczej, sprawdź na jakiejś stacji czy u mechanika. Jeszcze taka sprawa że jak masz jakiś tuning to może dysza za mała/ zła regulacja gaźnika ale to już sam musisz sobie poradzić z tym albo mechanik bo teraz to wróżę z fusów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:37 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
Nawet zimny nie trzyma obrotów - odpalam i albo sam rusza albo ledwo trzyma te obroty.
Tak było od razu po wymianie cylka też. Wiem że to gaźnik ale nikt nie ma na sprzedaż używanego 17.5mm do katany... Jedyna regulacja po tuningu to były obroty na postoju, nic więcej nie było regulowane w nim.

Druga sprawa, jak wykręcić śrubę od wlewu oleju przekładniowego? Bo ukręciłem łepek i została w środku.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 maja 2011, 12:41 przez kolpaw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 16:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
albo słabe uszczelniacze na wale albo przy gaźniku gdzieś łapie, nie szczelnie założyłeś zawór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy