Dzisiaj jest 21 lut 2025, 20:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2011, 21:14 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 21:12
Posty: 7
Pojazd:
MAm pytanie czy mój TGB na tym cylindrze i seryjnym gaźniku sam sobie pociągnie olej
i czy mam przy docieraniu lać dodatkowy olej do baku z benzyną

wytłumaczcie mi co i jak mam zrobić by go nie zatrzeć :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 23:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Po pierwsze włóż większą dyszę. o jakieś 20 nawet do 30 jednostek większą.
po drugie olej niby z dozownika podaje tyle ile trzeba ale możesz lać dodatkowo zakrętkę od oleju na 5 litrów benzyny, więcej nie ma sensu bo tylko nagar będzie.
po trzecie pół syntetyk lej przy docieraniu, po docieraniu full syntetyk, lub zostań przy pół syntetycznym. albo od razu full syntetyk i na takim zostań.
po 4 regulacja odpowiednia gaźnika.
po 5 odkładaj kasę na wał bo seryjne są i krzywe, i padają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 10:07 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 21:12
Posty: 7
Pojazd:
Możesz podać jaką mam kupić dysze ze sklepu (link)
A wał już mam zmieniony :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 22:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 17:30
Posty: 82
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Co ty mu gadasz jak dozownik może podać odpowiednią ilość oleju jak komora cylindra jest większa a pompa dozownika napędzana jest wałem korbowym a paliwo ciągnie cylinder i jeśli 50ccm pociągnie np 500 ml paliwa to dozownik da jej np 10ml oleju a jeśli 70ccm pociągnie na tych samych obrotach 900 ml paliwa to dozownik i tak poda mu 10 ml oleju

ja też mam 70 polini i odłączyłem dozownik i na dotarciu lałem 150 ml oleju na 5 l benzyny a normalnie leje 100ml na 5 l benzynki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 20:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
widek0147, Przecież dozownik działa na obroty wału, czym wyższe , a w przypadku 70cc takie powinny być + zakrętka oleju do baku i starczy mu tego oleju, niech się jeszcze inni wypowiedzą, za dużo oleju wcale nie oznacza że jest lepiej..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 18:33 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 21:12
Posty: 7
Pojazd:
Cyklek założony :)
Nalałem troche oleju do baku a tak idzie z dozownika :)

Ale mam pytanko czemu moje Polini idzie na zwykłej świecy B8HS
a na BR8HS nie chce zapalić a jak zapali to szybko gaśnie

i dlaczego na dyszy 90 nie potrafi się wkręcić na obroty ?
zakręciłem z powrotem 60
Filtr powietrza seryjny niestety (jak narazie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 3:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
BR8HS to chyba długi gwint ma ? czy tylko cieplota inna ? jak taki sam gwint a nie pali to jak chodzi na B8HS to niech chodzi.

moze dysza 90 za duża , wstaw 75 i obczaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 17:30 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 21:12
Posty: 7
Pojazd:
Wizualnie świece różnią się tylko że BR8HS posiada Napisa NGK R :)
obecnie nie mam takiej dyszy

a stanie się coś jeżeli zostanie przy 60 ?
a ktoś powie mi jak docierać ten cylek ?
w sensie przy jakiej prędkości jeździć na poczatku ?
30km/h - aktualnie tak jeżdżę
raz tylko pociągnąłem do 60 :) tak dla czystej satysfakcji i koniec :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 10:19 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 21:12
Posty: 7
Pojazd:
up
i co teraz wymienić w pierwszej kolejności ?
gaźnik ?
filtr powietrza i dysza ?

i czy ta 60 jak narazie moze zostać ?


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2011, 10:20 przez emodanielek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
widek0147, Niektóre TGB mają tak, że tak jak odkręca GAZ tak leci olej i to możesz sobie samemu ostawić czy ma lecieć więcej czy nie, bo linke oleju ciągnie linka od gazu sam za swoja dalem 96zl jak mi się stara zerwala ;)




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 15:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Ja bym nie ryzykował z tym gaźnikiem seryjnym mój kolega sprzedaje gaźnik do morini wlasnie bo tam jest chyba na krociec przykręcany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 16:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
hubert514, w TGB jest na wcisk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 20:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 17:30
Posty: 82
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Ja kupiłem dellorto PHBG 19 zakładany na króciec i działa ;P bo na seryjnym przy takim samym cylku starłem pierścionki 2 razy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 21:48
Posty: 22
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Wymień najpierw gaźnik na minumum 17,5 :)




_________________

TGB 303rs swap Minarelli Horizontal
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312781




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 9:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 23:33
Posty: 174
Lokalizacja: Stargard Szczec.
Pojazd:
Jak masz 70cc to daj gaźnik 17.5mm .Ja mam 70cc i jak jezdziłem na gaźniku 12 mm to nawet niewkrecał sie w obroty .Dysze dałem wieksza i tylko szybciej jechał bo go nie muliło ale jak zwalniałem to jak komar chodził.Nie polecam tego gaźnika do 70cc. Kup 17.5mm,ja tak zrobiłem jest rewelacja:) Na gaźniku 12 mm Cylinder bd ci sie grzał.... A co do oleju to usun dozownik i rób sam mieszanke.Wtedy jestes pewny ze smarowanie ma :)
Je prz zakładaniu 70cc pierwsze co usunełem dozownik.załozyłem cylinder troche pojezdziłem na 12mm ale zaraz dałem 17.5 :) wtedy był efekt:)




_________________

Scooter Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy