Dzisiaj jest 06 lut 2025, 0:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2012, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Witam, mam tgb r50x i problem, a mianowicie gdy odpalę sqt i wyjadę na ulice full manetka i jadę tak ok 700m i nagle zaczyna przerywać i tak jak by barkowało paliwa i znów ciągnie i brakuje i tak w kółko, dodam że kranik wyczyściłem, gażnik wyczyszczony wyregulowany, króciec zmieniłem na domowej roboty :mrgreen: ssanie ręczne.
Z góry dzięki :wink:




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 16:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:37
Posty: 161
Pojazd: Yamaha Zest
z doświadczenia wiem że to wariator muli , tylko że u mnie inna sytuacja była , bo cylek 70cc i wariator seryjny , cylek wchodzil na wysokie obroty i mulil , nie nadążał .

ten wariator który masz może i też zamula bo dodaje tylko na przyspieszeniu , wiem to z ogólnej opinii o Polini speed control .

Ale to moja sugestia .

spróbuj wyczyścić też filtr powietrza .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Filtr caluśki wyczyszczony wydmuchany i uszczelniony:) do wariatora zmieniłem nawet rolki na lżejsze to wył a dalej przerywał, wszystko mi wygląda tak jak by brakowału mu paliwa i po chwili ono dochodziło,nawet jest to charakterystyczne buuuu, ale to niemożliwe, bo wszystko czyste przedmuchane i wyregulowane :/




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2012, 17:30 przez dominikz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:37
Posty: 161
Pojazd: Yamaha Zest
Jeżeli to problem z paliwem i nie istnieje on w gaźniku czy w przewodzie paliwowym to jedynym wyjsciem jest pompka , a te rzadko sie psuja prawie wcale . Może być tak że nie pompuje wcale albo tylko troche .hmm a może paliwo jakiś shit z wodą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Jaki kolor świecy, jaka kompresja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Kranik czyszczony, paliwo już z 3stacji, świeca taka jaka powinna być a kompresja 12.5 bara :mrgreen:




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 19:12 
*

Rejestracja: 11 kwie 2012, 19:07
Posty: 1
Pojazd:
to może gdzieś przebicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Sprawdził bym jeszcze cewkę:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 8:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Doradzicie jeszcze coś? :mrgreen:




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 9:58 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
a może dysza za mała? a wcześmniej tego nie było? przerywa cały czas czy dopiero od iluś km/h?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 14:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
To nie dysza, dawniej było wszystko wporządku, poprostu jadę v-maxem i po kilkuset metrach zaczyna przerywać i łapać ale mocno zwalnie :/ filtry gaźnik kruciec wszystko ok świeca nowa :evil:




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
To może tłok Ci puchnie, zdejmij go i zobacz w jakim jest stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
To również odpada tłok z cylindrem mają idealny stan, kompresja 12,5 bar :mrgreen:
Mam 2 moduły odblokowane i również próbowałem zamieniać i nic :/




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 15:18 przez dominikz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Ale rozbierałeś cylinder, czy tylko mierzyłeś kompresje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 9:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
mierzyłem kompresje i kiedyś jak zmieniałem opone to miałem zdjęcty tłumik to patrzyłem na stan cylka i był gładziutki bez ryski a po za tym to napewno nie jest cylek, to odgłos jak by na chwile mu brakło paliwa ale napewno nie jak by się przycierał.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Z doświadczenia wiem że przerywanie może byc spowodowane 3 rzeczami:
-Nieodpowiednia regulacja gaźnika (wbrew pozorom przy wysilonych 2t jest odczuwalna różnica w regulacji przy +5 i +20). Spróbuj pobawic się iglicą i śrubą regulacji powietrza.
-Brudna/zajechana świeca
-Sprawdź filtr paliwa i podciśninie

Z3S5 pisze:
z doświadczenia wiem że to wariator muli , tylko że u mnie inna sytuacja była , bo cylek 70cc i wariator seryjny , cylek wchodzil na wysokie obroty i mulil , nie nadążał .

Jak muli wariator? Wariator oddaje moc z wału na pas i ten na tylne koło, jedynym problemem mogą byc źle dobrane rolki, ale w tym przypadku to jest bez znaczenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 15:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
a sprawdź czy moduł masz blokowany. Jak masz 6 pinów do niego to blokowany, kabelek najbardziej w czerwony/różowy wpadający odetnij i bd ok ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 17:34 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
RaczekxD, jak pisal że kiedyś było normalnie to nie wina zablokowanego modułu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Sorki, ale wy mnie rozwalacie :mrgreen:
Pisałem, że mam 2 moduły odblokowane i zamieniałem i to samo:/
I pragnę dodać, że laikiem w tych sprawach to nie jestem ale już nie mam pomysłów :roll:




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 19:27 przez dominikz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2012, 17:04
Posty: 10
Lokalizacja: Goleszów
Pojazd:
Sprawdz masy mój znajomy tak miał że masa nie stykała przy wysokich obrotach i raz była iskra raz nie bo masa przy drganiach nie stykała dobrze a co za tym było charakterystyczne buuu... sprawdz je ewentualnie przeczyść . a jak nie to może kabel wysokiego napięcia ma przebicie ale to by przerywał raczej cały czas




_________________

Nie pal gumy tylko ją wymieniaj bo starcisz kontakt z podłożem... !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy