Dzisiaj jest 06 lut 2025, 8:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2012, 17:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 10:58
Posty: 27
Lokalizacja: K. Zakopanego
Pojazd:
przytrafiło mi się to już któryś raz z kolei a mianowicie jadę sobie kataną nie wiem może z 60 na godzinę i nagle silnik gaśnie i hamuje mnie tak jakbym sam hamował... Odpalam za 2 razem z kopki i jadę dalej na początku ma muła a później taki niesamowity kop.... i po chwili znowu to samo tzn gaśnie i hamuje sam... przejade może 3 km i gaśnie pierwszy raz

Tłok puchnie ???

Dodam że silnik niedawno skończyłem docierać

Jest to wersja AY (niestety)
Tłumik polini for race 2
wario polini speed control

i chyba tyle Proszę o odpowiedzi




_________________

Obrazek
Kliknij w mario i zobacz moją SUCZKĘ


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 19:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Z tego wynika że puchnie ale prędkość mała więc dla mnie to dziwne , rozbierz sprawdź w jakim stanie cylinder itp




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 19:17 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 19:51
Posty: 29
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
sprawdz swiece gaznik regulowałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 10:58
Posty: 27
Lokalizacja: K. Zakopanego
Pojazd:
Postaram się rozebrać i zobaczyć....

no0diasz Ale jakby puchnął to by nie zapalił od razu ??? tak mi się przynajmniej wydaje

LAMPARD świeca jest nowa jakaś za 15 zł, a gaźnik mam do regulacji tzn trzyma obroty ale dużo pali na moje oko to z 7 l na 20-30 Km




_________________

Obrazek
Kliknij w mario i zobacz moją SUCZKĘ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 19:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
7 l 20-30km ? Miałem to samo przyczyna ? - Pierścienie , lub gaźnik kompletnie rozregulowany (dysze , iglica itp)

A z tym czy by odpalił wiesz Jeździłem kolegi Zenithem s6 70cc , jak puchł to dosłownie 60sec i odpalał , a przy Vivce z 10/15min , natomiast mój jak spuchnie i zgaśnie to i tak od razu odpalał ...




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 10:58
Posty: 27
Lokalizacja: K. Zakopanego
Pojazd:
Ok w sobotę rozkręcę silnik i dam znać :D Albo zawiozę do mechanika bo ja mam już dość... ;(




_________________

Obrazek
Kliknij w mario i zobacz moją SUCZKĘ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Jeżeli do mechanika to jakiegoś zaufanego , kiedyś zawiozłem skuter to regulacji , to chciał mi wymieniać cylinder Polini sport 70cc na jakiegoś china 65 -.- , taki z niego miechanik , nie którzy po prostu podmieniają części lub mówią że są zepsute i wymienili a tak na prawdę potem je sprzedają , więc lepiej albo być przy tym lub komuś zaufanemu.




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 5:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 10:58
Posty: 27
Lokalizacja: K. Zakopanego
Pojazd:
Wiem wiem ja mam takiego mechanika zaufanego już nie jeden motor u niego był... Ale tani też nie jest ;p Czyli na 100% tłok do wymiany ?

Edytowane:

Nwm co jej było ale dziś objechała 20 km trasę i nie zgasła ale pali nadal dużo... Jak zacznie sypać śnieg zajmę się tym. Dzięki wielkie za pomoc




_________________

Obrazek
Kliknij w mario i zobacz moją SUCZKĘ


Ostatnio zmieniony 03 paź 2012, 14:24 przez FastFlash510, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
nie tłok , przy takim spalaniu bym stawiał na pierścienie (2 lub 1) mają bardzo duże znaczenie do spalania wiem sam po sobie przy spiłowanym o połowie pierścieniu a jeden pierścień nie naruszony miałem spalanie z 8L teraz po wymianie mam spalanie z 4.5/5L

Edit:
Sprawdź kompresje , gdy zacząłem się zastanawiać czemu tak dużo pali ( byłem zielony o skuterach) sprawdziłem kompresję , szczerze ? do tej pory nie wiem jakim cudem on odpalał wszyscy się zastanawiali i zadawali pytanie JAK ?! , miałem taką kompresję (chociaż bym nie nazwał tego kompresją) że ruszałem kopką małym palcem... o dziwo skuter dochodził do 100km/h.




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^


Ostatnio zmieniony 03 paź 2012, 18:09 przez no0diasz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 10:58
Posty: 27
Lokalizacja: K. Zakopanego
Pojazd:
Dzięki wielkie za pomoc. Postaram się zaglądnąć do silnika w sobotę




_________________

Obrazek
Kliknij w mario i zobacz moją SUCZKĘ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Daj znać jak rozbierzesz , jak nic z tego co napisałem będę zastanawiał się dalej :P




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 12:08 
*

Rejestracja: 18 cze 2014, 12:06
Posty: 2
Pojazd: Suzuki Katana
A jaki masz filtr powietrza??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy