Dzisiaj jest 25 lis 2024, 23:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 gru 2009, 9:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 18:43
Posty: 191
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam wszystkich w moim temacie pisze go z powodu takiego ze ja mam w swojej x8r-s zablokowany moduł czytałem w kilku tematach na temat tych modułów ze się przecina kabelek i moduł jest odblokowany i w tym właśnie jest moje pytanie czy to naprawdę działa i ile by mi to więcej dało


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2009, 12:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 20:55
Posty: 24
Pojazd:
Rozblokowany moduł daje większe obroty kiedyś jak miałem jeszcze seryjny moduł to wiem że przyśpieszenie raczej nie było duże na cyl50ccm ok 10km/h




_________________

Jedno Życie, Jeden Cel, Kupić Honde CBR...
puki co na czterech kołach


Ostatnio zmieniony 03 gru 2009, 18:31 przez Kamyk123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2009, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 10:24
Posty: 358
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
Możesz rozblokować go, przy 70ccm dużo pomoże, ale przy 50ccm to raczej niewiele da, jeszcze sprawdze, ale czy zablokowany, czy nie miałem prawie identyczny rezultat (nagrzewanie się silnika rzecz jasna)




_________________

Honda X8R-S by DamianKX8R

Ś.P. Mycen




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2009, 16:58 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
Kamyk123 pisze:
Rozblokowany modół daje większe obroty kiedyś jak miałem jeszcze seryjny modół to wiem że przyśpieszenie raczej nie było duże na cyl50ccm ok 10km/h


Ortografia się kłania xD




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 10:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 18:43
Posty: 191
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ja mam wsadzono 70 mallossi
wario top race
jakieś sportowe sprzęgło
tłumik lv zx
no i w sobotę stożek będę miał
i dlatego zastanawiam się nad tym modułem czy by mi te odblokowanie coś dało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 10:41 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
behemoth pisze:
Rozblokowany modół daje większe obroty kiedyś jak miałem jeszcze seryjny modół to wiem że przyśpieszenie raczej nie było duże na cyl50ccm ok 10km/h


Ortografia się kłania xD
Na pewno :?: :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 04 gru 2009, 10:41 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 20:55
Posty: 24
Pojazd:
Do 70cyl najlepiej jak byś zmienił już moduł u mnie gdy wsadziłem 80cyl i seryjny moduł nie było ciekawie z prędkością teraz mam Malossiego osiągi przy tym mam ponad 100km/h




_________________

Jedno Życie, Jeden Cel, Kupić Honde CBR...
puki co na czterech kołach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2010, 22:17
Posty: 20
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
małe pytanko bo po odblokowaniu seryjnego modułu w x8r maks obroty to 7.500/min (troche niskie xd) i znalazłem sportowy moduł nie za drogi tylko piszą, że pasuje on do hondy dio, sh, lead, wallaroo. i czy będzie on pasował do x8r ?




_________________

zobacz moją hondę : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47613




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 11:31 
*

Rejestracja: 20 sty 2010, 12:53
Posty: 2
Lokalizacja: żagań
Pojazd:
powinien pasowac,sprawdz czy idzie do niego tyle samo kabli co do org,ja kupilem za 29zł z allegro do balika.przewody szly nieco inaczej ale mam schemat,trzeba tylko rozmontowac wtyczke.pokaz ten cdi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:20
Posty: 124
Lokalizacja: Kg-Klin
Pojazd:
u nas w sfx i x8r zadne moduly nie dzialajatylko ten malossiego za 600
mialem juz takie pza 40,60 i nawet pond 100 i zaden nie dzialal nawet po zmianie kabli po schemacie




_________________

Polini Sport 70 zatarty teraz juz docieram Polini Sport 110 od balika 100
Ładnie dotarty fajne osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 13:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2010, 22:17
Posty: 20
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
http://www.motocykl.kqs.pl/index.php?p3992,modul-odblokowany-z-radiatorem-skutery-2t-tuning to ten moduł i w sumie wtyczka podobna musze zobaczyc dokladnie jak jest u mnie. na ten mallossiego szkoda mi hajsu troche, aż taki wyczynowy mi nie potrzebny, a ten by byl akurat ; dd




_________________

zobacz moją hondę : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47613




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:20
Posty: 124
Lokalizacja: Kg-Klin
Pojazd:
zapomnij mialem go ponad 1 rok temu i nie dzialal szkoda kasy




_________________

Polini Sport 70 zatarty teraz juz docieram Polini Sport 110 od balika 100
Ładnie dotarty fajne osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2010, 22:17
Posty: 20
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
dzięki bardzo, bo już prawie zamawiałem xdd




_________________

zobacz moją hondę : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47613




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 1:07 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 12:02
Posty: 37
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Koledzy - rzućcie okiem na schematy elektryczne tych skuterów i nie kupujcie rzeczy, które nie mają prawa tam działać...
Honda X8R ma moduł zasilany prądem stałym z akumulatora (tzw zapłon DC-CDI), podczas gdy znakomita większość skuterów (w tym większość innych Hond) ma moduł zasilany napięciem zmiennym z cewki (zapłon AC-CDI). Te moduły nie są zamienne, a większość tych tzw "tuningowych" jest właśnie na prąd zmienny.
Pozostaje albo kupić moduł Malossi, albo znaleźć inny moduł DC-CDI. Ma go na przykład KYMCO super 9 - i natym module można podobno kręcić do 10 KRPM. Na www można znaleźć schemat do Kymco, gdzie jest opisany moduł i na podstawie tego opisu można odpowiednio połączyć kabelki z X8R. Są również na allegro moduły opisane jako do Hondy Shadow - powinny to również być DC-CDI, może schemat podłączania będzie analogiczny jak w KYMCO, bo układ gniazda jest taki sam - ale nie próbowałem.

Można też kupić przejściówkę modułu DC-AC i do tego normalny moduł AC - chyba robi coś takiego NARAKU, ale pewny nie jestem.

Co do samej teorii budowania modułu zapłonu, to taki bateryjny (DC) jest teoretycznie lepszy niż cewkowy bo daje stałe napięcie niezależnie od warunków (obrotów) i iskra jest zawsze identyczna, z kolei moduł AC jest bardziej rozpowszechniony i prostszy (nie trzeba akumulatora) mimo, że tu dużo zależy od obrotów (i stanu cewki zapłonu).

Pozdr,
tdz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 10:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:20
Posty: 124
Lokalizacja: Kg-Klin
Pojazd:
a w sfx jaki modul jest tez chyba dc cdi?




_________________

Polini Sport 70 zatarty teraz juz docieram Polini Sport 110 od balika 100
Ładnie dotarty fajne osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 23:14 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 12:02
Posty: 37
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Alan126 pisze:
a w sfx jaki modul jest tez chyba dc cdi?

Nie wiem - musiałbym obejrzeć schemat - jak masz to podeślij.
Ale z tego co widzę na allegro, moduły "tuningowe" sprzedawane do sfx są opisane jako pasujące też do np hondy dio, albo kymco zx50, albo peugeotów - a to są wszystko skutery na AC-CDI.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 12:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:20
Posty: 124
Lokalizacja: Kg-Klin
Pojazd:
ale to od dio i innych nie dzialaja bo nie daja ikry wiec chyba mam DC a nie AC




_________________

Polini Sport 70 zatarty teraz juz docieram Polini Sport 110 od balika 100
Ładnie dotarty fajne osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 21:50 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 12:02
Posty: 37
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Alan126 pisze:
ale to od dio i innych nie dzialaja bo nie daja ikry wiec chyba mam DC a nie AC

Sprawdź gdzie Ci idzie czerwony kabelek od modułu, jak do magneta to AC, jak do + z aku to DC.
Albo sprawdź czy po włączeniu zapłonu pojawia ci się na tym czerwonym kabelku +12v stałego napięcia (minus możesz złapać na ramie) jak tak to DC, jak nie to AC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 21:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:20
Posty: 124
Lokalizacja: Kg-Klin
Pojazd:
wiem ze jak wlaczam stacyjke to w module cos pyka wiec to chyba DC




_________________

Polini Sport 70 zatarty teraz juz docieram Polini Sport 110 od balika 100
Ładnie dotarty fajne osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 14:38 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 12:02
Posty: 37
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Sprawdź czy to na pewno moduł Ci "pyka", czy nie jakiś przekaźnik w okolicach modułu - bo w module raczej nie ma co "pykać".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy