Dzisiaj jest 23 lut 2025, 9:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: X8R-X
Post: 09 lip 2011, 21:44 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:46
Posty: 20
Pojazd:
Problem pojawił się znienacka.
Silnik palił od pierwszego kopa (aku mam zużytu więc kopnik został).
Zająłem się odnowieniem napędu (przeciwtalerz + nowe rolki 4.4g - wszystko polini)
Na starym i nowym napędzie problem taki sam.
Jednego dnia odpaliła pięknie ale jak chciałem się przejechać to max 40km/h i przerywanie, dławienie - dzień wczesniej uznałem, że podreguluje gaźnik.
Temat odłożyłem do soboty. W ogóle nie mogłem odpalić ani na rozrusznik ani kopnik.
Za 30 kopnięciem udało się. Trzymał wyższe obroty ale od dołu ciężko mu było się wkręcić, dławił się i dopiero po chwili wkręcił.
zgasiłem i już nie odpala.
Gaźnik wyczyszczony (mam 17.5mm)
Paliwo ze zbiornika dochodzi.
Świeca iskrę ma.. czy mocna ciężko ocenić ale jest.
Zalałem cylinder stzykawką - nic
Nawet nie próbuje zaskakiwać...
Dysza od powietrza wykręcona o 2.5obr.
Dysza od obrotów wykręcona o 1.5obr.

Brak mi już pomysłu... chodziła pięknie... nowy tłok + pierścienie...

Jak kręce rozrusznikiem to po odwinięciu manetki na full - szybciej kręci.

Bardzo prosze o pomoc... Skuta dla kobiety kupiłem i same kłopoty... Generalnie pojęcie o mechanice samochodowej spore ale tutaj wymiękam heh ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 14:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Jak dla mnie regulacja gaźnika. Świeca sucha czy mokra?? Jak mokra to wina może leżeć w uszkodzonym zaworze membranowym.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 20:32 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:46
Posty: 20
Pojazd:
Membrana ok. Świeca sucha była.
Sprawdziłem kompresje i było 0.6bara... nie brałem tego pod uwagę bo był nowy tłok i pierścienie. Prawdopodobnie coś jest nie tak z elektryką również. Przypuszczam że brak smarowania zajechał pierścień który pękł...miał bardzo suchą mieszankę..gaźnik tak czy tak bede musiał wyregulować ale dopiero po poprawieniu kompresji.
Przy gaźniku 17.5mm na którym stopniu iglice umieszczacie?


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 11:23 przez Maska, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 11:27 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:46
Posty: 20
Pojazd:
Jeśli ktoś miał podobne problemy mogę napisać jedno...jak wiele razy było na forum wspomniane zawsze warto sprawdzić kompresje, u mnie była na poziomie 0.5b. Poprzedni właściciel odwrotnie załozył tłok i zerwał się jeden pierścień. Teraz po wymianie cyl + tłoka kompresja duuużo lepsza i odpala idealnie... nie brałem tego pod uwage od początku wiedząc że jest nowy tłok i pierścienie ale straciłem przez to sporo czasu szukając usterki w słabej iskrze i gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy