Dzisiaj jest 29 lis 2024, 15:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2011, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Witam!
Robiłem kapitalny remont skuterka , wszystko nowe oprocz wału , przed remontem przestał palic z niewiadomej przyczyny wsumie . Mam podejzenia ze moze to byc wina gaznika , poniewaz nie moglem go wcale wyregolowac i zawsze byly z nim jakies problemy. Teraz mam problem poniewaz skuter nie dostaje paliwa , zatrzymuje sie ono w gazniku.Gaźnik czysty - poprostu nie puszcza paliwa do krocca , np jak go nie przykrecilem i dalem przepustnice w góre - pokopalem troche , to paliwo lecialo ale ze str filtra powietrza. Czy mozliwe ze skuter nie dostaje paliwa przez ten gaznik ? Moze sie w taki sposob gaznik zepsuc ? Czy krociec musi zassac to paliwo ? bo tylko delikatnie ssie jak sie reke przylozy , ale wydaje mi sie ze paliwko samo powinno leciec ? Z gory wielkie dzieki bo juz stgroi mi skuter przez cale wakacje , zbieram flote na jakis gaznik , a szkoda wyrzucic pieniadze w bloto.Pozdrawiam!
ps. jak podleje paliwko pod swiece to chce palić :) kompresja taka ze ciezko stopka kopac po jakims czasie :DD




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 sie 2011, 20:59 przez dejwid333, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 21:42 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2011, 17:36
Posty: 122
Pojazd:
podłącz bez pośrednio do gaznika tylko daj filtr paliwa ja tak mam jest ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
LOl ? Niby jak mam podlaczyc kartery bezposrednio do gaznika ? :DD chyba sie nie zrozumielismy ;p gaznik nie daje paliwa do krocca - on musi ssac?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
Sprawdź membramki może są uszkodzone . Ja miałem tak w bali . Nowe membramki załatwiły sprawę




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Membranki dobre , kurcze poprostu nie dostaje paliwa do komory co to jest ? a nie ze nie odpala bo np . zalewa ;/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2011, 20:48
Posty: 179
Pojazd:
ssanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 20:13 
**

Rejestracja: 24 lip 2010, 18:55
Posty: 354
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Świeca jaki ma kolor ?




_________________

Cunning Riders on YouTube - http://www.youtube.com/user/CunningRiders

on Facebook - https://www.facebook.com/CunningRiders




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 22:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
brus124 pisze:
podłącz bez pośrednio do gaznika tylko daj filtr paliwa ja tak mam jest ok

Nie zgodzę się z tym. Sprawdź czy komora pływakowa zapełnia się paliwem. W hondowskim gaźniku KeiHin'a (bo taki masz) odkręć śrubkę spustową na dole i odkręć kranik. Jeżeli zacznie ciec z gaźnika to znaczy że kranik jest w porządku

Przeczyść dokładnie gaźnik, najlepiej sprężonym powietrzem i wyreguluj poziom odcięcia paliwa poprzez pływak. Jeżeli leje się w filtr powietrza ( zapewne przez dziury od jak ja to nazywam 'pchania paliwa :)' i inne dostępne w tym rejonie to prawdopodobnie na 80% to jest przyczyną. Przelewa go po prostu. Musisz zmniejszyć poziom paliwa do odcięcia w komorze pływakowej. Jeżeli masz ją suchą po odkręceniu kranika tzn że masz zacięty pływak.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]


Ostatnio zmieniony 23 sie 2011, 22:02 przez MaydayKSSG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 12:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
No napełnia sie paliwem , cieknie przelewową aż , tylko co z tym zrobic jak gaznik jest wymyty i wypucowany ? kurcze a nie musi krociec zasysac tego paliwa ? tak mocno ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 22:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Przypadkiem nie zawiesza się pływak? Trzeba jeszcze raz rozkręcić i dobrze złożyć, po czym poruszać gaźnikiem żebyś słyszał że pływak 'działa'. Bądź jakiś syf wpadł pod zaworek iglicowy i się zblokował.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
To na pewno nie jest wina ssania. U mnie w Hondzie Bali ssanie mam spalone i jakoś działa tylko ciężej pali na zimnym silniku, co do twojego problemu to miałem też raz tak, że paliwo nie zasysało do króćca, zdemontowałem gaźnik, ustawiłem pływak na większą dawkę(podgiąłem go po prostu trochę do góry), wszystko jeszcze raz wyczyściłem i dokładnie po woli złożyłem, bez pospiechu i na luzie. Pomogło, chwile kopania i zajarał. Mówię Ci, zrób też tak a na pewno pomoże. (nie ściemniam z tym podginaniem)




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440


Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 22:24 przez misiak93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 22:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
misiak93 pisze:
(nie ściemniam z tym podginaniem)

Tak się robi, ale problem jest w tym że w gaźnikach KeiHin jest w całości z plastiku i nie da się wygiąć :)




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
no ale pływak nie jest plastikowy i można go podgiąć ale na razie mam inny problem w bali więc nie będę się kłócić z tobą ;] a wiesz może czy szorowanie dochodzące z silnika to mogą być łożyska wału? (sory, że w tym temacie ale chcę się upewnić) Bo mam taki problem mały.




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 13:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
mogą być ja tak miałem :D wlasnie przed remontem , lozyska sie posypały , kurde nie wiem sam , pływak sie nie zacina , znaczy zaworek iglicowy , i nie wiem co z tym zrobic, chyba zaprowadze do mechanika jak nie obczaje o co b , a ja mam podrobe gaznika keihin z tego co zauwazylem ostatnio :DD keikhni :DD




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 15:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
A może masz coś z pierścieniami i nie ma podciśnienia w komorze i nie zasysa? Improwizuje




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 15:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
jesli juz to lapie gdzies lewe powietrze , pewnie na karterach , pierscienie nic tutaj nie maja razem z cylindrem bo jest nowy. wszystko jest nowe oprocz walu. z krocca musi MOCNO ssac ? czy tak delikatnie ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
tzn. ja nie wiem jak ale musi zasysać tak, żeby nie zalało a jednocześnie żeby było dobrze a jeżeliby zasysał lewe powietrze to powinien odpalić ale wtedy nie wyregulujesz gaźnika i masz za wysokie obroty wtedy.




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 21:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Przy kręceniu starterem powinno Ci palec wessać nawet.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 7:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
to gdzies lapie lewe powietrze pewnie na simmeringach wału , nie wiem , dalem do mechanika znajomego :DD w sobote to ogarnie pewnie :D napisze co bylo nie tak jak coś :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy