Dzisiaj jest 16 lis 2024, 23:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2012, 11:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Witam,
Mama kilka pytań w sprawie zawieszenia a mianowicie - czy wie ktoś jak rozebrać oryginalny tylny amortyzator? Czy jest ona w ogóle rozbieralny?
Ze względu na to , iż codziennie pokonuje tą samą trasę nawet 4 razy i z 15km tej trasy tylko 10 km można nazwać "w miarę dobrą drogą' pozostałe 5km to też niby droga asfaltowa ale jej jakość :cry: dziura na dziurze.
I przez to strasznie zawieszenie mi się niszczy. Na oryginalnym amorku pojeździłem ok 2 lat potem olej z niego wypłynął. Kupiłem Forze gazową - pojeździłem 1,5 roku i nie wiem czy jakiś uszczelniacz puścił czy co, ale amortyzator już nie pracuje - podskakuje tylko na sprężynie. Myślałem , że może zreanimuje stary amortyzator ale nie mogę go rozkręcić - jak kręcę za dolne mocowanie to cały siłownik mi się kręci.
Druga sprawa to to, że wymieniałem olej z przodu w lagach bo przód był już strasznie miękki , nalałem nowego 10w po 120ml na lagę. Zawieszenie stało się minimalnie twardsze ale na niewielkich dołkach dobija mi do końca nie wiem dlaczego.
Jak by ktoś mógł odpowiedzieć na pytania w ww tematach to byłbym wdzięczny




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!


Ostatnio zmieniony 19 cze 2012, 11:43 przez hondax8rs, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 15:59 
*

Rejestracja: 16 sie 2011, 13:32
Posty: 20
Pojazd:
Orginalny amortyzator tylni z x8r jest nierozbieralny.Co do reszty to nie mam pojęcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 22:49 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lis 2011, 20:31
Posty: 62
Pojazd:
ale znawcy na tym forum są mi jakoś się rozebrać udało


a jak coś to mam amorek od hondy x8rs na sprzedaż zresztą mam całą x8rs na sell na części :wink:




_________________

Benelli k2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 12:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
koput123, - a możesz podzielić się wiedzą w jaki sposób go rozebrałeś?
I czy na przykład da się wymienić w nim uszczelniacz , zalać olejem?




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 15:30 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lis 2011, 20:31
Posty: 62
Pojazd:
1.
rozebrałem go w taki sposób ze ścigaczem skręciłem sprerzynę i u góry trzeba tymi zębatkami tak kręcić aby ustawiły się tak aby szło to wyciągnic. [BARDZO TRUDNO TO ZROBIĆ GŁOWIŁEM SIĘ NAD TYM 2 DNI]
2.
NIE IDZIE WYMIENIĆ OLEJU ANI USZCZELNIACZY JA GO ROZKRĘCAŁEM DO PROSZKOWEGO MALOWANIA SPRĘŻYNY JAK CHCESZ POSIADAM AMOREK DO HONDY I INNE CZĘŚCI.




_________________

Benelli k2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy