Dzisiaj jest 03 gru 2024, 5:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sie 2009, 15:12 
*

Rejestracja: 09 kwie 2009, 15:34
Posty: 12
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam,
poprzedniego dnia wszystko było ok. Dzisiaj rano próbujue odpalić i nic;/ Patrzę, a tu coś mi kapie spod skutera. Okazało się, że to zj obudowy od filtra powietrza... Po wielu trudach i znojach udało mi się odpalic skuter (bez gąbki). Niestety, gdy tylko zejdzie na mniejsze obroty z połącznie gaźnika z filterm zaczyna wydostawać się paliwo, a skuter powoli słabnie, aż ostatecznie gaśnie. Rozbierałem gaźnik i przedmuchałem dysze - bez rezultatu. Jeździłem bez ssania - też nic. Jaka jest przyczyna? Co zrobić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: ewrrewre
Post: 01 sie 2009, 18:58 
*

Rejestracja: 02 cze 2009, 19:33
Posty: 8
Pojazd:
Wymień pływak w gazniku , bo jest dziurawy i nabiera benzyny i przecieka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 20:40 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
beton93 pisze:
Wymień pływak w gazniku , bo jest dziurawy i nabiera benzyny i przecieka
Pływaki są plastikowe i tak szybko się nie dziurawią.A nawet jak by to lało by się z przelewu na zewnątrz.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 10:58 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
Membrany masz pewnie lewe i Ci cofa z cylindra i z tego względu tak rzyga.

Ew. coś w gaźniku nasrane ale to musiałbyś otworzyć zobaczyć, a przy pływakach to z reguły (tak słyszałem) jeśli już coś się dzieje to zaworek pada, a nie sam pływak.




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2009, 13:47
Posty: 1
Pojazd:
Wyciągnij gaźnik, rozkręć go przeczyść cały i skręć go dokładnie, tylko pamiętaj o uszczelkach aby było dobrze dopasowane :P
I potem zostaje tylko regulacja gaźnika i lecisz :mrgreen:
I zwróć uwagę na dysze, może są lekko zapchane :mrgreen:

Miałem podobnie w swojej Hondzie, naprawa w te sposób pomogła :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy