Dzisiaj jest 16 lis 2024, 2:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2011, 23:07 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Witam. Czy simering (uszczelniacz) od strony magneta w Kymco Vitality ma być włożony tylko równo z karterem czy głębiej ? Składam silnik i wydawało mi się, że stary był wciśnięty głebiej, ale nie jestem pewny. Myślę, że tak samo jest w S9, więc jak ktoś składał taki silnik to proszę o wypowiedź :wink:


Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 23:13 przez dr_kotowicz, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 11:32 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Proszę o pomoc, bo tylko przez to nie mogę skręcać dalej silnika ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
ja mam s9 i jak składałem do dawałem aż do tego trybu takiego co jest pompka olejuczyli do maxa ale nie wiem czy powinno tak byc poprawnie




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 16:19 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
DynekS9 pisze:
ja mam s9 i jak składałem do dawałem aż do tego trybu takiego co jest pompka olejuczyli do maxa ale nie wiem czy powinno tak byc poprawnie


A da się jakoś wyczuć, że już koniec i dalej nie można ? Chodzi mi o to, żeby nie wsunąć zbyt głęboko ( bez skojarzeń :P ) i nie uszkodzić simeringa


Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 16:19 przez dr_kotowicz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 16:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
U mnie wbijalem z kolega to tak centymetr wbilem wglab, potem jak wal zalozylem dobilem z pol cm jeszcze i wszystko dobrze chodzi :).

Ogolnie musi,byc wbity do srodka ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 17:16 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
ulan pisze:
U mnie wbijalem z kolega to tak centymetr wbilem wglab, potem jak wal zalozylem dobilem z pol cm jeszcze i wszystko dobrze chodzi :).

Ogolnie musi,byc wbity do srodka ;)


A skąd wiedziałeś, że już będzie dość :wink: ? Da się jakoś wyczuć, żeby już przestać i nie wepchać za daleko ? Czy na oko ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
ja patrzyłem od strony pompki oleju tam było widac u mnie jak dawałem na opór




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 13:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
dr_kotowicz, Na oko, patrzyłem tak na oko czy uszczelniacz szczelnie "przytula" wał :). I jak uznałem że jest OK to wyrównałem i dobranoc :). Tylko też nie za głęboko pamiętaj! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy