Dzisiaj jest 06 lis 2024, 8:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2011, 13:08 
*

Rejestracja: 10 lip 2011, 13:05
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Witam wszystkich

jak w temacie .. Agilitka zjada olej. Mechanik mówił, że do wymiany są pewnie pierścienie i zawory. mam 11k przebiegu.

co zrobić w takiej sytuacji ?

czyli najlepiej zmienić głowicę i cylinder(70-80cc) to tego dobrze byłoby zmienić wał i łożyska wału tak ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 13:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
U mnie też brała olej i to przy przebiegu 7,8tyś. Prawdopodobnie przez uszczelniacze zaworowe. Ale wymienię pierścienie i uszczelniacze to będzie dobre. Agility dobrze wyregulowana idzie idealnie (jak na 4t) na serii i ja bym większego zestawu nie zakładał.


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 13:19 przez franca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 13:33 
*

Rejestracja: 10 lip 2011, 13:05
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
tak tylko że jak rozbiorę i się okaże że cylek by się przydało zmienić ( lub sam tłok ) to wolę kupić airsala 70cc czy tam 80 cc .

i wgl jeśli już będę coś robił to zrobię raz a porządnie żeby przynajmniej kolejne 10-15 tyś bez awarii ;D JAK DOTYCHCZAS ! ;D

zgadzam się z Tobą Agility jak na 4T jeździ na prawdę świetnie ale powiem tak APETYT ROŚNIE W MIARĘ JEDZENIA ;D


aaa jakie części byś mi polecił ?


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 13:53 przez michal13prg, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No ale zapewne kupisz tą 80ccm za 79zł a allegro więc jakoś w porównaniu do serii będzie tragiczna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 14:20 
*

Rejestracja: 10 lip 2011, 13:05
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
no coś TY ! ;/

dziadek (mechanik wszelkich pojazdów PRL, koparek i samochodów do dziś) sponsor w 70% ;D ja reszte więc jakbym mu powiedział, że kupuje chińskie gówno za 80zł to by mnie zajebał xD

jest gotowy mi dać 1000 na nowy silnik ale ja wole swój obecny tuningować ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 15:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Najlepsze wyjście to kupić nowe pierścienie i uszczelniacze zaworowe i wsio będzie ok.


A jak już chcesz bawić się w tuning to cylinder Airsal 80cc lub Naraku. Do tego dysza większa i najlepiej stożek.

I lepiej trzymaj go w serii. Uwierz mi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 16:49 
*

Rejestracja: 10 lip 2011, 13:05
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
to poradźcie co zmienić i najlepiej linki ..

na prawdę proszę o pomoc !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy