Dzisiaj jest 05 lis 2024, 9:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2011, 22:05 
*

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:49
Posty: 3
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
Witam,
posiadam skuter kymco agility rs 4t skuter jest aktualnie na seryjnych częściach blokady zdjęte. Osiągi to 70-75 km/h na prostce przyspieszenie wg mnie słabe.
Wpadłem na pomysł aby skuter troche stuningować lecz przyzwoity tuning trochę kosztuje a osiągi i tak bardzo drastycznie nie wzrosną tzn nie dorównam żadnemu 2t po tuningu i tutaj wpadłem na pomysł a mianowicie przypomniałem sobie o czymś takim jak SWAP i tutaj mam watpliwości gdyż jestem zielony w tych sprawach.
Chciałbym sie dowiedzieć jaki silnik co i jak trzeba by było zmienić w elektryce itp. ogólnie jak wygląda zrobienie czegoś takiego i jak to wychodzi cenowo
Z góry dzięki za odp. Pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 22:18 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Najlepszy będzie silnik P/G najlepiej w LC. Kupujesz silnik (chłodnice i przewody jeśli to LC), wahacz silnika od P/G i przerabiasz elektryke wystarczy przeciąć 3 przewody z tego co pamiętam i połączyć je z instalacją P/G.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 23:42 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 22:55
Posty: 82
Lokalizacja: Iłża
Pojazd:
A ja mysle ze najlepiej bedzie jak kupisz silnik kymco 2t. Też są podatne na tuning, podobno S9 po dobrym tuningu leci 95-100 realistycze, na licznikowe 115




_________________

''Idę o zakład dokładnie tak" PFK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 0:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
stachu1922, w Agility jest dolne mocowanie wahacza, w silniku s9 jest górne mocowanie, więc musiałby dospawać nowe mocowanie w ramie. Jeśli miało by to dobrze jeździć i być trwałe to trochę jest z tym roboty.

Szkoda trochę tego skuterka na swap, bo pewnie jest całkiem świeży, niedawno kupiony. Rozważając już swap tak jak wyżej pisał John8walker, najlepiej będzie wziąć silnik p/g. Z silnikiem LC (chłodzony cieczą) będzie więcej roboty z racji na chłodnicę, którą gdzieś będziesz musiał umieścić, dorobić mocowanie do ramy. Przy wersji p/g AC (chłodzonym powietrzem) wystarczy mocowanie od Piaggio i silnik z elektryką, jest to łatwiejsze rozwiązanie. Jeśli już miałbym brać to wolałbym jednak wziąć silnik LC, więcej roboty ale jak już robić to dobrze. Pozostaje jeszcze kwestia umieszczenia zbiornika oleju, chyba, że sam będziesz robił mieszankę.

Z tego co pamiętam w chińczykach mocowanie silnika p/g pasowało bez przeróbek, dlatego jest takie popularne. Jeśli chodzi o Kymco było trzeba trochę przerabiać. Widziałem kiedyś zwykłe Agility po swapie na p/g i szczerze mówiąc nawet to jakoś wyglądało.

Moim zdaniem sprzedaj to i lepiej kup coś używanego w 2suwie za te pieniądze.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 11:39 
*

Rejestracja: 14 lip 2011, 21:49
Posty: 3
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
Dzięki za porady i zastanowię się także nad opcją sprzedaży tego skuta i kupienia czegoś właśnie w 2-suwie. Chciałem po prostu wiedzieć jak wygląda zrobienie takiego Swapa ile jest z tym roboty itd. Jeszcze raz wielkie dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy