Dzisiaj jest 02 lis 2024, 17:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lis 2011, 11:48 
*

Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:05
Posty: 17
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
mam taki problem moja vitalka gdzies jest ponad 1k km po szifie i wymianie tloka na meteor wszystko seria odblokowana motor caly ma przejechane 13tys. i na pełnym baku robie maks jakies 80km regulowałem gaznik jak tylko sie dało przy wykreconej srubce mocno od skladu i wkreconej i tak spalanie jest o wiele za duze . ssanie nie wiem jak to sprawdzić ale wyglada na sprawne na zimnym ma szybkie obroty pozniej wlacza sie ssanie i spadają :/




_________________

"Są ludzie i są taborety ale żeby urodzić się klamką ?"
BP: http://www.bikepics.com/members/bobson/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 15:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Sprawdż zawór membranowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 18:02 
*

Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:05
Posty: 17
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
sprawdzałem nie odstaja listki ;/




_________________

"Są ludzie i są taborety ale żeby urodzić się klamką ?"
BP: http://www.bikepics.com/members/bobson/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 21:15 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
mi też po szlifie na dotarciu dużo vitalka paliła ale jak dotarłemto wyregulowałem gaźnik i zszedłem do 3,5-4 l.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 22:11 
**

Rejestracja: 02 paź 2011, 9:52
Posty: 210
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: GSXR 1000 K2
dokladnie po pewnym czasie te spalanie zmaleje poniewaz powłoka sie musi dopasowac i wygładzic..




_________________

Kymco S9
Airsal 70
Polini Speed Control
Gaznik 19 Dellorto!
Krociec 19
Yasuni R!
Hebo 60%
Czarne Stage 6 Na Sprzęgle.
Twist Control


Suzuki Katana>Gilera Runner>Kymco s9!
Aprilia Pegaso>Yamaha YZF R6>Honda VFR 800 FI>GSXR 1000 K2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 22:31 
*

Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:05
Posty: 17
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
nie wiem co tu ma dopasowanie powłoki cylindra do spalania ale dobra komprecha jest 9,8 a i przejechane od szlifu juz 1200km . wyciaglem jeszcze przepustnice i patrzylem czy nie ma regulacji na iglicy ale z tego co widze to nie . Iglica nie chce wyjsc z przepustnicy jest tam w jakims plastiku ...




_________________

"Są ludzie i są taborety ale żeby urodzić się klamką ?"
BP: http://www.bikepics.com/members/bobson/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 22:48 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
niema regulacji iglicy. mozę za duża dysze masz? na pewno da sie wyregulowac ten gaźnik. powinien ci palic max 4l na serii




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 8:39 
**

Rejestracja: 02 paź 2011, 9:52
Posty: 210
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: GSXR 1000 K2
Stix525 pisze:
nie wiem co tu ma dopasowanie powłoki cylindra do spalania ale dobra komprecha jest 9,8 a i przejechane od szlifu juz 1200km . wyciaglem jeszcze przepustnice i patrzylem czy nie ma regulacji na iglicy ale z tego co widze to nie . Iglica nie chce wyjsc z przepustnicy jest tam w jakims plastiku ...


a gdziesz mowiłes ze masz przebieg 1200 ze sapiesz? to myslisz co oznacza docieranie dopasowanie pierscienia do cylka prosta sprawa tak samo w nowym cylku




_________________

Kymco S9
Airsal 70
Polini Speed Control
Gaznik 19 Dellorto!
Krociec 19
Yasuni R!
Hebo 60%
Czarne Stage 6 Na Sprzęgle.
Twist Control


Suzuki Katana>Gilera Runner>Kymco s9!
Aprilia Pegaso>Yamaha YZF R6>Honda VFR 800 FI>GSXR 1000 K2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 9:19 
*

Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:05
Posty: 17
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
dobra wiem przeciez ze na dotarciu sie dopaswuje tłok z pierscienami do cylindra ale czemu mialby wtedy wiecej palic ? bo mniejsza kompresja czy co bo nie rozumie . własnie dysza nie wiem jaka jest bo nie jest opisana ... jaka powinna być ta odblokowana 82 ? powiedzcie no gdzie kupic dysze albo ile na ile jest tam gwint to bym dopasował moze od czego innego ...




_________________

"Są ludzie i są taborety ale żeby urodzić się klamką ?"
BP: http://www.bikepics.com/members/bobson/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 14:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Dysza 85, gwint M-4 w seryjnym gażniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 20:20 
**

Rejestracja: 02 paź 2011, 9:52
Posty: 210
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: GSXR 1000 K2
zawsze na dotarciu wiecej pali po 2 powinien miec bogatsza mieszankie a pali wiecje bo przepuszcza; )




_________________

Kymco S9
Airsal 70
Polini Speed Control
Gaznik 19 Dellorto!
Krociec 19
Yasuni R!
Hebo 60%
Czarne Stage 6 Na Sprzęgle.
Twist Control


Suzuki Katana>Gilera Runner>Kymco s9!
Aprilia Pegaso>Yamaha YZF R6>Honda VFR 800 FI>GSXR 1000 K2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:25 
*

Rejestracja: 04 paź 2011, 1:24
Posty: 15
Lokalizacja: Żabieniec [Maz.]
Pojazd:
Ja jestem ciekaw czemu zrobiłeś szlif przy tych 12 tyś. Moja Vitalka ma 13650 km i do szlifu jej jeszcze daleko...

Co do spalania - na dotarciu zawsze będzie większe. Gdy się już dotrze wiele zależy od kierowcy. Jeśli się będzie jeździło w trybie 0-1 to może spalić nawet 4l. ja jeżdżę średnio 60-70 km/h i pali ok. 2,6l/100 km.

kowal_KV_2T pisze:
niema regulacji iglicy. mozę za duża dysze masz? na pewno da sie wyregulowac ten gaźnik. powinien ci palic max 4l na serii


Jak nie ma regulacji iglicy ?! Jest - iglica ma cztery rowki, które służą właśnie do jej regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 9:04 
*

Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:05
Posty: 17
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
czemu robiłem szlif ? bo jak kupiłem byl zatarty najprawdopodoboniej przez dozownik ...
to chyba masz jakis inny gaznik u mnie nie ma iglica jest w takim plastiku w przepustnicy i nie idzie jej wyciagnac ...
tu foty przepustnicy siedze nad nia z dobre pol godziny i za uja nie idzie wyciagnac iglicy ...
http://bikepics.com/pictures/2296575/
http://bikepics.com/pictures/2296576/
http://bikepics.com/pictures/2296577/




_________________

"Są ludzie i są taborety ale żeby urodzić się klamką ?"
BP: http://www.bikepics.com/members/bobson/


Ostatnio zmieniony 03 lis 2011, 12:05 przez Stix525, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 15:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Masz nacięcia w plastiku wsadż śrubokręt i przekęć w lewo czy w prawo i iglica wychodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 16:34 
*

Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:05
Posty: 17
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
nom wyjolem iglice ... nie ma zadnej reulacji :/ iglica zakonczona tylko taka blaszka zeby nie przeleciała




_________________

"Są ludzie i są taborety ale żeby urodzić się klamką ?"
BP: http://www.bikepics.com/members/bobson/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 17:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
U mnie też w seryjnym gaźniku nie ma regulacji iglicy.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 18:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
u mnie też nie ma regulacji iglicy w seryjnym gaźniku... jest tylko taka mała sprężynka :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 18:53 
*

Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:05
Posty: 17
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
takze dysza jest 72 i pali 5litra na 80 kilometrów bede myslal podmienic ssanie




_________________

"Są ludzie i są taborety ale żeby urodzić się klamką ?"
BP: http://www.bikepics.com/members/bobson/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Kup tanie z allegro :D pasuje od innych gaźników. Nom taka mała dysza a spalanie no zacne :wink:




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 22:29 
*

Rejestracja: 04 paź 2011, 1:24
Posty: 15
Lokalizacja: Żabieniec [Maz.]
Pojazd:
Aż poszedłem sprawdzić i faktycznie nie ma.. :roll: :ups: Pierwszy raz się spotykam żeby nie było regulacji na iglicy. Może to i dobrze, bo fabrycznie jest ustawiona odpowiednia jej wysokość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy