Dzisiaj jest 06 lis 2024, 23:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2011, 21:15 
**

Rejestracja: 24 cze 2011, 1:12
Posty: 322
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Witam czy łozyska z luzem c3 są dobre do tuningu na poziomie 70 sport ? Czy wymiana łozysk to trudna sprawa ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Tak, po za tym innych łożysk nie masz do kymco, nie ma zadnego urozmaicenia pod wzgledem tak waznych częsci. Łatwa lecz zalezy jak dla kogo. Jesli robisz to pierwszy raz to nie wiem czy dasz rade bez pomocy ale tak ogolnie jesli juz rozbierzesz silnik i bedziesz trzymal wał w reku, umiesc go w imadle i płaskim srubokretem, dodam jeszcze w miare cienkim podwazaj to łozysko raz z jednej strony raz z drugiej i bedzie powoli wychodzic.




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:25 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:19
Posty: 277
Pojazd:
Jak masz maly przebieg to i łozysk nie musisz wymieniać przy tym 70 sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Dokładnie, jaki masz przebieg??




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 17:46 
**

Rejestracja: 24 cze 2011, 1:12
Posty: 322
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
8000 km :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 18:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
No to tak w miarę ale lepiej wymienic i miec spokojną głowę :)




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 20:20 
**

Rejestracja: 24 cze 2011, 1:12
Posty: 322
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
wiem wiem już wiem jak sie zdejmuje stare a jak załorzyć nowe na czysty wał ?? i kiedy się uszczelniacze wkłada itp ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 20:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
łożyska najlepiej włóż do zamrażalki kartery podgrzej i łożyska wejdą bez problemu następne włóż wał do zamrażalki i włóż go najpierw w większy karter ...daj sylikon skęc kartery i wtedy możesz wkładac uszczelniacze ,można też włożyc na samym początku gdy nie mamy jeszcze założonych łożysk ... pamiętaj żeby na sam koniec gumowym młotkiem albo przez drewno udeżyc śmiało z jednej i drugiej strony w wał aby odprężyc wał ;p ... jeżeli coś zle powiedziałem proszę mnie poprawic




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 20:35 
**

Rejestracja: 24 cze 2011, 1:12
Posty: 322
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
a potrzebny jest ten silikon czy to tak jak ktoś chce ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 1:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Sylikon to podstawa,Jeżeli będziesz zakładał sworzeń na tłok uważaj żeby ci zabezpieczenie nie wpadło do karterów,magneto będzie ci trudno zdjąć bo trzeba zrobić samemu blokadę.Hehe,a tak w ogóle to przed rozpoczęciem zabawy musisz mieć młotek gumowy taki do np:glazury,terakoty,i nie zapomnij spuścić oleju z przekładni :P




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
speeds9 pisze:
i nie zapomnij spuścić oleju z przekładni

A po co mu spuszczac olej z przekładni ?? Nikt mu nie kaze tam zagladac.




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 21:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
ponieważ jak obruci silnik do góry nogami to wyleje mu się olej




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 21:47 
**

Rejestracja: 24 cze 2011, 1:12
Posty: 322
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
silikon będzie jako uszczelka ?? kiedy mam wsadzić uszczelniacze ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
tak jak uszczelka uszczelniacze możesz włożyc jak masz wszystko rozebrane albo jak na sam koniec




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 22:04 
**

Rejestracja: 24 cze 2011, 1:12
Posty: 322
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
czyli jak będę juz składał karter w jedną całość to mam na na samych krawędziach nałożyć silikon do 300 stopni czy iluś tam i odporny na paliwo itp i złorzyć do końca i przed załorzeniem magneta i wariatora załorzyć uszczelki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 2:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
uszczelek nie ma do karterów,zdarzają się ale to żadko i dlatego stosuje się sylikon,masz go rozprowadzić do okoła łączeń karterów,czyli jak rozłupiesz kartery na dwie części to w tych miejscach gdzie się rozłączyły masz do okoła napaprać sylikonu.
Kod:
przed załorzeniem magneta i wariatora załorzyć uszczelki ?
jakie uszczelki od czego ?cylindra,uszczelniacze czy co bo nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 11:51 
**

Rejestracja: 24 cze 2011, 1:12
Posty: 322
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
uszczelniacze łożysk :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 12:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
speeds9, używa się masy uszczelniającej, nie silikonu.
MatiSulo, składasz wał z karterami i potem uszczelniacze z obu stron.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy