Dzisiaj jest 21 lip 2025, 7:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2012, 17:47 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Witam, mam pytanie bo mój skuterek nie chcę odpalić. Czy to może być winą, że nie odpali bo w filtrze powietrza był piasek, oraz w tej rurce co idzie do gaźnika od filtra również był... I jeszcze jedno pytanko: Skoro przecieka paliwo, nawet w filtrze powietrza był, to znaczy, że dostaje za dużo paliwa i dlatego może tak dużo palić? Bo pali w $%^. I to może być wina iglicy?

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 13:55 przez ranger3120, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 17:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
A tłok się obraca ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 17:56 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Ja się nie znam, ale skoro kopka chodzi to chyba tak. :) A iskra jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
No bo skoro w filtrze był piasek , to mógł on powędrować do cylindra i go zatrzeć , ale jak tłok się obraca to nie to , a opisz dokładniej. W ogóle nie łapie jak kopiesz ? Ew. możesz przytkać przy gaźniku wolt od filtra powietrza i próbuj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 18:20 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Zatykałem ten wlot i nic z tego... Piasek się nie dostał do cylindra, bo tłok się obraca...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 18:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2012, 8:24
Posty: 106
Lokalizacja: okolice Krzepic ; )
Pojazd:
Hmmm, niespotkałem się jeszcze z obracającym się tłokiem, to czyli wał się przesuwa ??
No kolego, masz poważny problem...




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282350

Wariator: RMS
Sprzęgło: Malossi Fly
Wydech: Leo Vinci (W) Hand Made Work :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
to że się obraca to znaczy że go nie zatarłeś ale mogłeś rozszczelnić cylinder i nie ma kompresji
lub masz zapchany gaźnik i trzeba go wyczyścić i wyregulować
przyczyn może być wiele
najlepiej opisz kiedy i co się stało że przestał palić




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 18:51 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
jobi, Był trening w nogę, dokładnie w poniedziałek 5 dni temu, więc przyjechałem moim Kymciokiem. Dobra, pojechałem do domu, paliwa było ze 2,5l i olej dolany. Przyjechałem pod dom, i dosłownie pod domem mi zgasł, tzn. dodawałem gazu, ale muliło go i nie chciał jechać... Dobra, dopchałem go do garażu, próbowałem odpalić i na kopa i na rozrusznik a tu nic... Iskra jest, łapie, przeczyściłem świece... Też mi się wydaję, że gaźnik bo taki upierniczony, że pożal się Boże. No i paliwo przeciekało na dekiel z gaźnika, paliwo nawet było w filtrze powietrza...


Ostatnio zmieniony 28 lip 2012, 18:52 przez ranger3120, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 19:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
umyj silnik, zdemontuj gaźnik i obejrzyj wszystko dokładnie szczególnie kolektor dolotowy czy nie ma w nim piasku jeśli potrafisz to rozbierz gaźnik i sprawdź czy w pływaku nie ma paliwa
pływak musi być szczelny i luźno pracować
rozbierając gaźnik zapamiętaj gdzie co było choć nie jest to zbyt skomplikowane
wypłucz gaźnik w czystej benzynie i poskładaj go do kupy
kopnij kilka razy kopką i sprawdź czy stawia pewien opór przy sprężaniu jeśli nie to będziesz musiał zdemontować cylinder




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 19:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Najlepiej sprawdź kompresję , 1 będziesz mógl wykluczyć .
Jeśli paliwo się leje do filtra to może kranik się popsuł ?
No i gaźnik wyczyść obowiązkowo.




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 5:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2012, 12:03
Posty: 179
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
według mnie to cylinder jest porysowany tym piaskiem i nie ma kompresji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 16:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
jeśli masz oryginalny filtr powietrza lub inny gąbkowy musisz pamiętać że są to filtry typu mokrego czyli muszą być spryskiwane olejem no i zobacz czy ten co masz nie jest porwany
filtry tuningowe szczególnie te tańsze są źle spasowane z ich obudową i puszczają lewe powietrze niestety ze śmieciami z otoczenia
jak wcześniej pisałem obejrzyj króciec ssący za gaźnikiem czy nie ma w nim piasku




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
Filozof się znalazł haha :D a tak poważnie zajrzyj cały silnik jak masz piach pewnie ktoś ci wsypał czy coś bo nie możliwe żeby tyle tego piachu naleciało jak jedziłem motorynka bez filtra po polach i nawet gaziora nie przytkało




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 21:03 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Ew jak by Ci sie chcialo to odkrec wydech i sprawdz tloka, jak chcesz sprawdzic cyla to latarke se wez. i jk wyczyscisz caly uklad paliwowy to mozesz tu cos napisac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:07 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
A może być przez to, że olej nie dochodzi do gaźnika? Bo dałem koledze, żeby mi go naprawił, i wlał paliwo do cylindra, bo iskra była i nie odpalił... I później coś tam jeszcze sprawdzał, i jego teoria to to, że olej nie dostaje się do gaźnika, bo iskra jest. To może być zapchana ta linka co leci od dozownika do gaźnika? Proszę, pomóżcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
No jak się olej do gaźnika nie dostaje to się zatarł , bo nie było smarowania :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:16 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Ale olej w dozowniku był cały czas, nawet specjalnie robiłem mieszankę w razie czego...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 6:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
Jeju zdejmij ten cylek i zobacz bo wszystko wskazuje na ten cylek




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
po pierwsze podjedz do mechanika sprawdz kompresje w cylindrze powiedz jaka jest,po drugie możesz mieć rozwalone podciśnienie aby je sprawdzić to musisz zdjąć wężyk od benzyny przy gaźniku i sprawdzić czy ci paliwo będzie kapało cały czas jeżeli na początku zleci to dobrze ale jak zacznie kapać po paru minutach to do wymiany.




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 20:56 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
speeds9, Kompresje sprawdzaliśmy z kolegą, jest dobra, bo manometra nie mamy. A czy może to być wina pływaka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy