Witam. Mam stuningowane Agility z seryjnym modułem po "nacięciu". Zastanawiałem się jak to możliwe że po tuningu prędkość maksymalna niewiele wzrosła (75 km/h) na prostej. Tyle samo mają seryjne odblokowane Kymco Dink 4t. Silniki niemal identyczne, gaźniki takie same. Tak się złożyło że dziś byłem skuterem u mojego kuzyna który ma Kymco New Dink. Jego skuter posiada obrotomierz i silnik się kręci do 10tyś obrotów. Tak dla eksperymentu podłączyłem seryjny moduł z Kymco New Dink (bez nacięcia) do mojego Kymco Agility. Skuter jak szlifierka zaczął się wkręcać na obroty, do o wiele wyższych obrotów. Przyśpieszenie o wiele lepsze. Z braku czasu nie sprawdziłem prędkości maksymalnej. Według mnie odblokowanie moduły od Agility to za mało. Seryjne moduły z Kymco New Dink mają o wiele lepsze mapy zapłonu, Zamiast kupować jakiś tuning "No Name" polecam moduły od Dinka.
https://zapodaj.net/6d144adcb6e1c.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/a0dc824789798.jpg.htmlA jak się sprawują markowe moduły tuningowe np: "Naraku" ?
-- 24 maja 2017, 10:49 --
Tuningowy moduł Naraku NK NK390.16 nie odbiega znacząco na plus od odblokowanego seryjnego modułu z Agility. Kupno tego modułu jako tuning to strata pieniędzy. Ale jeśli fabryczny nawali to jest to świetna alternatywa dla zakupu nowego oryginalnego, osiągi lepsze jak na tanich chińskich modułach. W moim odczuciu skuter miał lepsze osiągi na fabrycznym module z new dink.