Dzisiaj jest 23 lis 2024, 9:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2018, 15:49 
*

Rejestracja: 13 mar 2018, 23:15
Posty: 5
Pojazd: KYMCO PEOPLE 50 4T
Na początek chciałbym się przywitać ze społecznoscią forum,jako że jest to mój I post.

Zakupiłem ww. Kima,kilka dni temu .Aktualnie czeka na rejestracje w wiadomym urzedzie.

Jednak już pare kółek zostało nim zrobione,i tak sprawy wygladają że :wygląda na mechanicznie juz odblokowany( przebieg 9000tkm),wnioskuję po tym iż z gory to nawet do 70/h sie rozpedził ale jak wyszedł na prosta to juz tylko ok55 pode mną pod lzejszymi odemnie to ponoc po rozgrzaniu nawet z 60.
ALE wyraznie słychac jak przy rozpedzaniu wchodzi w pewnym momencie na niższe obroty i czy to z górki czy po prostej są one takie same, stąd wyciągam wniosek że moduł ma blokadę.Posty kolegi Piórka sa już bez zdjęć ,wiec jakby ktos mógł coś wrzucić co i gdzie przeciąć gdyby mój modół sie do tego nadawał... .
Opcja to też zakup odblokowanego ,i teraz nie wiem jakiej firmy ,oraz naczytalem sie o tych z możliwoscią regulacji itd. Stąd pytanie i proźba w jednym podpowiedzcie lub pokierujcie co i jak ,naczytalem sie ale im wiecej czytam to wiem juz mniej w temacie ,a posty stare juz i o Peoplu mało ogolnie jest.

Druga sprawa jest taka. Spalił około 4l na jakieś 100km. Troche zimna ostatnio było wiec trudno o dokładniejszy pomiar :lol: .Zbiornik był na poczatku pełny ( może brakowało 1l ale nie wiecej) a teraz wskazówka sie do e przytuliła . ????? Chyba ciut za dużo co o tym myślicie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 mar 2018, 22:11 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
moduł oryginalny bym zostawił w spokoju , zawsze to pewne że a nim skuter działa poprawnie , nie kupował bym jakiegoś chińskiego badziewia z allegro albo inne , kymco to nie chińskie 4/2 T i takie podmiany nie działają ,
najlepiej zapytaj w sklepie ,,skutercentrum Gdańsk " ja tam często kupowałem nawet osobiście odbierałem i nigdy lipy nie było z częściami na zamówienie też ,
tak nie zbadzasz ile pali , w skuterach często jest tak że wzkazówka długo pokazuje pełny ,3/4 a nagle chlap i leży na rezerwie , nalać trzeba do pełna pilnować 100 km. przejechanych i nalać z dystrybutora do pełna to najlepszy pomiar ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2018, 17:51 
*

Rejestracja: 13 mar 2018, 23:15
Posty: 5
Pojazd: KYMCO PEOPLE 50 4T
Tani badziew mnie nie interesuje ,to ma jezdzic.Nie mam czasu na eksperymenty,podzwonilem po kioskach juz ,ale jak to bywa ze sprzedawcami;towar zachwalaja,ale ich zadanie to sprzedac....
Ciekawie wyglada sprawa z tym progcdi , ktoś miał z tym doczynienia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2018, 4:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2017, 18:19
Posty: 35
Pojazd: Kymco Agility FR50 2T
zależy jaki moduł posiadasz ja w mojej agilce mam 8 pinowy moduł lhb3
ale mając silnik 2t full stock i seryjny moduł odcinający przy 9tyś rpm także mija mi się z celem kupowanie "odblokowanego" za 150pln.
Ale nie wiem jak to jest w 4t.
Znalazłem na szybko takie cuda do twojego: 8pin
https://www.racing-planet.pl/9297-modul ... onentId=45
i 6 pin:
https://www.racing-planet.pl/2206-cdi-n ... onentId=45




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2018, 11:49 
*

Rejestracja: 13 mar 2018, 23:15
Posty: 5
Pojazd: KYMCO PEOPLE 50 4T
Dziś dokładnie sprawdzę ,na razie ze schematu wynika ze 6pin i dc.raczej ori. Moduły naruko to jakiś markowy produkt?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2018, 16:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2017, 18:19
Posty: 35
Pojazd: Kymco Agility FR50 2T
W opisie produktu na sklepie twierdzą iż moduły te to wspólny twór kymco i naraku (Racing Factory)
Ale ile w tym prawdy ????
Może niech się wypowie ktoś kto miał do czynienia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2018, 19:14 
*

Rejestracja: 13 mar 2018, 23:15
Posty: 5
Pojazd: KYMCO PEOPLE 50 4T
Zygi wielkie dzieki moduł zamówiony. Chciałbym jeszcze zamówić klucz do regulacji zaworów i nie wiem jaka tam jest szerokosc tych czworokątów ,klucze sa 4; 3.5 ; 3i 2.5 mm, wie ktoś moze jaki ma byc dokladnie? I co ciekawe po zdjeciu wariatora okazało sie ze ma fazke na tulejce ktora musiałem stoczyc .Zatem jakim cudem on jechał te 60 ???.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2018, 7:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2017, 18:19
Posty: 35
Pojazd: Kymco Agility FR50 2T
Z zaworami to ci nie pomogę bo ja zieleń totalna...
Koniecznie zdaj relację odnośnie modułu bo ciekawość mnie zjada przy świątecznym myciu okien :) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2018, 18:47 
*

Rejestracja: 13 mar 2018, 23:15
Posty: 5
Pojazd: KYMCO PEOPLE 50 4T
Dzisiaj przyszedł moduł oczywiscie założony już w kimie ogolnie praca silnika ok ,żadnych zmian na gorsze . Predkość wzrosła o 10km/h przyspiesza też nieco lepiej.Sumując d nie urywa ale nikt tego nie oczekiwał ,co sie mialo poprawić to sie poprawiło i jest gitara.Jeszcze raz dzieki wielkie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy