Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 22:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 maja 2010, 20:44 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:36
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Witajcie moje super 9 gra mi juz na nerwach.
Zmieniłem na wiosne seryjny gaznik na arreche 17,5, nowe membranki, podkładki pod krociec, kranik paliwa, swiece i iskrownik + filtr stożkowy i nic. iskra jest paliwo leci , ssanie działa. pouszczelniałem ale nie chce odpalić. Czasami się udai i jak już raz odpali to nie ma problemu z paleniem. Ale jak ostygnie znowu problem. Dziisaj wydawało mi się ze znalazłem przyczynę - wężyk na końcu kroćca który idzie chyba do pompy oleju - wydawało mi isę że puszczał powietrze przytrzymalem go i odpalił ( po godzinie kopania wcześniej). Założyłem zacisk i palił. Zadowolony zostawiłem go żeby ostygł i niestety porażka znowu
Doradzcie co jeszcze sprawdzić? Sprężanie jest spore także to chyba też można wykluczyć
Dzięki za pomoc
Piotrek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Piszesz ze sprezanie spore = to znaczy ile ?
jaka masz dysze paliwa ?
Wywal stozek bo z nim wieczny problem.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 21:52 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:36
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Nie mierzylem sprezania bo nie mam czy :(. Dyszy nie zmienialem. Kupilem gotowy gaznik. Co do stozka to nic nie zmienil. Przed i po to samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 5:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Membramki jakie dales ? napewno sa szczelne ? Ja dalem u siebie Carbon Malossi i musialem je wywalic = zadna twardosc niepasowala , kupilem oryginal i jest ok.
W gazniku jaka dysza siedzi ?Moze jest zbyt duza?
Iglica jak jest ustawiona?




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:00 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:36
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Membranki pollini. ja ich nie wymianiałem ale dzisiaj sprawdzę sam jak zostały założone. co do dyszy też sprawdzę ale nie wymieniałem nic - siedzi to co w zestawie było. A jak sprawdzić iglicę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 17:58 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
A wez moze zobacz czy jakies przewody nie sa przepalone i jakies spiecie sie robi

Ja tak mialem po wymianie wydechu . Wymienilem na Tecnigasa i jakos kable dotykały kolanka i sie przetopiły i raz odpalal raz nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 19:42 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:36
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
posprawdzałem, iglica była na środku - sprobowałem na najnizesze polozenie - tak mi się jakos wydawało, dysza 60, przewody całe - gdzie nie gdzie przepalone tylko te czarne osłony ale przewody całe. cóż odpalić nie chciał - dopiero jak nalałem paliwa do cylindra to odpalił i już wtedy cały czas ok - odpala od jednego kopnięcia - co sugerujecie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 17:27 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:36
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
I co doradzacie? Jaka dysze i co z iglica?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Wg mnie iglica spowrotem na srodek a dysza troche zbyt mala daj ok 74.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 21:10 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:36
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
ok - jutro zakupy i probuje - jaką lepiej jeszcze kupić dysze? większa mniejszą niż 74? a co bdzie jak dam iglice na nawyzsze położenie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Najlepiej kup zestaw dysz i probuj.
Co do iglicy = jak dasz na najwyzsze polozenie to wtedy dawkuje najmniej paliwa.
Ale mozesz miec problemy z zapalaniem , jazda itd. tez musisz prubowac.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 22:28 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:36
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
dysza wstawiona, iglica na środku - i..... nic . zapalił jak nalałem paliwa przez krociec - i później chdził nieźle - ustwaiłem miesznakę - musiałem sporo odkręcić lewą śrubkę żeby sie nie dusił, obroty ustawione. NIestety jak postał 2h to znowu kopanie i nic:/ macie jeszcze jakieś pomysly?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 22:33 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
lewą śrubke odkrec o 1 - 1,5 obrotu !! Tak jest w serwisówce !! Chodzi i odpala elegancko.. Odpal go tak wyreguluj obroty i pojezdzij tak troche i bedzie git.




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 22:37 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:36
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
ale jak mam tak odkręconą to dusi się i na poczatku nie idzie w ogóle. dopiero jak chwile sie pobuja to jakoś przyspiesz. Jak mam odkręconą dysze to jest lepiej. Tylko to nie jest gazinik seryjny tylko arreche 17,5. Kombinowałem już ze skręconą a i tak nie chce odpalać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy