Dzisiaj jest 27 wrz 2024, 12:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lis 2010, 20:25 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
A więc tak. Posiadam już półtorej roku skuter Marki Romet - model 747 2 suw. Skuterek był dość dynamiczny jak na serię, jest kompletnie odblokowany. Sam na skuterach znam się średnio, a skuter służył mi głównie do dojazdu z punktu A do punktu B, ponieważ w późniejszym czasie kupiłem Simsona, o którym możecie poczytać w oddzielnym temacie w dziale Wasze Maszyny. Sprawa wygląda następująco. Po roku w skuterze wymieniłem:

- Rolki na 4.5g firmy WM
- Pasek na krótszy
- Sprężynę centralną na zieloną 15% i sprężynki na +1500 o/min.


Miałem też stożek ale go wypieprzyłem. Ostatnio skuter zdaje mi się być troszkę słabszy, kiedyś osiągał dobre 75 km/h, teraz osiąga 70 ( na prostej oczywiście). Z przyzwyczajenia do simsona wkurza mnie też ten muł pod górki, poprostu wybija go z obrotów i skuter się muli ( mam ogromną chęć w takich momentach zredukować bieg niżej, tak jak w simsonie, ale niestety nie ma tu innego biegu).

Sprawa wygląda następująco. Zależy mi na tym, żeby skuterek zyskał więcej mocy, wiem że sprawy typu wariator, cylinder, wydech powinny to załatwić, ale niestety nie trzaskam teraz forsą, ponieważ wszystkie oszczędności ładuję w simsona. Ponieważ w kwestiach skutera jestem też uzależniony od ojca chciałbym się dowiedzieć co by szło tanio i dość efektywnie w nim ulepszyć? Napotkałem się w internecie z takim zestawem:
http://allegro.pl/cylinder-zestaw-75ccm-2t-tuning-romet-zipp-inne-i1303701157.html

Z tego co wiem okna są identyczne jak w 50 cc w tym kicie, cylek różni się tylko pojemnością. Ciekawi mnie też czy jeżeli by poddać ten cylinder lekkim obróbką ( powiększanie dolotu, płuków, dźwiganie okna wydechu), czy chiński tłok wytrzymał by takie obciążenie? Ile by ten cylinder dał jeżeli bym nie przerabiał w nim nic i go założył do seryjnego tłumika? Miał ktoś z tym styczność?

Oczywiście cylinder to nie wszystko, jestem otwarty na wszelakie propozycje tuningu, załóżmy że mogę wydać max. 200 zł na skuter.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 21:15 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Te 200zł przeznacz lepiej na jakiś używany sportowy wydeszek, bo wydech to podstawa. A ten cylinder co podałeś to mistrzostwo nie będzie. Będzie lepszy od serii, ale to nie będzie oszałamiająca różnica.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 21:26 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
To już wolę dać znajomemu wyspawać pod konkretny cylinder, będzie 100x lepszy efekt niż od takiego tecnigasa czy zx. Ale mi nie chodzi o obroty i o rezonans tylko o moc, żeby ciągnął od razu z dołu do końca ale nie tracił zbytnio na prędkości, a wiem że to wystarczy rolki zmienić, lecz nie o to mi chodzi.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy