Dzisiaj jest 22 lip 2025, 23:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2011, 15:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
Cześć. Tak jak w temacie... Otóż od pewnego czasu próbuję założyć Polini Speed Control, ale mam z nim same kłopoty - blokuje się kopka i podczas jazdy coś potwornie stuka. Według mnie to wina zbyt długiej tulei wariatora od Polini (jest ona minimalnie dłuższa od seryjnej)... Zmieniłbym tuleję na seryjną, ale niestety jest ona szersza od Polini i nie chce wejść do wariatora. I tu rodzi się pytanie - czy warto skrócić tuleję od Polini Speed Control do długości tulei seryjnej? Czy to może rozwiązać mój problem?


(Co prawda udało mi się zamontować Polini Speed Control, ale musiałem wyrzucić podkładkę, która znajduje się między tuleją wariatora, a przeciwtalerzem... Czy to może być przyczyna tego potwornego stukania?)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 18:22 
wywal wszystkie podkładki i poskładaj wszystko i zobacz czy będzie stukać, jeżeli tak to skracaj tą tuleje :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
No właśnie już sprawdziłem wszelkie kombinacje...
Dodam tylko, że gdy mam założony Polini SC, to nakrętka wału delikatnie wystaje "przed" gwint, przez co nie ma pewności, że nakrętka jest odpowiednio dokręcona. A z seryjnym wariatorem to gwint delikatnie wystaje przed nakrętkę. Stąd wywnioskowałem, że to wina zbyt długiej tulei wariatora...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 19:22 
a sprawdzałeś czy ta tuleja jest na prawdę dłuższa od seryjnej ?




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
Oczywiście...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 19:43 
no to skróć ten 1mm i zobacz czy się ładnie skręci :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
A podkładkę dajesz między tuleją a talerzami?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
Tak, podkładkę daję między tuleją a przeciwtalerzem (NIE na tulei)... Gdy chciałem założyć Polini Speed Control, to MUSIAŁEM tę podkładkę usunąć, bo inaczej nie można było dobrze założyć kopki, ponieważ się blokowała i coś haczyło... Po usunięciu tej podkładki coś zaczęło strasznie stukać od strony wariatora, a gdy na serii ową podkładkę mam założoną, to nic nie stuka... Na podstawie tych argumentów zaryzykuję ze skróceniem tulei, jeśli to nie pomoże, to sprzedam Polini SC i kupię coś innego... Ale nie wierzę, że inni nie mają problemów z montażem, a u mnie jest istny cyrk z tym wariatorem... :|

Gdzie tę tuleję skrócić? U tokarza? Ile weźmie za to hajsu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 22:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
Ja u tokarza zrobienie nowej tulei z brązu do wariatora, + skrócenie tej na wał zapłaciłem 30zł Ale to zależy od tokarza.




_________________

Wpadnij do mnie:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47135

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy