Dzisiaj jest 23 cze 2025, 10:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2011, 15:33 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
Witajcie!
Ostatnio zmieniałem pierścienie i silnik został już złożony. Po złożeniu żeby go odpalić musiałem go dość sporo razy pokopać, załapał dopiero za 15 razem... "Popyrkotał" sobie z minutę i zgasł, próby ponownego odpalenia były nieudane. Później zauważyłem że w filtrze nie ma żadnego paliwa. Więc zająłem się kranikiem podciśnieniowym. Po wielu próbach dziś udało mi się to zrobić lecz jest kolejny problem. Skuter nadal nie chce odpalić, a gdy odkręcę świece to z głowicy tak chrocha paliwem jakby brał na raz całe zapasy z gaźnika. xD Iskra na świecy jest. W czym może leżeć problem bo ja już mam serdecznie dość tego wynalazku. :|

Z góry dzięki za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:38 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Domyślam się,że to 4T ,pozostaje wyregulowanie rozrządu i regulacja zaworów ( zalecana regulacja zaworów : ssący 0,05 mm / wydechowy 0,06 mm ) .


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 15:39 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:45 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
Rozrząd był regulowany, tylko nie wiadomo skąd taka niepewność w ustawieniach. Jak magneto jest w pozycji T, to te dwa znaczki na zębatce łańcuszka nie dopasowują się do obudowy. Zawory były regulowane, tylko że obydwa na 0.05.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:54 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Debestes pisze:
Zawory były regulowane, tylko że obydwa na 0.05.

Też może tak być.


Debestes pisze:
to te dwa znaczki na zębatce łańcuszka nie dopasowują się do obudowy.

Do obudowy czego? :P

Może wiesz ale przypomnę ustawienie rozrządu:
- ściągnięcie osłony wiatraka magneta
- ściągnięcie osłony zaworów
- poluźnienie łańcuszka rozrządu (poluźniamy tym wystającym napinaczem,który jest na górze cylindra)
- wałek rozrządu ustawiamy aby 2 małe dziurki były równo z krawędzią a ta duża na zewnątrz silnika.
- magneto w pozycji "T"
- teraz nakładasz delikatnie łańcuszek rozrządu
- naciągasz go.

Jak zrobiłeś każdą z powyższych czynności to musi odpalić,bo rozrząd ustawiony,paliwo dochodzi,iskra jest,więc nie ma innej mozliwości.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 17:20 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
Dobra... Wiem w czym problem, założyłem nie tak wałek rozrządu. Ta dziurka duża co powinna być na wewnątrz była w środku. Już poprawiłem, tylko teraz problem z gaźnikiem - Zalało mi filtr paliwa i cały cylek benzyną. Pewnie pływak się zawiesił... Póki co odkładam pracę na jutro, bo nawet nie mam jak go odpalić, zębatka mi się zryła od kopniaka a bendiksu nie mam. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy