Dzisiaj jest 06 sie 2025, 23:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2011, 13:15 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 20:13
Posty: 52
Pojazd:
Otóż wymienilem niedawno cylinder. na nowy 90ccm(85) Na rozrusznik nie chcial w ogole zapalic, wiec zakupilem kopa. Zeby odpalic musze go kopac dobre 30min inaczej nic nie chce zalapac. Wczoraj przejechalem na nowym cylku jakies 15km i bez problemu palil na rozrusznik dzisiaj juz nic nie chce zalapac, a z kopką to samo musze kopac dobre 30min. Plus start ma strasznie slaby (slabszy niz przed tem a przed tem mialem ten sam model 90ccm). Kumepl to samo zalozyl nowy cylinder tyle ze 80ccm i bez problemu bierze mnie na starcie do 40km(moj jak i jego sa jeszcze na dotarciu). Plus jeszcze jak go odpale przejade 100m i mi gasnie bez przyczyny , a jak postaje rowniez gasnie... W czym moze byc problem? Zawory i Rozrzad sa wyregulowane idealnie...=/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 15:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Dałeś większą dysze? Regulowałeś gaznik? Zawory jak ustawiojne? Rolki ,pasek jaki stan mają? Świeca? Spradz to wszystko .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 16:15 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 20:13
Posty: 52
Pojazd:
daro45 pisze:
Dałeś większą dysze? Regulowałeś gaznik? Zawory jak ustawiojne? Rolki ,pasek jaki stan mają? Świeca? Spradz to wszystko .


Po kolei.

Dysza byla wraz z gaznikiem( ktory ma wieksza przepustnice 19mm)= 85.

Gaznik niby regulowalem ale nic nie dalo.

Zawory 0.05 ssacy, 0.07 wydechowy.

Rolki 6g nie wiem jaki stan, pasek stan bdb..

Swiecia zmieniana i czyszczona nic nie pomoglo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 16:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 14:26
Posty: 156
Lokalizacja: Zgierz
Pojazd:
Wydechowy chyba 0.6 powinien mieć




_________________

Była-Malaguti F10 Drag :*
Jest-Maver Action P/G SWAP 70ccm ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 17:20 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Kolego więc tak,nie utrzymuje wolnych obrotów,jest przymulony i ma problem z zapaleniem.Wszystkie te rzeczy najczęściej wiążą się z:
-Niesprawnym ssaniem automatycznym
-Złą regulacją gaźnika
-Zbyt małymi obrotami ustawionymi na gaźniku
-Łapaniem tzw.lewego powietrza.

Jeśli jesteś pewny ,że każda z powyższych opcji jest sprawdzona to spróbuj jeszcze ustawić oby dwa zawory na 0,05 mm.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 17:24 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy