Dzisiaj jest 25 lip 2025, 4:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2011, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: Przecław
Pojazd:
Siemka. Potrzebuje jakiejś porady. Mam skuter 2t (yarox) nabiłem 21 tyś km. Kiedyś skuter latał 75-78 a teraz na całej manetce 60. Pod górkę ledwo wjeżdża i w ogóle słaby jakiś się zrobił. Mam zmienić cylinder? Jeśli tak to na jaki oryginalny chiński? Czy jakąś 70-tke poziomu sport? A może po prostu coś nawaliło że tak się wlecze. 21 tyś km to dużo na taki skuter?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
najprawdopodobniej będzie to cylinder swoje już ma przejechane. czy 50ccm czy 70ccm sport to już zależy od ciebie jak wolisz. przy okazji sprawdź stan wału i łożysk




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: Przecław
Pojazd:
Mam możliwość kupienia po cenie złomowej silnika od burgmana 125 da się go do mojej ramy jakoś zmieścić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 8:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
No no ładny wynik jak na chinola. Ta 99% musisz wymienić cylinder, tłok i pierścienie. Po takim przebiegu łoyska wału pewnie sypiął się. Nie radze 125 wsadzać. Wądpie, że zmieści się i będzie duże spalanie i dużo będziesz musiał włożyć. Kup cylinder jakiś 200-250zł i będzie ok.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 8:36 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Sprawdź kompresje, zobacz rolki, pasek. Od tego zacznij, potem możesz iść dalej.




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 9:50 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Mój kolega miał podobny problem po nabiciu 13tys. km. Sprawdź kompresje i uszczelniacze, czy nie masz żadnych wycieków. Najprędzej uszczelniacze poszły i zrobił się słaby bo łapie lewe powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 10:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: Przecław
Pojazd:
Jakie uszczelniacze? Uszczelniacze czego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 11:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Uszczelniacze wału (simmeringi)




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 11:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: Przecław
Pojazd:
Kurde nie chce mi sie rozbierac całęgo silnika;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 13:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: Przecław
Pojazd:
Przejechałem się kawałek. Kurcze dymi z komina... A jak zatkałem szmatą wydech to zgasł po jakiś 3 sekundach. Ile ja tak mogę jeszcze klocków zrobić aż padnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 20:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
po tym przebiegu to trudno osądzic, moze ci nawet wiesz co sie zrobic, wsiadasz na skuter a on sie łamie ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 7:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
speed4000, U mnie gość yaroxem już 25 nastukał i jedyna rzecz która się wkułko psuje to gaznik no i wariator siedzi 3 a pasków to nie zlicze :P




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 9:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: Przecław
Pojazd:
No to może faktycznie ciągnie jakieś lewe powietrze. Dziwne jest też to że jak jest zimny to nawet ma ładne przyspieszenie ale do 60 i koniec... Gaźnik wyczyściłem jak jeszcze nigdy;p Filtr tez czyściutki. Kij wie co mu jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 14:15 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Sprawdzałeś ten pasek i rolki? Pisałem Ci wyżej co powinieneś sprawdzić.




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
nie wiem co wy z tym paskiem, każdy pasek i pasek. Przeczytajcie ZE ZROZUMIENIEM pierwszy post, "skuter pod górkę ledwo wjeżdzą i słaby ogólnie jest" Gdyby pasek był zużyty to skuter by był mocniejszy i pod górke lepiej wjeżdżał bo by miał wyższe obroty przy takiej samej prędkości jak wcześniej. Skuter osłabł bo już na pewno nie masz kompresji odpowiedniej. 21tyś to bardzo dużo jak na taki skuter, pierścieni już na pewno "nie ma". Zrób szlif i nowy tłok i będzie chodził jak dawniej. Napędu nie ruszaj narazie bo to nie to. Jeśli pali w miarę dobrze i trzyma wolne obroty to usczelniacze masz też dobre. Jak by Ci ciekły to ledwo by palił i chodził tylko na wysokich w miarę obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 16:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: Przecław
Pojazd:
Z tymi obrotami to jest tak ze od jakiegoś czasu jak je złapie to tak chodzi ale innaczej niż kiedyś. Ma inną częstotliwość pyrkanie... Szlif? Gdzie to w lubuskim mogę zrobić? I jak potem dobiorę tłok z pierścieniami??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 17:53 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Idź do pierwszego lepszego serwisu ze skuterkami, jak tam nie będą robić to napewno doradzą Ci gdzie iść. Po szlifie powiedzą Ci na jaki wymiar kupić tłok.

Ale ja osobiście najpierw bym sprawdził kompresję, chyba że nie masz możliwości




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: Przecław
Pojazd:
Nie mam tego przyrządu a nie znam kogoś kto by miał, warsztat to by od razu chciał w łape;p Zatykałem tłumik 3 sekundy trzyma mniej więcej.


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 18:17 przez speed4000, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 19:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
No i co że tłumik zatkałeś? Normalne, że zgaśnie, im szybciej tym szczelniejszy układ wydechowy. Wykręć świece, pewnie do wymiany, wsadź szczelnie palec w miejsce świecy i niech ktoś mocno kopnie i jak ci palec wybije że nie będziesz mugł go utrzymać to kompresja ok ale tylko szczelnie zatkaj bo nic nie wyjdzie. Ale to taki domowy sposób na sprawdzanie kompresji. Co do napędu to sprawdź rolki czy nie kwadrtowe. Poczyść wszystkie przewody paliwowe, filtry. Jak ze spalaniem? Jak zwiększyło się to silnik słabszy bo kompresja mniejsza.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: Przecław
Pojazd:
Wszytko poczyszczone rolki też są git. Spalanie hmm wiadomo że jak był nowy to wcinał mniej a teraz tak gdzieś łyka z 0.5 l więcej niż na początku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy