Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2011, 7:30 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
Witam. Chciałbym stuningować skuter pod stunt, czyli misi mieć dużo mocy, i nie wiem jakiej klasy części do tego wybrać sport czy race, i tak w ogóle to czym one się różnią? Czekam na odpowiedź i z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 9:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Sport to podstawowy tuning zaraz po serii, race jest mocniejszy ma wytrzymalsze części, które są dokładniej wykonane, a stuntować można nawet i na serii.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 11:20 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
na serio można owszem ale męczę się przy tym, muszę szarpać go i szarpać, czyli sport jest tańszy ale troszkę gorszy od race,
mi w jakimś komisie mówili że race jest do uzyskiwania większej prędkości a sport do mocy czyli mnie w chu... robili?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 11:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
W pewnym sensie mieli rację bo cylindry sportowe (najczęściej żeliwne) mają najwięcej mocy w zakresie niskich obrotów, a racingowe (aluminiowe) mają moc w zakresie wysokich obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 11:48 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
a mi na starcie potrzebna moc czyli cylinder sport powinien być tak?
a i jeszcze jedno to prawda ze jak jest np cylinder sport to i wydech tez musi być sport, ponoć wtedy jest większa moc niż jakby był cylek sport i tłumik race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 11:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jeżeli chcesz mieć moc na niskich obrotach do sport, tak prawda jeżeli chcesz mieć jeszcze większą moc przez dodanie tłumika to musi być sport który pracuje na niskich obrotach, bo co ci po tym jak dasz wydech racing który ma moc przy bardzo wysokich obrotach a cylinder nawet tyle nie kręci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 11:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
hunter999 pisze:
cylinder sport to i wydech tez musi być sport


Tak, do cylindrów zakłada się wydech takiej samej klasy.

Tuning poziomu sport jest najbardziej opłacalny do Stunt'u.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 14:09 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
a co jeszcze polecacie do CPI Oliver z roku 2010 wsadzić oprócz cylka i tłumika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 14:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Jak cylek wstawisz to zależy czy 50 czy 70. Jak 50 sport to musisz wymienić wał a jak 70 zwykła sport to łożyska wystarczą i gaźnik większy.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 15:30 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
CYLINDER Kit Malossi Sport 70cc to planuje wstawić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 15:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
No to łożyska i gaźnik.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 7:09 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
a do tego cylka co podałem wyżej to jakiej firmy najlepiej wstawić łożysko i gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy