Dzisiaj jest 18 maja 2025, 15:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2011, 12:30 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Witam.

Posiadam keewaya F-acta, w którym siedzi stage6 streetrace 70cc, stage6 pro replica i dellorto 16mm. Po włożeniu nowego gaźnika, czyli właśnie tego dellorto, oddałem skuter na regulacje i napędu i gaźnika, bo miał straszne przerwy przy starcie. Po regulacji napędu skuter leci od 0-70km/h bardzo fajnie, tylko właśnie problem w tym, że tylko te 70. Na tym setupie powinien przecież lecieć przynajmniej te 80, bo na samej 70cc bez wydechu jechał 68km/h.
V-max osiąga na jakiejś połowie manetki, a nawet mniej, bo może jakieś 40% odkręconej manetki. Gdy mam 65km/h i odkręcam mu więcej, to czuć, że rwie do przodu, tylko przy tych 70 po prostu dalej mu się chyba nie chce. Oprócz tych rzeczy, które wymieniłem, czyli cylek, wydech i gaźnik, wszystko pozostałe jest serią.

Bardzo proszę was o pomoc ;)


Edit: PS. Jeszcze dodam, że przed kupnem pro replici założyłem na chwile leovince zx i na tym zx leciał bez żadnej regulacji i na seryjnym gaźniku 75km/h z bardzo fajnym przyspieszeniem, tylko przy tych 75km/h po prostu go odcinało, bo dostawał za mało paliwa.
Co poradzicie? :/


Ostatnio zmieniony 27 sie 2011, 12:32 przez Wilku30, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 12:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
może wariator by się jeszcze przydał. bo osiągi jeszcze by wzrosły...albo moduł bloknięty....
z którego roku masz Kiłe :?: :?: :?:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2011, 16:28
Posty: 177
Lokalizacja: Wola Raniżowska
Pojazd:
Mi też się wydaje że to moduł :/




_________________

stage6 pro replica
polini speed control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 12:47 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
2009r. Wątpie, że to moduł, bo to by było czuć. On ma wysokie obroty, ale po prostu nie przekłada ich na prędkość. Na tym zx leciał 75 przy 5,5-6tyś obrotów, a tutaj mam 9tyś obrotów i jedzie 70.

Wiem, że przydałby się wariator, ale wydech dał mi tylko przyspieszenie, a praktycznie żadnego vmaxa, więc coś tu jest nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 12:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:40
Posty: 204
Lokalizacja: działdowo
Pojazd:
A pro replice nową kupywałes? Jak tak to blokade zdejmij z niej.




_________________

Looknij mojego Speeda http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=167977




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 12:51 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Pro replica używka, poprzedni właściciel twierdził, że leciał na niej ponad 80 z samym wariatorem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2010, 18:57
Posty: 132
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Jak to oddałeś do regulacji?
Oryginalny mi leciał 65-69.
Z laserem dochodziło do 77(na 50ccm seria)
Ja bym kupił jakiś wariator mam polini speed control i go polecam.
Wilku30 pisze:
Pro replica używka, poprzedni właściciel twierdził, że leciał na niej ponad 80 z samym wariatorem.
Ale na jakim skuterze tez na keewayu.
Zapraszam na obejrzenie mojego matrixa.




_________________

[center]KEEWAY MATRIX
Obrazek
»Keeway Matrix HB«[/center]


Ostatnio zmieniony 27 sie 2011, 15:07 przez .:HeadBot:., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 15:23 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Oddałem do regulacji, bo zmieniałem gaźnik, więc oddałem go na warsztat, żeby mi go wyregulowali na odpowiedniej dyszy. Przy okazji powiedziałem, żeby zrobili mi też ten napęd, więc wymienili rolki (włanie nie wiem na jakie, bo zapomniałem zapytać), pasek, bo stwierdzili, że był za krótki i sprężynki sprzęgła.

.:HeadBot:. pisze:
Ale na jakim skuterze tez na keewayu.

Tak, na tym samym co ja, czyli f-act.


Jakie są oznaki tego, że moduł jest zablokowany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 15:33 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 14:24
Posty: 33
Pojazd:
Może wina leży w tym pasku??? Zmieniałeś go chociaż raz po kupnie skutera???




_________________

http://ja.gram.pl/patryk1594
Wbijaj na mojego blooooga!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 17:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
patryk15-94, Co ty pierdzielisz ? Mówi, że mu wymieniali jak oddał na regulacje :shock:




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 19:12 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Właśnie przed chwilą jechałem na skuterze i chciałbym trochę uaktualnić dane :D

V-max robi na 30% odkręconej manetki, od 60km/h wchodzi na te swoje wysokie obroty i wtedy jak mu odkręcam to rwie do przodu, przy 70km/h zaczyna jakby tak pierdzieć z wydechu, nie jest wtedy taki głośny jak wchodzi na rezo od tych 60km/h, tylko tak cichnie dość i że tak powiem popierduje :D

Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. Jak już wcześniej pisałem, na zx z hebo +60 i rolkach polini 5g leciał 75km/h ale odcinało go przy tej prędkości, bo miałem seryjny gaźnik więc dostawał za mało paliwa i puchł tłok.


Ostatnio zmieniony 27 sie 2011, 19:12 przez Wilku30, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 19:25 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 14:24
Posty: 33
Pojazd:
@klarok Pytam się czy AUTOR zmieniał pasek!!!
Bo jeżeli nie zmieniał to znaczy, że pasek był seryjny. Jeżeli seryjny to znaczy, że nie mógł być zbyt krótki!!! Więc wina może leżeć w PASKU!!!




_________________

http://ja.gram.pl/patryk1594
Wbijaj na mojego blooooga!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 19:26 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Nic nie zmieniałem, pasek był seryjny, ale na warsztacie stwierdzili, że był za krótki no i mi go wymienili.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
A może za cieżkie rolki lub za twarda centralka i pasek nie wchodzi do samego dołu??




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 20:03 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
no właśnie gdyby były za ciężkie to by nie miał takiego buta na starcie i leciałby dużo więcej. Już prędzej są za lekkie. Centralka hebo +60, ale i tak chyba za słaba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
właśnie oto mi chodziło sorry miało być za lekkie




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 23:02 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
No teraz są wsadzone 4,5g, ale na 5g jechał tyle samo, też tak pierdział przy tych 70km/h.

Jakie rolki proponujecie wsadzić?
Zależy mi na tym, żeby nie stracił aż tak bardzo na przyspieszeniu.
Postaram się jak najszybciej wsadzić tam zx'a i sprawdzić jak leci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 9:59 
zmień moduł na odblokowany i zobaczysz co się będzie działo :wink: ja na samej pro replice i drobnych modernizacjach przy tulei wariatora wycisnęłem 80km/h realne (rolki 3.5 grama i centralka hebo niebieska, pasek dayco) kręcił przy tym jakieś 10.5 tys obr, więcej już nie dawał rady :D




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 9:59 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 14:24
Posty: 33
Pojazd:
Zrób prosty test. Namaluj na wariatorze mazakiem linię od góry do dołu, załóż i przejedź się. W ten sposób zobaczysz do jakiej wysokości pasek wchodzi na wariator.




_________________

http://ja.gram.pl/patryk1594
Wbijaj na mojego blooooga!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 18:14 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
pasek na wariator wchodzi tak, że do końca brakuje mu może z 8mm, natomiast na sprzęgle(?), w każdym razie tam z tyłu pasek wchodzi do środka tylko do połowy.

Może to być spowodowane tym, że dali mi za luźny pasek? Myślę, że jeszcze centralka za twarda, bo rolki 4,5g, a jest tam hebo +60%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy