Dzisiaj jest 26 lis 2024, 18:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2009, 23:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
Mam taka sprawe kumpel kupił niedawno nowego Kingway Tanco przejechał juz troche klocków. Wie ktos jaki to ma silnik? i gdzie dokładnie ma blokady? bo chcielibyśmy zdjąć prosze o pomoc pozdro




_________________

APRILIA SR


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 18:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Domyślam sie że 4t. No to jak w każdym moto komin, podkładka, dysza, różowy kabelek, nieraz na filtrze powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 18:58 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
tylko jak zdejmiesz ta z filtra powietrza to wykrec złotą sróbke z gaźnika i nie zapomnji wyregulowac :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 19:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Bartek-SR pisze:
Wie ktos jaki to ma silnik?
139QMB




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
a na wariatorze nie ma? w kominie nie ma podkładki bo patrzyłem a co do silnika to co to ma znaczyć niby bo nie wiem? można jaśniej jak bedzie chciał kumpel kupić wydech to po tym bedzie wiedział jaki nie wiem minarelli horizontal to ma czy inny?




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 22:34 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Jak 2t to na wzór horrizontala ale jak 4t jak ktos wyzej wspomnial to po co mu wydech?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 22:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
no 4T jest napewno no nie wiem powiedziła ze jak coś da to by kupił to co tu zrobić zeby lepiej szedł w 4T? blokady tez dziwne wreszcie nie wiem gdzie sa




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 22:48 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Po 1 w 4t sie nie zmienia wydechu bo to nic nie daje:) Po 2 najpierw go rozblokuj to zobaczysz ile smignie kolegi zipp po przecieciu różowego kabelka 65 po prostej po zdjeciu blokady z wydechu(slepej kiszki) 70 jeszce wario i gaznik mysle ze w 80 licznikowych sie zamknie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
co to jest ta ślepa kiszka to pewnie cos w srodku wydechu trzeba rozciac to jak tak to nie zabieram sie za to a na wariatorze co i gdzie dokładnie i na gazniku to dysze bedzie musiał kolega wymienic czy jak? i to jest kingway :mrgreen:




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 7:03 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Slepa kiszka od wydechy odchodzi taka rurka która trzeba uciac i zaspawac to jest gdzies w miejscu niedzy kolankiem a koncem wydechu. W gaźniku jest złota sróbka trzeba ja wykrecic. Zeby zdjac z wariatora musisz go zablokowac rozkrecic i jak zdejmiesz wariator to zobaczysz taka obrączke grubosci 3mm około musisz ja zdjac. Ew jeszcze w filtrze powietrza taka rureczka plastikowa. I pod prawym tylnim plastikiem powinien byc różowy kabelek musisz go znalesc i przeciac.


Za zdejmowanie blokad przez Ciebie nie ponosze odpowiedzialnosci gdyż widze ze bierzesz sie za cos a nie bardzo masz o tym pojecie.:) Nie prosciej jechac do serwisu z kingwaji zdejmuja za free




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 8:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
dobra wielkie dzieki za pomoc juz wiem dokladnie gdzie sie znajduja jutro sie wezmiemy za to tylko najgorzej bedzie z wariatorem bo juz probowalismy to nawet wiatrak zdjelimy zeby zblokowac magneto to zamiast wariatora magneto sie odkreca lipa musimy jakaś blokade wymyslec z wałesnej roboty




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 16:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
który to jest ten kabel różowy jak tam jest pełno tych różowy jeden biało-różowy drugi czarno-różowy trzeci zielono-różowy i są jeszcze dwa różowe same ale to wsówki takie to jak wyciagnełme posprawdzałem to niechce odpalić albo tam te różno różowe kazdy osobno przecinałem i tez nie chce w ogóle zapalić jak jakić obojetnie przetne to połączyłem spowrotem i są dwa kable grubwawe co ida do akumulatora różowe tak to innych różwoych czy czerwonych nie ma kazde juz przecinłem i nic nie daje nie ma zreszta jak sprawdzić bo nie chce za kazdym razem odpalić to gdzie wkoncu jest ten kabel który zdjemi tą blokade i odpale skuter? z filtra znowu wyciagłem ta plastikową mała rureczke to nic nie daje idzie tyle samo to chyba nie takie te blokady? :cry:




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 17:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Moduł trzeba kupić nowy, nie istnieje coś takiego jak różowy kabelek... przynajmiej w nowszych skuterach. Wbijcie sobie to do głowy!!! Pogratulować odwagi (?) koledze że wszystkie kable ciął... Te grube co pociąłeś to pewnie od elektryki tak więc jak padnie będziesz musiał wymienić całość. NIE TNIE SIĘ KABLI JEŚLI NIE ZNA SIĘ ICH PRZEZNACZENIA! Poza tym jeśli to wsuwki to lepiej chyba je rozczepić niż ciąć, nie?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 17:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
nie wsuwek nie rozcinałem rozczepiałem rozczepiałem pojedyńcze inne ciełem a tych grub nie ciełem wcale bo tak pomyślałem ze od elektryki tylko takie pojedyńcze pare ale połączyłem ładnie to nie wiem po cholera ktoś kto sie nie zna i wciska kit żeby przeciąć jakiś kabel co za głob tylko czas zmarnowałem na szukanie i rozkrecanie boczków i siedzienia na głupi kabelek co i tak nic nie daje w tym filtrze to pewnie tez głupota żeby w filtrze zdiąć blokade a i tak nic nie daje bo juz niby ja zdjąłem jedynie mi zostaje wariator bo za tłumnik sie nie biore sam i nie bede rozcinał dzieki ToX a wiesz może gdzieś o inne ale pewnej blokadzie w tym skuterze jaką bym mógł zdjąć sam?




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 18:45 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Pod tylnim prawym plasitkiem powinien byc osobny od wszystkich rózowy kabelek i ten przetnji albo rozepnji na takiej metalowej zlaczce wyjowalem to w 3 skuterach i we wszystkich 3 działało


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2009, 18:45 przez maxio62, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 18:47 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Bartek-SR pisze:
nie wsuwek nie rozcinałem rozczepiałem rozczepiałem pojedyńcze inne ciełem a tych grub nie ciełem wcale bo tak pomyślałem ze od elektryki tylko takie pojedyńcze pare ale połączyłem ładnie to nie wiem po cholera ktoś kto sie nie zna i wciska kit żeby przeciąć jakiś kabel co za głob tylko czas zmarnowałem na szukanie i rozkrecanie boczków i siedzienia na głupi kabelek co i tak nic nie daje w tym filtrze to pewnie tez głupota żeby w filtrze zdiąć blokade a i tak nic nie daje bo juz niby ja zdjąłem jedynie mi zostaje wariator bo za tłumnik sie nie biore sam i nie bede rozcinał dzieki ToX a wiesz może gdzieś o inne ale pewnej blokadzie w tym skuterze jaką bym mógł zdjąć sam?


Mówiłem ci ze jak nie masz pojecia to sie za to nie bierz kazdy własciciel 4t na forum potwierdzi iz rózowy kabelek to blokada nawet na youtubie jakbys poszukal to bys znalazl filmik instruktazowy jak zdjac blokady. A z tymi obelgami to sobie uwazaj bo to ty jestes moskiem i nie mam o niczym pojecia człowiek ci pomoze straci czas a ty morde wycierasz-.-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Różowy kabelek to w ponad 90% skuterów nie jest sposób. Te 10% zawsze zostaje ale to naprawdę trochę strach moim zdaniem ciąć jakieś kable, musiałbym mieć 100% pewność że to działa. Jeśli bym już taką pewność miał to nie przerywałbym kompletnie tego kabla a zamontował włącznik na nim, zawsze to pewniejsze i można zmieniać w razie czego, takiej domowej roboty blokada obrotów. Blokada na pewno jest na wariatorze i w filtrze ta zwężka również jest blokadą z tym że to daje mało, poprawia reakcję na manetkę gazu i ogólnie skuter jest bardziej żwawy. Zmienia się również spalanie. Razem z tą zwężką przydałoby się wsadzić większą dyszę do gaźnika i troszeczkę podregulować go, ale to w sumie tylko w 2T ma znaczenie. Wydechu nie musisz rozcinać ale musisz wymienić kolanko na odblokowane, czyli takie które jest grubsze, nie posiada żadnych zawirowywaczy spalin(tzw. ślepych kiszek) oraz takie w którym przepływ spalin ma jak najmniejszą drogę do wylotu(seryjne kolanko jest lekko pozakręcane, przynajmniej tak jest w popularnych, chińskich 2T). Moduł najlepiej wymień na nieblokowany, wtedy jest pewność że blokada jest zdjęta w 100%.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
maxio62 nie ma żadnego samego różowego kabelka są ale różno różowe i tylko taki pare jest samego nie ma jedynie sa dwa grubawe które ida do akumulatora a nawet te różno różowe przecinałem i tez nic nie dawało bo skuter wcale nie chciał palić




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 18:24 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=ohvJoMSJvW8 Ja sie kierowałem tym i było dokładnie jak na filmiku rózowy kabelek był najprawdopodobniej blokada modułu i po jego przecieciu w tym miejscu co na filmiku obroty maxymalne wzrosly a co za tym idzie znacznie v max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
ten filmik jest pokazany na innym skuterze i odrazu widze ze ma inne kolory kabli bo ja nie mam w ogóle takich i gaźnik mi sie zdaje ze też jest u mnie troche inny tylko jedynie filtr mam taki sam dokładnie wiec chyba nie znajde u siebie tego kabelka chyba że mi powiecie dokładnie jakoś który to jest i gdzie dokładnie i którą śrubke mam wykrecic w tym gaźniku nawet na tym filmiku nie dokładnie jest jakoś ja nie widziałęm którą tą śrubke wykrecmy bo tam ich jest pełno




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy