Dzisiaj jest 27 lip 2025, 18:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2011, 10:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 10:57
Posty: 19
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
Siemka, mam dylemat co do tych cylindrów, tzn. nie wiem który wybrać do mojego azerka. Niby mocniejszy jest airsal, ale więcej pozytywnych opinii jest o streetrace.. Wydech mam leo zx, ale jak zmienie cylinder na 70 to planuje kupić pro replice lub laserka, albo tecnigasa rsII.. Co radzicie ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 11:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
piotrasssss5, To są dwa różne cylindry. Jeśli chcesz jeździć długo [lecz z minimalnie mniejszą mocą] kup Streetrace [zawsze można zrobić szlif]. Jeśli chcesz cylinder z krótszą żywotnością [ale z minimalnie większą mocą] kup Airsal'a.

Osobiście wybrał S6 Streetrace - dobry, wytrzymały cylinder. [po portingu można osiągnąć moc taką jak ma Airsal]




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 10:57
Posty: 19
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
Ok, to pokuszę się na ten Streetrace :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 13:03 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Aluminiowe cylindry po dobrym dotarciu wytrzymują więcej niż cylindry żeliwny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 13:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
keewayatv pisze:
Aluminiowe cylindry po dobrym dotarciu wytrzymują więcej niż cylindry żeliwny.


Mogą, ale nie muszą. Co z tego, że trochę dłużej wytrzymają jak po zatarciu nadają się na śmietnik ?




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 10:57
Posty: 19
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
A średnio ile wytrzyma km taki aluminiowy, a ile żeliwny?


Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 14:53 przez piotrasssss5, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 14:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie pakowałbym się na Twoim miejscu w Airsala, te cylki podobno nie grzeszą wykonaniem i potrafią się rozlecieć jeszcze przed dotarciem...

Streetrace to jednak co innego. Niby mniejsza moc, ale lepsze wykonanie.


Co do pytania ile wytrzyma? To nie ma żadnej reguły, zależy od tego jak o ten cylek dbasz.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 20:32 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 12:20
Posty: 195
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd:
Alu ma dużo lepszą wytrzymałość (nie mówiąc o Malossi mhr, manston revolution itp.)od zeliwa pod warunkiem, ze dobrze się zestroi sprzęt i co najwazniejsze trzeba dbac o alu, lac dobry olej, w odpowiedniej dawce i co najwazniejsze regularnie czyscic filtr powietrza, nie zaleca się stożków z targu za 15zł




_________________

Keeway Full Midrace Sport pro mk2& Hebo Manston V

viewtopic.php?p=1591165#1591165

Sprzedam nowe PFR3 do mina pisać!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 21:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Tom_Q pisze:
keewayatv napisał/a:
Aluminiowe cylindry po dobrym dotarciu wytrzymują więcej niż cylindry żeliwny.



Mogą, ale nie muszą. Co z tego, że trochę dłużej wytrzymają jak po zatarciu nadają się na śmietnik ?

Sam z siebie się nie zaciera, jak ma się trochę oleju w głowie to aluminium służy X razy dłużej od żeliwa. Po drugie szlif streetrace to koszt około 50zł + tłok vertexa 170zł (cana allegro) + dojazdy do szlifiarza 20-30zł wychodzi 250zł. Żeliwo typu sport wytrzyma około 10tyś km bez szlifu, za to aluminium w airsalu? z 20tyś i wymiana tłoka, to nie jest HMR czy malossi żeby wymieniać tłoki co 7-8tyś, chyba że założy się C20 to wtedy wcześniej tłok, ale przy laserze/LV ZX/RSII cyl nie będzie dawał maks mocy to i żywotność tłoka będzie duża.
Podsumowując, użytkowanie Airsala w przeciągu 40tyś km to koszt cyl około 400zł + tłok 200zł =600zł + 100zł olej (różnica pomiędzy olejem do streetrace i airsala, airsal troche lepszy olej potzrebuje)
streetrace cyl 400zł + 2 szlify razy 250zł = 900zł
(nie wliczam ceny oleju i benzyny)
Czyli zakładając że nie trafi się na trefny egzemplarz aluminium w przeciągu czasu jest tańsze w eksploatacji, do tego mocniejsze i oczywiście chłodzenie lepsze. NO i co do zatarcia to żeliwo dużo łatwiej zatrzeć niż nicasil.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy