Dzisiaj jest 21 lut 2025, 13:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 kwie 2009, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Witam Mam Mały Problem z Moim Matrixem Słabo idzie z samym tłumikiem Leo Vince RR szedł 76 km a teraz ledwo 72 Setup taki jak w podpisie a przyspieszenie BDB xD




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 22:27 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Mi się wydaje że masz za małą dyszę , do tego stożka co najmniej powinna być dysza 85 - 90 ale spróbuj jeszcze wyregulować go




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Okej Spróbuje dać dysze 85 i pobawić się z Gaznkiem ale Orginalna Dysza Była 50 to napewno 75 to za mało ?




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 23:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Cytuj:
A co jeszcze można zrobić w tuning mechaniczny z tanich rzeczy ? ;)

ODP...Nic:) Teraz wario jedynie sprzęgło itp...




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 0:15 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
djswistakos pisze:
napewno 75 to za mało ?


Tak , przez stożek dostaje więcej powietrza i musi więcej paliwa dostawać więc większa dysza. Ale spróbuj jeszcze podnieść iglicę i wyreguluj i sprawdź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2009, 9:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
A coś byście radzili jeszcze wymienić bom zastanawiam się nad modułem Dobry pomysł czy raczej nie ? :lol:




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 8:49 
*

Rejestracja: 11 kwie 2009, 19:50
Posty: 8
Lokalizacja: Ozorków
Pojazd:
Jesli masz sam wydech leo vince to polecałbym ci kupić jakis wariator to napewno bys odczul wielką zmiane, do keewaya to najlepiej hebo ng albo multivara (choć bardziej polecam ten drugi). Pozdr.




_________________

Keeway RY8
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 9:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
A ile ten multivar Doda Mi Na Maksie Km Jak Moge Spytac ?




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 12:43 
*

Rejestracja: 11 kwie 2009, 19:50
Posty: 8
Lokalizacja: Ozorków
Pojazd:
przy porównianiu seryjnego keewaya do keewaya z leo vince i multivarem ok 15-20km/h roznicy powinno byc przy dobrej regulacji.
Mozesz tez wybrac hebo ng bo hebo daje wiecej na vmax a multivar na przyspieszenie.




_________________

Keeway RY8
Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2009, 12:44 przez KawkaOzO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 13:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
KawkaOzO pisze:
Mozesz tez wybrac hebo ng bo hebo daje wiecej na vmax a multivar na przyspieszenie.
:shock:

To jest obojętne w przypadku tych wariatorów. Jak sobie wyregulujesz takie osiągi lub przyspieszenie będziesz miał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 15:48 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Ja bym brał Multivara , u mnie w keewayu dał 10 km/h więcej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 16:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ja mam Hebo i dał mi 12km/h ale regulacja...;/




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 19:52 
*

Rejestracja: 30 maja 2008, 14:00
Posty: 23
Pojazd:
Ja też mam hebo i polecam, razem z tecnigasem next r dał 10 km/h i nieziemskie przyspieszenie. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 11:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Hm... To Chyba zainwestuje Niedługo w Wariator i jeszcze teraz mam mały problem :/ Jak skuter jest zimny to elegancko przyspiesza a jak już sie rozgrzeje to muła ma na stracie tak do 45 km/s :/ co to może być ?




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 11:49 
*

Rejestracja: 11 kwie 2009, 19:50
Posty: 8
Lokalizacja: Ozorków
Pojazd:
to jest akurat normalne w kefajach. Jak dobrze wyregulujesz to moze byc lepiej.




_________________

Keeway RY8
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 12:15 przez KawkaOzO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 12:04 
*

Rejestracja: 01 sty 2008, 18:45
Posty: 81
Pojazd:
Tak jak Kawka mówi, norma. Silnik nie wyregulowany, ja mam ten sam silnik więc również to samo. Jedna rada, porządna regulacja. :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 13:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Dziś Podjade do mechanika do wyregulowania i zobaczymy czy coś to da ;)




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy