Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 wrz 2011, 9:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:15
Posty: 101
Lokalizacja: Koźmin Wlkp.
Pojazd:
gdzie są blokady w keewayu matrix wiem że jest na tłumiku rurka wystaje trzeba ją uciąc i zaspawać a gdzie jest reszta blokad
Zgury dzięki za odpowiedz Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 11:38 
*

Rejestracja: 08 wrz 2011, 16:04
Posty: 66
Pojazd:
przypuszczam że będzie na wariatorze i module. mam keewayai wlasnie tutaj mialem blokady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 12:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
tulejka na wariatorze, zablokowane kolano (trzeba kupić krótsze) ,za mała dysza w gazniku daj ok. 58 :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 12:35 
*

Rejestracja: 08 wrz 2011, 16:04
Posty: 66
Pojazd:
dysza i rolki sa wraz z kolankiem odblokowujacym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 12:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Wymień kolanko(najlepiej cały wydech), daj dysze 65, rolki 5g, zdejmij pierścień z tulei.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 13:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:15
Posty: 101
Lokalizacja: Koźmin Wlkp.
Pojazd:
poco nowe kolanko albo wydech przecierz moge wyciać ta rurke i zaspawać dziure i bedzie po sprawie
a na wariu co trzeba zrobic wystarczy tylko wyciągnąc tą tulejke?
i czy gdzieś jeszcze sa te blokady i jak je ściągnąc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 13:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Ty nie masz żadnej rurki tylko kolanko zwężone od środka.
Nie wyciągnąć tulejkę tylko pierścień między wariem a przeciwtalerzem.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:15
Posty: 101
Lokalizacja: Koźmin Wlkp.
Pojazd:
nom;] a gdzieś jeszcze są te blokady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Napisałem tobie w 1 moim poście :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
BiałyPiorun pisze:
Ty nie masz żadnej rurki tylko kolanko zwężone od środka.
Nie wyciągnąć tulejkę tylko pierścień między wariem a przeciwtalerzem.

Jak ma ślepą kiszkę to najlepiej kupić inne kolanko (u mnie dało 10km/h). Zwężkę w tłumiku też miałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 21:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Podsumowując:
-kolanko
-podkładka
-dysza (nie koniecznie)
-rolki ( nie koniecznie)
-moduł ( nie koniecznie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 15:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:15
Posty: 101
Lokalizacja: Koźmin Wlkp.
Pojazd:
chłopaki a niema jeszcze czasem blokady na gaxniku i w filtrze powietrza a modul czemu by trzeba wymienić


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 18:21 przez Patriko1996, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 14:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:15
Posty: 101
Lokalizacja: Koźmin Wlkp.
Pojazd:
ten matrix ma kolanko już wymienione na nowe i jedzie 55 z gurki 60 gdzie moze byc jeszcze jakas blokada




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Masz 15 lat i piszesz "gurki" ?? Pozdro zioom .

Nie ma żadnej zwężki w kolanku tylko rurka ale najlepiej wymienić kolanko na takie bez tej rurki . Dysza , tulejka i ew rolki




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 14:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
klarok, jak nie ma! Przecież seryjne kolanko jest węższe, a ta rurka to katalizator a nie blokada. Ślepa kiszka jest w silnikach np. TGB.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:15
Posty: 101
Lokalizacja: Koźmin Wlkp.
Pojazd:
kolanko jest wymienione ale jedzie tylko 55




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 12:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Ja napisałem ci co zrobić :) W moim 1 poście.
Pozdrawiam!




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 13:28 
*

Rejestracja: 08 wrz 2011, 16:04
Posty: 66
Pojazd:
BiałyPiorun pisze:
Ja napisałem ci co zrobić :) W moim 1 poście.
Pozdrawiam!


ja zrobiłem to co pisałeś prócz dyszy, a skuter dalej jedzie 55 na prostej, to chyba troche za malo. komus z forum cpi na tym samym silniku jechal 80 bez blokad ale to chyba jakis zart jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 16:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Właśnie dysza po wydechu daje najwięcej.
Jeżeli masz 58 to daj 65




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 24 wrz 2011, 16:55 przez BiałyPiorun, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 11:24 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 14:57
Posty: 75
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
mi jedzie cpi 77-80 po prostej i to tylko dzieki kolanku i braku pierscionka na wariatorze (ktory dal tylko troche przyspieszenia)..dopoki mialem kolanko zakrecone jak chinski termos to skuter jechal maks 61-63 po prostej...zrobilem swoje kolanko o 5 mm grubsze i najprosciej poprowadzaone do cylindra jak sie da...i nie ten skuter :D a dysze mam nadal seryjna zapewne 47.5...wiec nadal silnik ci dusi kolanko albo tlumik...wyjsica sa dwa : albo masz zblokowany ten tlumik do 58 km/h albo kolanko masz lipne...na logike jezeli kolanko odblokowane nie rozni sie budowa od starego czyli w starym nie bylo zwezki nie jest wieksze od starego i nie jest prostsze w budowie tzn ze ideą :D w dlawieniu silnika nie bylo kolano tylko sam tlumik :)
w tym przypadku oczywiscie nie oplaca sie tlumika odblokowanego kupowac tylko kupic markowy wydech lasera,yaska lub tecnigasa czy leovince-a (kolejnosc nie przypadkowa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy