Dzisiaj jest 26 lip 2025, 2:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2011, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 10:57
Posty: 36
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Siemka.
Mam jedno pytanie dlaczego jak jade i puszcze gaz, a na stępnie dam mu w palnik to wtedy po jakimś czasie zaczyna pluć olej. dzisiaj jechalem ... i zaczal mi pluć a na stępnie zwalniał asz zgasł i nie mogłem go odpalić .?
Pomocy / z góry dziekuję. !




_________________

[center]Zapraszam.! :)
KLIK >>Coliber~SWAP P/G<< KLIK
Obrazek[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 16:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 22:17
Posty: 0
Lokalizacja: brać kase na wache??
Pojazd:
Pierscienie do wymiany...




_________________

Honda X8R-S
Wydeh gjannelli
WarJator Polini Speed Control
Sprenrzyna doćskowa Hebo +60%
Pasek polini kevlar
Rolki 6,3
Sprężynki Top Racing +30%
Przeciwtalerz Polini Air Speed
v-max okolo 90 i niezle przyśpieszenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 10:57
Posty: 36
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
ale nie dawno wymienialem ;/




_________________

[center]Zapraszam.! :)
KLIK >>Coliber~SWAP P/G<< KLIK
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2011, 9:30
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Moze lipne jakies byly te pierscienie i po pekaly,sprawdz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 19:45
Posty: 16
Pojazd:
Pluje z tłumika tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 16:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 10:57
Posty: 36
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
nie z glawicy tym wezykiem a po za tym kupilem na wiosne do airsala pierscienie 51mm
;{




_________________

[center]Zapraszam.! :)
KLIK >>Coliber~SWAP P/G<< KLIK
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 19:45
Posty: 16
Pojazd:
To na pewno nie pierścienie, przecież gdyby to były pierścienie lub uszczelniacze zaworów to by dymił! Sprawdź czy nie uszkodził Ci się ten plastik na pokrywce zaworów (zaznaczyłem go na czerwono) tzn czy on nie przepuszcza oleju smarującego rozrząd :)

Obrazek

A osiągi spadły?


Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 17:00 przez marcin2024, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 17:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 10:57
Posty: 36
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
troszke osiągi spadły ;/

Czekajcie idę sprawdzić ...




_________________

[center]Zapraszam.! :)
KLIK >>Coliber~SWAP P/G<< KLIK
Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 18:26 przez Orzełek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 10:57
Posty: 36
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
ten plastik mam cały tylko teraz jest problem bo nie chce odpalić ;:{
na rozrusznik kręci ale nie chce załapać


EDIT
ja mysle ze wariator poszedł sie walić bo ja mam przejechane 4000 tys. i nie wymieniałem rolków ;/


Jeszcze jeden PPP i leci warn.
Piórek




_________________

[center]Zapraszam.! :)
KLIK >>Coliber~SWAP P/G<< KLIK
Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 19:29 przez Orzełek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 18:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 19:45
Posty: 16
Pojazd:
Tak kolego, tylko co ma wariator do odpalania? Bo wiesz, nie zbyt Cię rozumiem. A rolki wymienia się wtedy gdy są kwadratowe :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 19:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 10:57
Posty: 36
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
weś do mnie napisz na gg 612051 ! ;D




_________________

[center]Zapraszam.! :)
KLIK >>Coliber~SWAP P/G<< KLIK
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 19:45
Posty: 16
Pojazd:
Jak wróce do domu to do Ciebie napiszę, bo na telefonie aktualnie nie posiadam zainstalowanego gg. A tym czasem może do dyskusji włączą się nowi użytkownicy? Kolega Orzełek opisał nam już trochę całą tą sytuację i można już postawić jakąś diagnozę ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 21:40 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
wywala ciśnienie pod tłok przy dużym obciążeniu
dlatego pluje odmą
pierścienie szmelc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 10:57
Posty: 36
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Dalej Oczekuję pomocY ! :roll:




_________________

[center]Zapraszam.! :)
KLIK >>Coliber~SWAP P/G<< KLIK
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 21:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 22:17
Posty: 0
Lokalizacja: brać kase na wache??
Pojazd:
No napisalismy ci ze pierscienie




_________________

Honda X8R-S
Wydeh gjannelli
WarJator Polini Speed Control
Sprenrzyna doćskowa Hebo +60%
Pasek polini kevlar
Rolki 6,3
Sprężynki Top Racing +30%
Przeciwtalerz Polini Air Speed
v-max okolo 90 i niezle przyśpieszenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 19:45
Posty: 16
Pojazd:
Ja bym najpierw sprawdził kompresję...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 10:57
Posty: 36
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
ja nie mam tak kompresji bo odkreciłem rolki i mam już MEGA starte metal już mam ;D




_________________

[center]Zapraszam.! :)
KLIK >>Coliber~SWAP P/G<< KLIK
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 23:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2011, 9:30
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ale mowil ci kolega ze sie wymienia jak zrobia sie kwadratowe. Sprawdz kompresje sobie bo napewno napend nie ma nic do tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 10:57
Posty: 36
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
kompresję słaba a czasem cieżką itd.




_________________

[center]Zapraszam.! :)
KLIK >>Coliber~SWAP P/G<< KLIK
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 17:52 
*

Rejestracja: 05 wrz 2011, 20:53
Posty: 7
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd:
Ja też mam Airsala 80cc 4t, i mam ten sam problem, pierścienie wymieniałem już 2 razy i znowu muszę w zimie wymienić bo cała głowica od oleju. W airsalu są słabe pierścienie i niestety chyba nic się nie da zrobić. :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy