Dzisiaj jest 23 lis 2024, 15:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2009, 15:27 
*

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:20
Posty: 13
Lokalizacja: zielona gora
Pojazd:
witam.jest taka sprawa mam keewaya facta. Kupiłem dysze 80 i filtr wstążkowy.

FILTR:
http://www.keeway-sklep.pl/product_info ... ucts_id=50

założyłem wszystko i nie chciał odpalić... no to zalozylem starą dyszę i i filtr wstążkowy to jedzie jedzie i gasnie...

moje pytanie brzmi. Dlaczego ? moze mi jakos pomozecie. :/

z gory dziekuje


Ostatnio zmieniony 16 cze 2009, 15:28 przez doder27, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 cze 2009, 15:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
doder27 pisze:
..... i filtr wstążkowy....
.... filtr wstążkowy to....


No to pokaż mi ten filtr "wstążkowy" bo pierwsze słyszę..... :lol:

Regulacja gaźnika się kłania. A co dokładnie się dzieje, że gaśnie? Zalewa go?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 16:44 
*

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:20
Posty: 13
Lokalizacja: zielona gora
Pojazd:
probowalem regulowac... wogole sie nie da.....zakrecilem srube od powietrza i mieszanki na maxa. to troche lepiej idzie i nie gasnie... ale co z tego jak jedzie i sie dusi....



to chyba wina dyszy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 16:50 
*

Rejestracja: 01 cze 2009, 21:42
Posty: 43
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
zakrec 2 na maxa i odrkec od powietrza 1,5 obrota, a oleju na 0,5 jak nie zadziala to na odwrot mialem to samo ;d




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=32120
Yamaha tzr 50 by LTC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 18:29 
*

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:20
Posty: 13
Lokalizacja: zielona gora
Pojazd:
LTC pisze:
zakrec 2 na maxa i odrkec od powietrza 1,5 obrota, a oleju na 0,5 jak nie zadziala to na odwrot mialem to samo ;d


ale ja mam dwie srubki do regulowania.


-śrubka od mieszanki i powietrze wjednym

-śrubka od regulowania obrotów


gaźnik mam firmy "mikuni"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 18:33 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Wszystkie gaźniki mają tylko taką regulację śrubkami. Oczywiście reguluje się też podnosząc lub opuszczając iglicę.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 19:58 
*

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:20
Posty: 13
Lokalizacja: zielona gora
Pojazd:
adames pisze:
Wszystkie gaźniki mają tylko taką regulację śrubkami. Oczywiście reguluje się też podnosząc lub opuszczając iglicę.



myślisz że to by pomogło ?

acha. i jak to sie reguluje i co ? bo nie regulowalem nigdy tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 21:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Wybaczcie szczerość ale nie mów że nie idzie wyregulować bo widzę że nie masz zbyt dużej wiedzy na ten temat (filtr "wstążkowy" mówi sam za siebie). Poszukaj poradnika a najlepiej daj to komuś, kto w tym siedzi. Jeszcze raz wybaczcie szczerość :)




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 23:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Sadi dobrze mówi, nie masz pojęcia co właśnie zrobiłeś w swoim skuterze. Wsadzenie stożka przy seryjnych częściach to głupota, tylko zwiększasz ilość powietrza i paliwa co zwiększa spalanie, to raz. Dwa, filtr stożkowy to nie jakieś siatkowe, chińskie "coś" za dwie dychy... Kupno filtra opłaca się gdy kupujesz coś lepszego, gąbkowego, np. Airbox, Revo S. Następna rzecz, wsadzenie stożka i wsadzenie większej dyszy nie oznacza że już będzie jeździł. Trzeba wyregulować jeszcze dawkę paliwa jak i powietrza, inaczej nie da rady. Jeśli skuter ma moc jedynie do jakichś tam obrotów i później słabnie lub gaśnie to dostaje za mało powietrza lub benzyny. Na tym polega regulacja, musisz wyregulować tak aby wszystkiego było odpowiednio. W każdym razie, ogólny sens wkładania stożka do seryjnego silnika jest głupotą. Opłaca się przy 70ccm, gdzie potrzebne jest jak najlepsze i jak najszybsze podanie większej ilości powietrza niż umożliwia to filtr seryjny. Opłacalność montowania stożka jest jeszcze przy tuningu typu wydech, wario i gaźnik, ewentualnie sam wydech i wario... Ale to też średnio się opłaca.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 23:34 
*

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:20
Posty: 13
Lokalizacja: zielona gora
Pojazd:
no dobra...to załóżmy że teraz wsadze tą dysze 80 i normalny filtr jaki jest w skucie. To jak to wyregulować... kręciłem dwoma śrubkami,rózne układy probowałem ale nic...zawsze cos nie tak....

jak i co jeszcze wyregulowac?


a moja wiedza o motorach nie jest bardzo dobra. to moj pierwszy motor i sie ucze dopiero...[nie czepiac sie]


help :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 0:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Na początek, używanie pojęcia motor na motocykl obraża jego właściciela. Motor to silnik, motocykl to jednoślad z silnikiem. Druga rzecz, skuter to nie motocykl, określa się go jako skuter i tyle.

Dysza 80 jest o wiele za duża do seryjnego filtra i nie wyregulujesz tego, max. wsadź 65-70. Jakbyś się uparł to na tej 80 może wyregulujesz ten filtr stożkowy, z tym że trochę nad tym musiałbyś posiedzieć. Najpierw ustaw iglicę na przedostatni rowek(aby dostawał więcej paliwa), później śrubkę od składu mieszanki, tą taką schowaną, wkręcasz ile się da i wykręcasz o pół obrotu. Ustaw najwolniejsze, stabilne obroty jakie się da i w miarę przygasania silnika dodawaj delikatnie gazu manetką i wykręcaj śrubkę składu mieszanki o kolejne pół obrotu uważnie patrząc na reakcję silnika. Z czasem wykręcania śrubki obroty powinny rosnąć. Możliwe że nawet po pół obrotu już będzie ok bo ten filtr przepuszcza strasznie dużo powietrza dlatego jest taki ciężki w regulacji. Ogólnie chodzi o to aby ustawić jak najmniejsze obroty śrubką od obrotów i podnieść je śrubką składu mieszanki. Później jak silnik by się krztusił na wyższych obrotach lub zalewał zmienia się ustawienia iglicy, ponownie powtarzając całą regulację.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy