Dzisiaj jest 13 lip 2025, 7:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2012, 20:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Witam. Otóż założyłem do Hurricana cyl 70 Tec. Nie odpalałem go nawet jeszcze. I tu nasuwa się pytanie jak w temacie. Pragnę dodać, że dozownik oleju, który był w karterach wywaliłem w pizdu. I jeszcze jedno pytanie: Skład mieszanki podajecie jako litr oleju/x litrów benzyny, czy na jeden litr benzyny/x ml oleju?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Na docieraniu lałem do siebie na 5l beny 115ml oleju. A po docieraniu na 5l beny 100ml oleju ;) mam nadzieję że zrozumiałeś :D




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Rozumiem =] Tylko jeszcze kwestia syntetyk, pol syntetyk, czy mineralny.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:11 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Jak już zalejesz minerałem to niby jest taka zasada że na syntetyk nie przejdziesz. Ale nie wiem czy to ma duże znaczenie przy 2t ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie wiem co za różnica ja tam zmienialem jak mi się podobało i nic się nie działo ;d




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Oj różnica jest duża. Przy 70 lepiej na syntetyku jeździć i gdzieś czytałem, że docierać na pół syntetyku, bo większe tarcie i lepiej się dopasuje.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Zasada z zamianą oleju dotyczy się jedynie 4T gdzie po przejściu z mineralnego na syntetyk może się silnik 'rozszczelnić' i będzie brał olej. W dwutaktach można zmieniać i nic nie powinno się dziać oprócz drobnej zmiany w osiągach, mineralny jest trochę gęstszy i ciężej się spala niż syntetyk. Lamal dobrze mówisz, można silnik dotrzeć na mineralnym lub półsyntetyku i wtedy przejść na pełen syntetyk, taki zabieg powinien dać ciut lepsze efekty ale równie dobrze można jeździć od początku na pełnym syntetyku i też będzie dobrze. Ja osobiście jeżdżę na orlenowskim semi-synthetic i jest ok, kiedyś jak Castrol Racing 2T był tańszy to zalałem go i wtedy czuć było różnicę. Castrol szybciej i z mniejszą ilością dymu się spalał także skuter lepiej reagował na gaz, ogólnie był żwawszy. Tyle ode mnie pozdro. ;)




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 22:47 przez jedrek2206, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 11:14 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Nie wiem czy nie palne czegos zle ale kiedys czytalem ,ze najlepiej docierac na mineralnym bo szybciej sie dotrze i cos tam jeszcze ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 11:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Na docierce 1:40 po docierce 1:50 ... Kup sobie miarkę do mieszanki stage 6 i tam masz opisane jaka mieszanka ile oleju na ile beny itp :) Ja od siebie polecam mobila full syntetyka :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...