Dzisiaj jest 13 lip 2025, 19:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2012, 19:55 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Cześć. W mojej wildze 50 4t, został założony cylinder 80 ( jeszcze przez poprzedniego właściciela). Jest przejechane 200km na tym cylindrze i skuter troche dymi na niebiesko. Zwłaszcza na zimno. Jedzie dobrze, mam moc i odpala zawsze dobrze. Po nocy stania na zimno za 2 kopem zawsze. Z tego co wiem bierze troche olej. Czym to może być spowodowane?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:47 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Może już pierścienie do wymiany ? ale nie możliwe, powiedz mi ile masz wlane oleju bo jeśli więcej niż max (pisze na bagnecie) to będzie Ci kopcił bo pierścienie zbierające nie nadanrzają zbierać oleju ja też tak miałem ale u mnie to było tyle oleju że aż sie wylewało :lol: wziąlem zlałem do połowy bagnetu i jutro zobacze jak będzie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:49 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Jak miał przejechane 50 km to też tak dymił więc pierścienie by tak nie padły szybko raczej. A odpala bardzo dobrze jak coś. Z wolnym obrotami też super. Oleju było ok pół centymetra na bagnecie, ale dziś dolałem. Więc jak coś to nie było za dużo oleju wlane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:50 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
jest możliwe niektóre tanie cyle są bardzo złej jakości a inne w podobnych cenach są naprawdę dobrem mówiętu o przedziale 40-80zl




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:51 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Jeśli odrazu po założeniu był na full gazie jeżdżony w to nie wątpie to pierścienie do wymany albo przegrzał odrazu jak założył to jeździł i przegrzał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:52 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Ale skuter dobrze jezdzi, ładnie odpala i pracuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:53 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Co z tego że dobrze jeździ bez pierścieni olejowych tych dwóch + taka spężynka też będzie ładnie palił ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:56 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
A można same pierścienie wymienić jak coś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 21:02 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No proste że mozna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 21:05 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
A łatwo się później nakłada cylinder głowice itp? ( nie naprawiałem jeszcze 4t to nie wiem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 21:07 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Bardzo łatwo odkręcasz porkywe zaworów 4 śruby potem masz mostek też 4 śruby odrkecasz i dwie masz jeszcze sruby które trzymają głowce przy cylku odkręcasz zdejmuszesz głowice masz tłok potem ciągniesz cylek w swoją strone i wszystko łładnie schodzi :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 21:16 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
No tak, to wiem że ładnie zejdzie. Jakie klucze są potrzebne, i czy łatwo nasadzić cylinder na tłok? Jak to później odpalić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 22:23 
*

Rejestracja: 15 kwie 2012, 21:09
Posty: 3
Pojazd:
jak tego nie robiłeś to radzę ci poproś kogoś o pomoc sciągnąc wszystko jest latwo ale zlożyć to już trzeba mieć troche pojęcia bardzo latwo można połamac pierścienie i nie polecal bym nakladania cylka na tlok lecz odwrotnie i wysunąc tlok na tyle w dul żeby wsunąć sfożen




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 22:35 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Zobacze, myśle że narazie nie warto nic robić skoro dobrze jezdzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy