Dzisiaj jest 03 gru 2024, 21:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2012, 12:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Siemka. Niby mam już długo skuter itd, ale mam problem. Cały układ paliwowy wyczyszony, prześwitów na membranie brak. Uszczelki wszędzie są, paliwo nigdzie nie ucieka gaźnik myślę, że jest dobrze wyregulowany. Problem tkwi w tym, że spalanie to około 5litrów na 100km przy serii ze sportowym wariatorem. Na dzisiejszą cenę paliwa to spalanie jest nie ciekawe bo nie zarabiam na siebie i cieżko tak ogarnąć rozumiem jak by to był full sport a tutaj kurde prawie seria. Co wy na to ? Może ustawienie iglicy coś da ? Nie pamiętam ja którym mam ząbku, ale może ustawić jakoś na np nie najwyższy tylko 1 niżej wtedy iglica będzie na dole tak ? Proszę o pomoc




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 12:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Zabezpieczenie iglicy jeden ząbek do góry, to iglica pójdzie w dół ;P
Potem porządnie wyregulować i powinno być ok.
Ewentualnie obniżyć całkowicie.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 17:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
lamal, Po założeniu tego oto tematu poszedłem do garażu i właśnie pomyślałem o tej iglicy bo nie mam innych pomysłów. Tak więc ta zawleczka była na 2 rowku od dołu to wziąłem na drugi od góry żeby iglica była niżej. Zaleje któregoś dnia do pełna i będe starał się jeździć w miare oszczędnie bez szarżowania i zabawy w krótkie odcinki itd może uda się do 3,5-4l zejść :). Jak coś to będe się tutaj odzywać

Sprawdziłem jeszcze świece i jest kawa z mlekiem więc regulacja ok




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 17:47 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 18:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
klarok, klarok miałem podobny problem do Twojego. na blokadach spalał mi 4 litry, a po zdjęciu ledwo ujeżdżałem 100 km na pełnym baku. I było tak jakby, że miał zawsze bardzo ubogą mieszankę. Postanowiłem coś pokombinować z tym. Założyłem dellorto 12mm z aeroxa, stożkowy filtr i wyregulowałem gaźnik ( iglica 2 ząbek od góry, i 4 obroty śrubą ). świeca ma dużo jaśniejszy kolor, a spalanie zeszło do ok. 3 litrów na 100 przy dość dynamicznej jeździe tj. miasto, droga główna 60 km/h w porywach do 80 km/h. W wolnym czasie będe próbował na puszkowym filtrze, może więcej zejdę, chociaż i tak jestem bardzo zadowolony




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 19:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
a powie mi ktos jak dostac sie do iglicy? bo u mnie jest obudowana jakims plastikiem i nie wiem jak to zdjac

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
zciśnij spręzynę, weź szczypce do rąk, złap dzyndzel który wystaje z konca lini i wyciag go rowkiem z boku. reszta sama wyjdzie




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy