Dzisiaj jest 30 lis 2024, 22:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2012, 17:35 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Witam więc tak jeździłem 2 dni temu skuterem do 23.30 następnego dnia chciałem pojeździć a tu nie chce odpalić.Iskra jest kupiłem nową świece firmy NGK ale dalej nic po długim kopaniu startera nożnego zauważyłem ,że skuter nie zalewa świecy świeca jest sucha dodam tylko,że gaźnik został wyczyszczony we wszystkich miejscach.Co może być tego przyczyną,że świeca nie dostaje paliwa.Króciec też został wyczyszczony.Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 22:52 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
sory za ppp ale bardzo ale to bardzo proszę o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 4:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 7:31
Posty: 55
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd:
Sprawdź czy pompa paliwowa paliwo podaje i króciec przeczyść, ewentualnie może jeszcze być tak, że zawory Cie się rozregulowały i nie ciągnie paliwa




_________________

Zapraszam do mojej Hondy x8r-s w sporcie:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=261013

Mile widziane komentarze ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 9:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2012, 15:06
Posty: 120
Lokalizacja: Polanka Wielka
Pojazd:
wyciągnij wężyk podciśnieniowy i podepnij szczykawkę i wytwórz podciśnienie i zobacz czy leci paliwo, jeszcze możesz spróbować przebić igłą kanaliki co do nich przypinasz wężyk podciśnieniowy




_________________



adi888881 pisze:
zrób tak jak mówi Krzysiek535, ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 11:40 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Krzysiek535 pisze:
wyciągnij wężyk podciśnieniowy i podepnij szczykawkę i wytwórz podciśnienie i zobacz czy leci paliwo, jeszcze możesz spróbować przebić igłą kanaliki co do nich przypinasz wężyk podciśnieniowy


paliwo leci bo wczoraj sprawdzałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 7:31
Posty: 55
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd:
Spróbuj zawory jeszcze wyregulować




_________________

Zapraszam do mojej Hondy x8r-s w sporcie:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=261013

Mile widziane komentarze ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 16:33 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Dynia13 pisze:
Spróbuj zawory jeszcze wyregulować

głownie chodzi o to,że nie ogarniam nic z tą regulacja więc co można jeszcze sprawdzic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 7:31
Posty: 55
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd:
Poczytaj o regulacji zaworów, są filmiki na yt z instrukcjami. Albo do mechanika na regulację zaworów oddaj. Podejrzewam, że to będzie to




_________________

Zapraszam do mojej Hondy x8r-s w sporcie:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=261013

Mile widziane komentarze ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 16:00 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Dynia13 pisze:
Poczytaj o regulacji zaworów, są filmiki na yt z instrukcjami. Albo do mechanika na regulację zaworów oddaj. Podejrzewam, że to będzie to

zawory wyregulowałem z pomocą kolegi i skuter ożył odpalił ale z otwartą pokrywą od zaworów więc wypluł olej ale po złożeniu wszystkiego do kupy i próbie odpalanie znowu nie odpala co jest z nim nie tak już mnie on zaczyna denerwować:D Proszę o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 1:30 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Sory za PPP proszę pilnie o pomoc
Up zauważyłem że gdy jest zimny to można go odpalić po 20-30 kopach ale jak sie rozgrzeje i zgasi można zapomnieć o uruchomieniu skutera .Proszę o pomoc:(


Ostatnio zmieniony 22 lip 2012, 21:21 przez @di16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 7:31
Posty: 55
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd:
Hmm... Możliwe, że dostaje za mało paliwa, a regulacja gaźnika?




_________________

Zapraszam do mojej Hondy x8r-s w sporcie:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=261013

Mile widziane komentarze ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 20:53 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Dynia13 pisze:
Hmm... Możliwe, że dostaje za mało paliwa, a regulacja gaźnika?

tak sobie pomyślałem,że wyreguluje zawory sam znalazłem jakiś szczelinomierz i poczytałem troche o tym i czy 0,05 to dobry rozmiar? i jak wyregulowałem to to zauważyłem ze skuter coraz częściej odpala moge go odpalić kilka razy dziennie ale jeszcze nie odpala od kopa czy możliwe,że jeszcze źle są wyregulowane czy to ten gaźnik czy może coś jeszcze .Proszę o odp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 23:03 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Sory za PPP ale dziś jak zwykle kopałem go kilkanasie razy i odpalił pojechałem sie przejechać kawałek może z 500 metrów przyjechałem i głowica była taka gorąca jak na sprawnym skuterze przejechałem 5-10 km czemu tak się dzieje dlaczego mi nie odpala tak jak wczesniej?? co sie mogło zepsuć ja nie mam juz pomysłów czy to regulacja gaźnika pomoże a może coś ze sprzegłem bo mam od kymco agility z twardszą sprężyną ale to nie ma nic do tego.Proszę o pilne odpowiedzi.:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 15:43 
*

Rejestracja: 21 kwie 2012, 9:44
Posty: 8
Pojazd:
@di16 pisze:
zawory wyregulowałem z pomocą kolegi i skuter ożył odpalił ale z otwartą pokrywą od zaworów więc wypluł olej

wlałeś świeży olej ? Może bez oleju jest. A co do objawów to w moim chinolu było dokładnie to samo, przyczyna ? Zawory ale nie chodzi o regulacje tylko o wymianę. Moje były tak jakby wyklepane czy coś i nie zamykały dobrze. U mnie nie dało się już wcale zapalić skutera. Po wymianie zaworów po wcześniejszym ich dotarciu skuter jak jest zimny pali zawsze od 2 kopa a jak sie zagrzeje to za 4-6 kopem, powód ? wydaje mi się, że głowica bo też miała wyklepane gniazda i zawory chyba puszczają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 16:10 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Daniel1209 pisze:
@di16 pisze:
zawory wyregulowałem z pomocą kolegi i skuter ożył odpalił ale z otwartą pokrywą od zaworów więc wypluł olej

wlałeś świeży olej ? Może bez oleju jest. A co do objawów to w moim chinolu było dokładnie to samo, przyczyna ? Zawory ale nie chodzi o regulacje tylko o wymianę. Moje były tak jakby wyklepane czy coś i nie zamykały dobrze. U mnie nie dało się już wcale zapalić skutera. Po wymianie zaworów po wcześniejszym ich dotarciu skuter jak jest zimny pali zawsze od 2 kopa a jak sie zagrzeje to za 4-6 kopem, powód ? wydaje mi się, że głowica bo też miała wyklepane gniazda i zawory chyba puszczają.

Skuter batdzo ale to bardzo ciężko odpala z 30 kopów żeby odpalił Olej jest dolewałem niedawno a co do tych zaworów to jak 1 raz regulowałem z kolega to były sklepane czyli bez żadnej przerwy.Teraz jeszcze 1 problem się pojawił otóż to ,że jak sie teoche pochodzi na ssaniu i sie rozgrzeje to na postoju przy wcisnietym gazie i full manecie dobija tylko 4 tys obrotów wczesniej 5,5-6.Podczas jazdy jest jeszcze gorzej szarpie,dławi się itp,przy starcie muszę dać full manete bo by nie ruszył na starcie najgorzej szarpie muszę się nogami odpychać żeby ruszył.Po przejechaniu ok 2 km wszystko gorące jak ogień olej rura itp jak skuter byłd obry to nawet po przejechaniu 25 km nie był taki gorący:( co się z nim dzieje kolega mówi,że to głowica już się klepie proszę o pomoc:(
nagram jak chodzi edytuje post i dodam nagrania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 18:24 
*

Rejestracja: 21 kwie 2012, 9:44
Posty: 8
Pojazd:
to samo co u mnie, w tamtym roku jak dałem full gaz to od 30km/h silnik pracował jakby nie mógł dławiło go tak, że się jechać nie dało i palił tak samo czyli 30-50 kopów. Na początku roku przejechałem kilka kilometrów i jak zgasł to już go nie zapaliłem, próbowałem wiertarką z wstrzykiwaniem paliwa do cylindra i nawet nie załapał. wymiana zaworów na nowe załatwiła wszystkie problemy, chodź troszkę żałuje, że nie kupiłem nowej głowicy bo też powinna być wymieniona.

Co do sklepania może źle sie wyraziłem, nie chodziło mi o brak luzu tylko o ubytki/wżery w zaworach. Zawór powinien mieć idealną gładź aby dobrze zamykał a w moim przypadku zamiast gładzi był rowek z wżerami co skutkowały wyżej wymienionymi problemami i kompresją na poziomie 3 bary.

wyjmij zawory i zobacz czy mają gładź czy wżery i ubytki, chodzi o wyszlifowaną część grzybka. Zawory powinny wyglądać tak:
ObrazekObrazek

U mnie problemy zaczęły się od przebiegu ok 5500-6000. U ciebie ile jest ?


Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 18:25 przez Daniel1209, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 18:31 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Daniel1209 pisze:
to samo co u mnie, w tamtym roku jak dałem full gaz to od 30km/h silnik pracował jakby nie mógł dławiło go tak, że się jechać nie dało i palił tak samo czyli 30-50 kopów. Na początku roku przejechałem kilka kilometrów i jak zgasł to już go nie zapaliłem, próbowałem wiertarką z wstrzykiwaniem paliwa do cylindra i nawet nie załapał. wymiana zaworów na nowe załatwiła wszystkie problemy, chodź troszkę żałuje, że nie kupiłem nowej głowicy bo też powinna być wymieniona.

Co do sklepania może źle sie wyraziłem, nie chodziło mi o brak luzu tylko o ubytki/wżery w zaworach. Zawór powinien mieć idealną gładź aby dobrze zamykał a w moim przypadku zamiast gładzi był rowek z wżerami co skutkowały wyżej wymienionymi problemami i kompresją na poziomie 3 bary.

wyjmij zawory i zobacz czy mają gładź czy wżery i ubytki, chodzi o wyszlifowaną część grzybka. Zawory powinny wyglądać tak:
ObrazekObrazek

U mnie problemy zaczęły się od przebiegu ok 5500-6000. U ciebie ile jest ?

no ja raczej też wymienię głowice ale to juz razem z cylkiem 70-80 bo akurat kase mam to stykjie a przebiegu mam 6400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:52 
*

Rejestracja: 21 kwie 2012, 9:44
Posty: 8
Pojazd:
najpierw sprawdź czy to jest wina zaworów ewentualnie głowicy

w chinola bym nie inwestował bo szkoda kasy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 20:18 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Daniel1209 pisze:
najpierw sprawdź czy to jest wina zaworów ewentualnie głowicy

w chinola bym nie inwestował bo szkoda kasy

można to jakoś sprawdzić samemu?? a dzisiaj po tych 2 km wykreciłem niedawno świece i jest czarna jak bym ją wziął do ognia i podpalał czym może być spowodowany tak czarny kolor świecy po przejechaniu max 5 km?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 12:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Mi zawory padły tak, jeden jak miałem 4700, a drugi 5550 i zaraz po nim głowica. To kupiłem cały komplet i śmiga aż miło :)




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy