Dzisiaj jest 30 lis 2024, 8:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2012, 15:10 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Witam. Musiałem wyjąć wał w CPI Aragon GP, bo był zerwany gwint przy wariatorze, i nie dało się nakręcić nakrętki. Więc rozpołowiłem silnik, wyciągnąłem wał, oddałem do tokarza, przetoczył mi nowy gwint, i wszystko jest okej. Złożyłem wszystko do kupy, zakręciłem kluczem od blokowania wariatora, więc nakrętka się trzyma, itd. Po wstawieniu silnika do ramy, podłączyłem rozrusznik (czerwony kabel). Wszystko podłączone jest, tzn. Od iskrownika te 3-4 kable (obrotomierz też działa, bo przy kręceniu pokazuje 100 rpm/min) też są podłączone. Zauważyłem kilka rzeczy, że po tym miesiącu stania bez silnika, została jedna (lub dwie, nie pamiętam) klemy pełne siarki, na akumulatorze. Obczyściłem to, i złożyłem. Zaczynałem go kręcić (przed czyszczeniem) i nie miał iskry. Po obczyszczeniu też. Wiem jedno, że zostaje Jeden czarny kabel, który jest nie przykręcony do niczego, idzie od strony baku paliwa. Wcześniej nie pokazywał wcale że jest olej w dozowniku, ale już się naprawiło. Ten czarny kabel próbowałem przyłożyć do ramy, silnika, wszędzie, i dalej nie było iskry. Koledzy mówią, że mógł moduł pójśc, lub cewka, ale po miesiącu stania, nawet nie odpalania (bo silnika przecież w ramie nie było) przecież nie mogło nic się stać.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 15:20 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Montując iskrownik nie uszkodziłeś żadnej cewki? Uszczelniacze wału dałeś nowe? Trudno tutaj coś jednoznacznie stwierdzić.Zobacz jeszcze skąd idzie ten czarny przewód.Być może jest to rozwiązanie całego problemu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 15:26 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Właśnie ten kabel czarny idzie jakoś od całej wiązki elektrycznej, i 'zawija' się przy baku, i prowadzi spowrotem w dół, a widać że śruba była na niego przykręcona. Iskrownik był montowany dobrze, z magnetem. Magneto dobijałem na desce. Nie dało się niczego uszkodzić na iskrowniku, bo śruby były wkręcone te same, co były, oryginalne. Co mają uszczelniacze do iskry? Kręci się wał, musi być iskra, nawet jak by nie było uszczelniaczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 16:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Może ten kabel to masa która powinna być przy pokrywie przekładni?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 17:10 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Właśnie nie dojdzie ten kabel, aż do przekładni to on jest za krótki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 10:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
No to może masa do ramy?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 11:13 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Masa do ramy też nie dawała efektu, kolega mówił żeby dać do przekładni, dam do przekładni, ale i tak coś czuję że moduł/cewka poszła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 15:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Graffiter, Ten kabelek jest montowany na baku :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:20 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Słodki-Skc pisze:
Graffiter, Ten kabelek jest montowany na baku :)


Nie jest to mozliwe, bo bak jest u mnie z plastiku/wlokna szklanego. Przykrece ten kabel do rozrusznika, ale i tak iskry nie ma dalej wiec cos musialo pojsc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 21:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Graffiter, Taki bak jest oryginalnie robiony ??
A może ten kabel daj pod cewkę ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 18:30 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Właśnie pod cewkę to on nie dojdzie, i na bank tam nie był. To jest tak gdzieś w 'środku' pod siedzeniem, nigdzie dalej nie dojdzie. Kolega drugi miał winę iskrownika, zobaczę miernikiem kable, jak się uda, jak nie to kupię z miejsca iskrownik, i zobaczę co się dzieje, ale piszcie dalej co może być, to sprawdzę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 19:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Podłącz gdzieś pod rame może tej masy nie łapię.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 11:08 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Miałem go wszędzie pod ramą, spróbuję jeszcze do przekładni dzisiaj, jak nie odpali, to sprawdze miernikiem ( o ile uda mi się go ogarnąć jeszcze dziś ) jak będzie napięcie, to jest ok, czyli cewka, jak nie, to iskrownik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 18:40 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Napięcie jest, więc to nie iskrownik. :) Jutro jadę kupić cewkę i moduł. Boję się, że to nie będzie to.. Ale to musi być to.

edit:/ Kabel miałem przymocowany ten od masy do rozrusznika, i wtedy dopiero sprawdzałem, zapomniałem o tym, że go tam miałem przypięte.


Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 18:40 przez Graffiter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 16:10 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Rano poszedłem sprawdzić, między kablami napięcie, i nie było wcale. Pojechałem rano po nowy iskrownik za 65 zł (Wilmata - i tak china, byle był.) Ściągnąłem magneto, patrzę a tu przecięte kilka zwoi. Wiadomo.. Dowiedziałem się jak ojciec ściągał, i o mało co drugiego iskrownika nie zepsuł mi. Teraz złożyłem skuter, ciężko odpalał (aku rozładowane :mrgreen: ) i odpaliłem za pomocą akumulatora samochodowego. Zakręcił ładnie, tylko potem głośno chodził. Założyłem nową uszczelkę pod wydech i chodzi ciszej, ale kręci obroty wysokie. Musiałem go trzymać na hamulcu, co widać na filmie. Filmik: http://www.youtube.com/watch?v=X_o7IOOHA18
On dziwnie chodzi, tak pod koniec tarło coś, słychać na filmie. 1:30 np. I pod koniec go zgasiłem, jak coś, nie że zgasł bo zatarty :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 1:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Lewe powietrze? Śróbka od obrotów w gaźniku?




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 20:37 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:30
Posty: 55
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Nie, miałem stożek, i wystarczyło go obkryć trochę więcej taśmą, i było dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy