Dzisiaj jest 30 lis 2024, 13:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2012, 11:04 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Siema. Opiszę co i jak. Mam skuter z silnikiem 139 qmb. Zmieniłem pojemność na 65 ccm przy 10000km (aktualnie 15200km). Wszystko było git, ale ostatnio pojawił się problem. Otóż żeby odpalić skuter muszę 30 przekręcić manetką, żeby wpompował paliwo. Później muszę kopać z 30-50 razy, lub długo kręcić rozrusznikiem. W międzyczasie odzywa się i strzela z wydechu. Zmieniłem świecę i dalej to samo. Co to może być? Zawory, rozrząd, gaźnik? Świeca ma kolor kawy z mlekiem. Olej wlany nowy. Jakieś sugestie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 15:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nie pali na zimnym jak i ciepłym?Zawory do regulacji / wymiany i dotarcia (jeśli wypalone). Rozrząd nie ma nic do tego.Jesli rozrząd to w ogóle by nie zapalił.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 18:22 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mate57, rozebrałem głowicę i całe zawory spalone, te panewki. No nic zregeneruję głowicę. Przy okazji zmienię pierścienie i uszczelki.

Żeby nie zakładać nowego tematu. Czy rozwiercanie i polerowanie, króćca i wlotu do głowicy dużo da? Zamierzam też stoczyć głowicę. Wiem że przy samochodzie te zabiegi + stożek podnoszą o około 15-25 km więc w takim skuterze to pewnie coś da, tylko w jakim stopniu?


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2012, 18:23 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 18:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Więc masz odpowiedź.Wypalone zawory = 0 sprężania.

Co do głowicy przy jej regeneracji poleciłbym wymianę wałka rozrządu na sportowy niż jakieś polerowanie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 20:53 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mate57, co do wałka raczej nie kupię oryginalnego tec'a, tylko chiński zamiennik. Znalazłem takie wałki http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/zd0081/ ... m3+4t.html
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/zd0082/ ... uning.html
Tak myślę, że to te same wałki tylko opisami się różnią :mrgreen: Co myślicie o tych wałkach? Dodam, że olej będzie syntetyczny lostos :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 22:36 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jak dla mnie to oba zamienniki.Mówiąc o wałku miałem na myśli np.Naraku Touring V.2.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 10:12 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mate57, a wywalenie zwężki w wydechu coś da? Słyszałem, że w 4t to nic nie daje, tylko dźwięk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 17:49 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
f5l, zregenerowałem głowicę, nowe zawory i popychacze, ale skuter nadal nie odpala :/ Zachowuje się tak jakby chciał już chwycić, ale nie idzie :roll: Zapłon na T, zawory próbowałem 0,05 i 0,10 oraz 0,10 i 0,20, ale nadal nie odpala. Macie jakieś sugestie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 18:29 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Po kolei:
-iskra jest ?
-paliwo do cylindra dochodzi?
-wałek oraz magneto ,oba prawidłowo ustawione?
Z reguły po ściąganiu głowicy trzeba trochę odczekać przy odpalaniu.Spróbuj z gazem odpalać lub zatkać wlot w gaźniku (ściągnięty filtr).




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 18:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
miałem taki problem w quadzie, poszedł iskrownik... lecz ty najpierw sprawdź czy iskrownik działa




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 18:32 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mate57 pisze:
-iskra jest ?

jest
Mate57 pisze:
-paliwo do cylindra dochodzi?

tak, nawet próbowałem pod świecę podlać ale nic nie dało
Mate57 pisze:
-wałek oraz magneto ,oba prawidłowo ustawione?

tak
Mate57 pisze:
Z reguły po ściąganiu głowicy trzeba trochę odczekać przy odpalaniu.Spróbuj z gazem odpalać lub zatkać wlot w gaźniku (ściągnięty filtr).

też tak próbowałem i nic :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 18:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
A sprawdź kompresję.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 19:17 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
lamal pisze:
A sprawdź kompresję.

No właśnie mam manometr, ale do dużych gwintów, a przejściówki nie mam. Jednak myślę że jest dobra, bo tłok i cylek są w bdb stanie, założone nowe pierścienie i stoczona głowica.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 15:36 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
f5
Skuter nadal nie odpala, iskra jest, zawory i rozrząd ustawione, dziwna sprawa, miał ktoś taką sytuację?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 19:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Sprawdziłeś kompresję???




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 19:46 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
lamal, nie, ale mam nowy tłok i pierścienie. Głowica lekko stoczona, nowe uszczelki więc kompresja na 95% odpada :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
może dziura w karterze?




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 16:51 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ja miałem 3 dziury w karterze i odpalał 6 razy zdejmowany i zakładany wał i odpalał za kopem praktycznie a tutaj poprostu coś źle robisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 17:15 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Rozmawiałem z kolegą i powiedział, że to może klin, ucięło go i w złym miejscu daje zapłon. Nie wiem wszystko złożyłem dobrze, rozrząd i zawory według poradników internetowych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy