Dzisiaj jest 02 sie 2025, 19:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2009, 21:02 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
witam dziś szczęśliwie usunąłem blokadę wydechu v max zwiększył się o ok. 10km/h i przyśpieszenie, w ogóle silnik inaczej pracuje, lecz jedna rzecz mi się nie podoba, otóż gdy dodam troszkę gazu na postoju gdy stoi na centralnej stopce to najpierw powolutku zwiększa obroty a następnie gdzieś od 3200 gwałtownie wchodzi na obroty (ponad 5000) i w ogóle przy niskich obrotach jest lipa a jak dojdzie powyżej 5000 to dopiero nabiera porządnie mocy, i jego praca przypomina kosę spalinową, powinienem wyregulować gaźnik czy on poprostu tak ma i to normalne?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 21:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Wyreguluj go. Po ściągnięciu blokad zawsze trzeba regulować :)




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 21:11 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
hmm, a podpowiedz co w nim wyregulować to sam sprubuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2008, 13:19
Posty: 364
Lokalizacja: Stara Wieś (LUB)
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik :wink:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106747

Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 21:20 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
dobra, a zna tu się ktoś na regulacji gaźnika żeby mi podpowiedzieć co w nim przregulować, bo jeśli chodzi o iglice to szczerze mówiąc nie wiem czy ją opuścić czy podnieść w takiej sytuacji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Śrubką od mieszanki. Spróbuj wkręcić do oporu i co 1/4 obrotu wykręcać (na rozgrzanym silniku) i patrz jak się wkręca na obroty.
PS Zapamiętaj na ile jest teraz wykręcona żeby w razie czego powrócić do takiego stanu. BTW, dyszę zmieniałeś? Z tego co pamiętam trzeba dać większą po odblokowaniu.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 17 cze 2009, 21:34 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 21:35 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
chyba się nierozumniemy, mi chodzi o to że na niskich obrotach jest słaby dopiero powyzej 5000 porządnie nabiera mocy, a na blokadach tego nie było, i nie wiem czy to normalne, rozumniesz? a na obroty wkręca się jak burza;P a dyszy nie zmieniałem, narazie nie zamierzam, a po co większą?


Ostatnio zmieniony 17 cze 2009, 21:37 przez matti, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Dysza podobno za mała jest w tych wynalazkach a po odblokowaniu trzeba więcej paliwka i to by się zgadzało chyba. Spróbuj z dyszą większą tak o 10 albo 15. Koszt nie duży (ok 10zł). Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 16:44 
*

Rejestracja: 28 paź 2009, 20:48
Posty: 17
Lokalizacja: Łapino
Pojazd:
Dysze po odblokowaniu 57,5 kup. i Odkręć troche śrubke od mieszanki bo wtedy potrzebuje więcej oleju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 17:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
On ma tak w standardzie ponieważ jest tam dosyc miękka sprężyna centralna i cięrzkie rolki w swoim romku też mam coś takiego (ten sam silnik) . Raczej na twoim miejscu pobawił bym się w regulacje waria i sprzęgła no i oczywiście też gaznika. Jeśli masz oryginalny pasek wymień go na np. dayco albo athene :D (paski podobnej klasy i w podobnej cenie )




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Dysza 60 max przy tym filterku do tego rolki 4.5-5g zielona sprężyna TR i niebieskie sprężynki hebo. keeway-sklep tam znajdziesz wszyściutko ^^




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy