Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sty 2013, 21:15 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Witam;) juz nie wiem co moge zrobic w swoim 4t.
Cylinder 85cc 51mm
Wieksza głowica
Warrio Sport
Sprzegło Sport
Gaznik 24mm Keihin
Full POrt
Wydech przelotowy spawak..
Macie jakies pomysly na modyfikacjie podnoszace moc??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 21:27 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Moduł, wałek rozrządu Naraku z (hardcorowymi krzywkami) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
Wałek rozrządu nie koniecznie Naraku. Dobre są też NCY. do głowicy to porting jeszcze. Wario i sprzęgło nie jakieś chińskie tylko kup dobre Malossi,Top Racing itp bo to robi sporą różnicę w porównaniu nawet ze sportowymi chińskimi. Są różne patenty na poprawę osiągów z tym że nie przynoszą one ogromnych przyrostów. PS; Sprawdź jakie masz przełożenia i jeśli masz inne niż 11/1 to wymień na takie. Można zainwestować też w karter dłuższy na większe koło co dodatkowo może poprawić v-max :P




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 23:05 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Chyba MCN i one niczym od serri sie nie różnią ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 23:45 
*

Rejestracja: 10 gru 2012, 23:08
Posty: 3
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
moduł co ci da? Moduły są z blokadą i bez te pseudo tuningowe moduły tak na prawdę nic nie dają(testowane)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 0:02 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Jak ma blokowany to da , ze zmiennym kontem zapłonu też da więc nie rozumiem Twojego pytania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 9:32 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
AeS, CO miales na mysli jeszcze porting?

Ja was rozumiem tylko mam juz wymienione to co wymieniliscie:) Głownie chodzilo mi o to co mozna samemu zrobic.




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 10:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Port głowicy kanała powiększyć + zawory większee.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 12:11 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Napisalem u gory, ze wieksza głowica i full port wykonany:)




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 12:33 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Sorr nie doczytałem, przełożenia może dłuższe ? bo raczej z 4t dużo nie wyciśniesz od 125ccm3 w górę to takk ale nie z 50ccm ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 12:45 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
mi chodzi głownie o moc w tym skuterze bo on jest do stuntu




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
Maksiu, Nie nie chodziło mi o MCN tylko NCY. Jak nie kminisz to łap :
http://sklep.motor-land.com.pl/p-4560-w ... zywek-ncy/

Działa podobnie jak naraku a jest tańszy połowę. Co do portingu to już zostało napisane wyżej. Spróbować możesz FLOW i innych wielu patentów,nawet większości nie pamiętam i nie chce mi się wymieniać. Różne podkładki pod gaźniki, skracanie tulei wariatora. Ruski tuning wariatora,korektora momentu,większe kolanko wydechowe i masa innych. Wystarczy dobrze wujka googla popytać i znajdziesz sporo patentów. Najważniejsze jak na start to sprawdź jakie masz przełożenia. Nie wiesz jak? Instrukcja: Odkręcasz pokrywę przekładni(skuter na centralnej stopce), Zaznaczasz sobie markerem na dzwonie sprzęgła i na kole jakimś paseczkiem czy coś. I kręcisz dzwonem sprzęgła licząc obroty ile obrotów dzwonem na 1 obrót koła. 11/1 (11 obrotów dzwonem/1 koła) to przełożenia odblokowane i najdłuższe dostępne w Polsce zarazem :twisted: Jbc to służę pomocą :P




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 12:54 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Nie jestem az taki tepy:P




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 13:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
No to jak do stuntu to 88ccm(51mm tłok) + głowica motorland pod 90 i porting) + wario typu Top Racing SV1 + Sprzęgło Tec Evo Racing + filtr gąbkowy i regulacja. Jak pod stunt to taki set zdecydowanie wystarczy żeby dobrze latało :twisted:




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 13:08 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Wiem bo latalem na tym:) ale wał rozwalilo i tłoka...




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 18:51 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Dlaczego mowicie o dobrych czesciach Typu Tec, Stage 6 ?? Firma WM tez robi dobre czesci do chinolow




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 20:47 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No czy ja wiem zalezy na co sie trafi ja np: kiedyś kupiłem wario wm i po 300km zaczeło latać na boki więc zdejmuje patrze a tam tuleja w wariu wyrobiona i wgl taki total rozpi* dziel że no wartało by wymienić teraz mam Naraku HS-R i zero progów żadnych luzów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 21:06 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Własnie ja mam WM i nic nie lata.




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 21:24 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No jak napisałem wyżej zalezy na jaki sie trafi bo jedne są dobre drugie wadliwe ostatnio coś patrzyłem na allegro to Koso wariatory robi ;p po 70-80zł są.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 21:32 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Tak... Ale głównie te markowe sa wytrzymalsze a to samo robia:)




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy