Dzisiaj jest 25 lip 2025, 6:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lis 2009, 21:22 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 17:31
Posty: 13
Pojazd:
mam skuter 4t rm motor oxygen max wymieniłem w nim cyl na 72 ccm i wariator na growsun performance w skuterze wzrosła moc poprostu lepiej przyspiesza jego v max to 55 60 a z gurki ok 73 co moze byc przyczyna takiej ruznicy w predkosci.prosze o szybka odp bo juz niewiem za co sie brac :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2009, 11:10
Posty: 255
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Nie rozumiem do końca o co chodzi? Różnica między prostą, a górką?




_________________

Setup:
-ORYGINALNY MINARELLI HORIZONTAL OD YAMAHY!

-Stage6 Streetrace 70cc
-Laser x-pro
-Wał Tec Racing
-Łożyska Stage6 HQ Metal
-Filtr Stage6 DoubleLayer
-Dysza 85

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 22:34 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Może nieodpowiednia regulacja, skuter po prostej nie może się wkręcić na wyższe obroty. A z górki jest mu łatwiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 8:31 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 17:31
Posty: 13
Pojazd:
tak po prostej jedzie 55 60 a z gorki ok 72.bardzo ladnie sie wkreca do tych 55 i puzniej przestaje jak by go cos trzymalo...gdy jest juz mala gorka odrazu przyspiesza.juz ruzne rodzaje rolek w nim testowalem ale ma ruznicy..doradzccie cos :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 9:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2009, 7:00
Posty: 293
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Pojazd:
MOże moduł jest zablokowany ? I prezez to skuter nie wkreca sie na max obroty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 10:25 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 17:31
Posty: 13
Pojazd:
ale z górki ma ladne obroty i jedzie ponad 70..moze to byc wina modulu??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 10:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 18:46
Posty: 66
Lokalizacja: Kobylin
Pojazd:
Jeżeli to 4T to jest duże prawdopodobieństwo że może być blokowany na module jeżeli nie wymieniłeś na odblokowany a ma cylinder 70pojemnosci to ci nie będzie się wkręcał na wysokie obroty i dlatego taki mały V-max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 11:08 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
a masz zdjęte wszystkie blokady?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 11:38 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 17:31
Posty: 13
Pojazd:
Tak mam zdjete wszystkie blokady..ale modul blokuje do 7,8 tys a on sie wkreca na durzo wieksze obroty na stopkach czy gdy sie jedzie z gorki..a moze tos z przekładnia???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 11:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2009, 7:00
Posty: 293
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Pojazd:
na 99% to jest moduł. Weź od jakiegos kumpla odblokowany moduł i sprawdź jak będzie chodził. Na prostej moduł blokuje obroty, górka to co innego :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 11:55 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 17:31
Posty: 13
Pojazd:
miałem od ventusa4t i było tak samo :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 13:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2009, 7:00
Posty: 293
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Pojazd:
ale w tym centusie byl modul zablokowany, czy odblokowany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 13:09 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Jakby był moduł zablokowany to chocbys z giewontu leciał to by sie nie wkręcił na obroty ja bym szukał problemu w gazniku albo przekładni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 14:07 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 17:31
Posty: 13
Pojazd:
moduł był odblokowany..i jeszcze jak zaloze rolki 4.5 g a np 8 gr nie ma ruznicy w predkosci tylko czym ciezsze tym gorzej przyspiesza a predkosc ciagle taka sama...nawt jak mial z 300 km na 50 ccm jechal po prostej 45 a z gorki 67..nie wiem co z nim jest..co jest przyczyna takiej ruznicy w predkosci :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 14:32 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
A spreżynki sprezyna dysza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 14:46 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 17:31
Posty: 13
Pojazd:
dasza jest 90..sprezyna seryjna i sprezynki tez..moze to byc wina sprezyny??bo sprezynki to wpływaja na to z jakich obrotow rusza..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 23:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Moduł to nie jest. Ja bym przetestował na twardszej sprężynie..




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 20:07 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 17:31
Posty: 13
Pojazd:
ale przeciez dzieki twardszej sprezynie to tylko pasek jest bardzej napiety??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy