Dzisiaj jest 11 lip 2025, 21:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lut 2010, 21:41 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 10:19
Posty: 45
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
witam
mam problem . Kupilem cylinder naraku 80ccm po wyminie cylka nie docieralem go odrazu v-maks po 2 dniach zatarlem go . I tu mam pytanie jak cylinder sie zaciera to caly cylinder trzeba wymnic czy tylko tlok ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 21:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
Zależy w jakim jest stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Cylinder żeliwny możesz dwa razy szlifować,(robisz szlif, dajesz nowy tłok i pierścienie) i jest jak nowy. A jeśli masz aluminium to jest do wurzucenia bo w nich się nie robi szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
Ta 80 (pewnie do 4T) jest żeliwna. O ile sie nie myle. Więc robisz szlif. Jeżeli jest on potrzebny. A jak nie to tylko nowy tłok i pierscienie, bo ich juz pewnie nie ma ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 21:53 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Ten Naraku do 4T jest aluminiowy z żeliwną tuleją, ale ona jest chyba trochę za cienka na szlif :/ Spróbuj poszukać jakichś tłoków na szlif, ale wątpię że będą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 22:36 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 10:19
Posty: 45
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
to jest ten cylek http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 7da6a0efd6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 8:47 
uu kolego widzę że niezłą kasę wywaliłeś i nieźle nabałaganiłeś :D Moim zdaniem dało by się zrobić mały szlif :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 13:44 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 10:19
Posty: 45
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
ale czy napewno da sie zrobic ten szlif w tym cylku ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 14:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak widac za głupote trzeba płacić :) jak alu to kosz żeliwo jeszce szlifniesz :)

mogłeś przez 500km docierac a potem v max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy