Dzisiaj jest 29 lip 2025, 2:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2010, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam.
Ostatnio przygotowałem skuterek do wiosny - wyczyściłem gaźnik filtr powietrza wymieniłem filtr paliwa. Wczoraj pojechałem się przejechać do pobliskiej miejscowości (14km w jedną stronę) Jechałem było wszystko ok prędkość taka jak zwykle 90km/h licznikowe. Gdy wracałem (jechałem w ulewę padał mocno deszcz). Do domu dojechałem bez problemów, zgasiłem motor.
Dzisiaj rano chce go odpalić a tu kicha :angry: nie pali nawet nie dychnie ... ;/ jak bym go palił na wyłączonym zapłonie patrzyłem ze 4 świece na każdej jest mocna iskra wkręcałem nową świece ( wlewałem szczykawką parę gram paliwa do cylindra żeby łatwiej było zapalić ) - nic zero reakcji jak bym kopał na wyłączonym zapłonie nic nie zagada ;/ za każdym razem gdy wykręcam świece świeca jest mokra.... ( a iskra jest jak byk ! )
Kompresja jest dobra i cylinder napewno też dobry skoro wczoraj jezdziłem !
Czy ktoś się spotkał z takim problemem ?
Proszę o pomoc nie mam już pojęcia co mogło się stać....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 21:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Wykręć świece i wsadź trochę palec zamiast świecy i zobacz czy powietrze mocno daje :D
I będziesz wiedział czy jest komprecha :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 11:04
Posty: 244
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
Mówisz że padało a w nocy był chyba mróz może przymarzł :?:




_________________

Skutery są jak ludzie traktuj je dobrze a odpłacą ci się tym samym :wink:
Zarejestruj się na tej stronce to nie boli a mi pomorze http://www.123konkurs.pl/pl/partnersprogram/9243.html
Czekają na ciebie fajne nagrody za zbieranie punktów xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 22:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tak z palcem robiłem to kompresja bardzo dobra moim zdaniem a mrozu w nocy nie było...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 22:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
DJPIECZYWO Wykręć świece i po kręć go bez świecy :P Może coś pomoże :)
Lub mogła woda w gaźniku się zebrać i trza przeczyścić :) Rozbierz gazior długo nie zajmie a będziesz pewny że to nie to :D


Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 22:26 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam ponownie odświerzam temat ! :mrgreen:
Dzisiaj ściągnołem magneto - bo myślałem że to klin że nie odpala ale klin ok iskra jest bardzo dobra skręciłem wszystko do kupy.
Mierzyłem kompersje wynosiła 12 atmoswer - czyli jest bardzo dobra.
iskra jest a nie zapala co może być przyczyną ??
dodam że świeca jest cały czas mokra - chociaż iskra jest nawet paliwo wszczykiwałem do cylindra nic zero odezwu..... :|
nie wiem co już robić :|
Moje pytanie: czy to może być wina iskrownika (stator) - chociaż iskra jest bardzo dobra na kilku świecach sprawdzane...
Czekam na pomoc :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 12:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Czy ktoś spotkał się z tym problemem??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
a spróbuj podgrzać świece i na ciepłej zapalić jak diesla:))


Ostatnio zmieniony 04 mar 2010, 22:49 przez Bartek2580, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 11:04
Posty: 244
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
Słyszałem o pewnej technice odpalania ale sam nie próbowałem mianowicie odkręcasz filtr powietrza przy samym gaźniku a potem zastawiasz wlot ręką i kręcisz rozrusznikiem :wink:




_________________

Skutery są jak ludzie traktuj je dobrze a odpłacą ci się tym samym :wink:
Zarejestruj się na tej stronce to nie boli a mi pomorze http://www.123konkurs.pl/pl/partnersprogram/9243.html
Czekają na ciebie fajne nagrody za zbieranie punktów xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 17:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
Może coś na cylindrze? Ja miałem podobne objawy. Nie chcial odpalac z rozrusznika, startera... ;/ Okazało się za zapchała się pompa oleju i cylek do śmieci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Próbowałem grzać świece jak diesla :mrgreen:
nic to nie dało zero reakcji :(
ja sam robie mieszanke więc nie możliwe żebym zatarł silnik ( kompresja wynosi 12 atmoswer) - pompke oleju mam odłączoną
zatykałem wlot powietrza od gaźnika ręką - zero reakcji.... :(

Coś mi się wydaje że jednak zalałem modół iskrowy i padł.... chociaż iskra jest bardzo dobra na 5 świecach sprawdzane w tym 2 nowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 16:00
Posty: 123
Lokalizacja: Brodnica / Toruń
Pojazd:
Przeczyść gazior :)




_________________

Setup:
Airsal 80 ccm
wario wm
stożek malossi
trochę optyki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
gaźnik był czyszczony.... :| :mrgreen: dzisiaj zamówiłem modół iskrowy (stator) i cewkę iskrową z kablem myślę że to coś pomoże...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 22:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
A ja jak nie mogę tak odpalic, to biore akumulator od samochodu:) kable do rozrusznika, i jest taka moc że dym mi leci jak odpalam. Zawsze po tym ZABIEGU odpala:PP Spróbuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2010, 12:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Zawsze mi odpalał albo z aku albo z kopki teraz nie chce z niczego odpalic :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2010, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Ale aku w skuterze jest słabsze od aku z samochodu:) (przynajmniej ja tak mam) Więc polecam ci tak zrobić. A że to jest yarox, to przechylasz w prawo skuter i krecisz rozrusznikiem dodajesz gazu caly czas kręcąc, jeżeli to nie pomoże to bez gazu. Musi odpalić:) Mój nigdy nie powiedział nie:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 21:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Cytuj:
Bartek2580 Dzięki za pomoc

Ale to nie tylko aku było potrzebne
Wymieniłem iskrownik (stator):
Cewke zapłonową z przewodem i fajką:

No i dalej nie pali
rozkręcam cylinder a tu niespodzianka śróbki palcami mogę odkręcać ( wydmuchało uszczelki z pod głowicy (ta alminiowa) i ta papierowa patrze na komore spalania a tam wał zanurzony w WODZIE !! :mrgreen: a wiec szmatką wyciągnołem wode skręciłem do kupy dałem nową uszczelkę (alminiową) pod głowice i zrobiłem z widokówki :mrgreen: tą papierową nasączyłem w oleju.

I czas na start odpalam i myślałem że znowu kicha nie chce odpalić a więć:
wziołem aku z Renoo Kangoo :mrgreen: i zaczołem kręcić po około minuty kręcenia zaczoł załapywać i tak chwile później dryyynn dryyynn dryyyn ( i chodzi :mrgreen: )

Dzięki wszystkim za pomoc

PS: ten mój cylinder kwalifikuje sie do wymiany :mrgreen: ( 2 ryski już ma :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 1:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Najważniejsze że problem został rozwiązany:) Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
:) może nie do wymiany, szlif wystarczy :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 18:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
sądze że się nie opłaca będe robił szlif za 100zł jak za 150zł mam nowy cylinder TEC ECO :mrgreen:

PS: ale mam jeszcze jeden mały problem czy uszczelka pod cylinder z widokówki (nasączonej w oleju i smarze) może być ?? czy ją szybko wydmucha ?? - bo narazie trzyma :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 12 mar 2010, 18:24 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy