Dzisiaj jest 20 lip 2025, 0:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2010, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Planuję zakupić do swojej malagi wydech technigasa laser-x pro i Multivara. Problem w tym, że większość posiadaczy takiego zestawu twierdzi, że na starcie sqt mam muła po czym p0 osiągnięciu pewnej prędkości dostaje dobrego kopa. Czy jest jakiś sposób na pozbycie się tego zamulenia na starcie? Słyszałem o regulacji, jednak jedni mówią, że to działa drudzy, że nie. Czy trudno jest dobrze to wyregulować?
Z góry THX za odp :)




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 08 mar 2010, 18:58 przez BiałyPiorun, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
nie ma rzeczy nie możliwych, są tylko nie opłacalne:P da się to zrobić, wystarczy pobawić się przy regulacji:) hebo jest trudniej wyreguloać podobnież, a mi się to udało zrobić bez problemu i u mnie muła na starcie zlikwidowałem bez problemu:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
A jaki V-max i setup masz?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 19:19 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Muła na starcie możesz zredukować twardszymi sprężynkami. Ja również jak kolega wyżej mam wariator Hebo NG i też nie miałem problemu z regulacja.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
co do v-max to szczerze mówiąc realnego nie porównywałem nigdy, ale penie to będzie jakieś 10mniej niż licznikowe(tak myślę przynajmniej) a licznikowo to wskazówka dochodzi do plastiku:) więc jakieś 90 licznikowo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 6:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
A które wario byście poradzili? Chodzi mi o V-max, łatwość regulacji itp :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 8:02 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Ja mogę Ci polecić oba wariatory czyli Hebo NG i Multivara. Hebo daje ciut więcej na prędkości tylko trochę trudniej wyregulować ale to się zakłada bardziej twarde sprężynki sprzęgła i jest po problemie , ale i tak który wybierzesz to będziesz zadowolony bo oba daja bardzo fajne efekty.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 13:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
U was był także skok prędkości po zmianie waria? :O




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:22 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
U mnie z 65 do 80 wiec dużo.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
u mnie nie wiem bo już kupiłem skuta z nim:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 6:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
marcin9440 pisze:
U mnie z 65 do 80 wiec dużo.


Jakie rolki dałeś?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 9:29 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Jeździłem na rolkach 4.1g




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 19:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Jak wg Was jest najlepszy setup do skuterów z silnikami CPI/Keeway? Podajcie wady i zalety.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
co masz na myśli pisząc najlepszy setup? dobranie najlepszych części? wadami setupu jest masakryczne spalanie. Skut na full sport pali nawet ~10l/100km. no i kasa włożona w części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy