Dzisiaj jest 12 lip 2025, 2:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Szilf cylindra
Post: 04 kwie 2010, 7:32 
*

Rejestracja: 07 lut 2010, 14:33
Posty: 32
Pojazd:
w moim skuterze chcę zrobić szlif cylka i czy musze wymieniac wal i piersienie ?? po szlifie ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 8:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2010, 19:35
Posty: 170
Pojazd:
Wału nie musisz chyba że ma luzy wielkie na korbowodzie to wtedy go zmień a pierścienie to musisz nowe kupić odpowiednie pod szlif który zrobiłeś .




_________________

Peugeot Vivacity Custom ^6

<<Cylek Airsal Tech Racing 70 cc>>
<<Gaźnik Stage6 19 mm>>
<<Króciec od Speedfighta 100cc>>
<<Wariator Polini Speed Control>>
<<Wał wał Stage6 HPC>>
<<Wydech Hebo New Performer Racing ;d >>
<<Sprzęgło ?? seria >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 8:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wału zmieniać nie musisz gdyż moc się nie zwiększy, jak kolega wyżej mówi chyba że masz duże luzy wtedy to już konieczność.
Najlepiej kup cały zestaw tłokowy z pierścieniami po 1 szlif itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 11:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
zrób szlif, ten który Ci go zrobi da Ci wymiary nowego tłoka, napiszesz do mielocha z tłokiem o takich wymiarach jakie Ci podał typ i zamawiasz, co do firmy polecam Vertexa :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 15:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Musisz zobaczyć ile trzeba zeszlifować, potem kupujesz tłok, robisz szlif pod ten wymiar i już.

Teraz wał...; na korbie nie może być nawet minimalnego luzu (góra-dół).
Jeśli łożyska na wale mają duży przebieg to również trzeba je wymienić.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 17:44 
*

Rejestracja: 07 lut 2010, 14:33
Posty: 32
Pojazd:
a nie wystarczy sam tlok??


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2010, 17:45 przez arczutgb, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 18:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2010, 19:35
Posty: 170
Pojazd:
arczutgb, przecież jak zrobisz szlif cylindra to ci się zwiększy średnica cylindra to jak ty chcesz założyć stare mniejsze pierścienie na nowy większy tłok ? na logike pomyśl




_________________

Peugeot Vivacity Custom ^6

<<Cylek Airsal Tech Racing 70 cc>>
<<Gaźnik Stage6 19 mm>>
<<Króciec od Speedfighta 100cc>>
<<Wariator Polini Speed Control>>
<<Wał wał Stage6 HPC>>
<<Wydech Hebo New Performer Racing ;d >>
<<Sprzęgło ?? seria >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Cytuj:
a nie wystarczy sam tlok??

Jak sam tłok ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy