Dzisiaj jest 23 maja 2025, 18:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2010, 20:54 
*

Rejestracja: 21 kwie 2010, 20:50
Posty: 9
Pojazd:
Witam! Mam nie mały problem, ponieważ nie mogę za cholerę ustawić optymalnych obrotów, bo są albo za niskie, albo za wysokie. Również zauważyłem, że obroty skaczą z niskich na wysokie, co jakiś czas. Kręciłem śrubkami od ssania (dawki paliwa) i obrotów, ale to trochę daje, tylko, że nie mogę ustawić tak gaźnika, jak było przed awarią z tym wylatującym paliwem. W dodatku świeca jest prawie cały czas zalana...
Jak ustawie na za niskie, to silnik gaśnie co jakiś czas lub po dodaniu gazu, a jeżeli ustawię na wysokie obroty, to cały czas na ssaniu jadę i silnik wyje trochę, za głośny jest moim zdaniem.
Jakiś niecały tydzień temu miałem problem, bo cały czas paliwo leciało z komory pływakowej, gdy silnik był uruchomiony. Jednakże zostało to już naprawione.
Skuter, to Futong FT50QT - 10, a rocznik 2006.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 9:44 
*

Rejestracja: 08 lut 2010, 20:35
Posty: 88
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik od podstaw.
Tu masz dobry poradnik. http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=41456&postdays=0&postorder=asc&start=0
Możesz jeszcze wyczyścić filtr paliwa i zobacz czy nie masz zasyfionego filtra paliwa.


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 13:43 przez Nicco, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 10:19 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
wyczysc i potem wyreguluj gazior dobrze ja tak miałem dysze zanieczyszczone




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 16:00 
*

Rejestracja: 21 kwie 2010, 20:50
Posty: 9
Pojazd:
Czyszczenie, jak i regulacja nie przynoszą żadnych efektów, bo obroty skaczą z 2 tys. na 5 ty.s (tak jest oznaczone na obrotomierzu), a potem jak znów schodzi na 2 tys. to gaśnie i się zalewa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 16:30 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
to nie wiem co moze byc :O a to jest 4t??




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 17:34 
*

Rejestracja: 08 lut 2010, 20:35
Posty: 88
Pojazd:
A czyściłeś obie dysze???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 19:03 
*

Rejestracja: 21 kwie 2010, 20:50
Posty: 9
Pojazd:
Nicco pisze:
A czyściłeś obie dysze???


Tak. Jest to 4T. Nie wiem, może lewego powietrza otrzymuje...?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 19:09 
*

Rejestracja: 08 lut 2010, 20:35
Posty: 88
Pojazd:
Możliwe. Sprawdź połączenie filtr powietrza-gaźnik i gaźnik-cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 19:25 
*

Rejestracja: 21 kwie 2010, 20:50
Posty: 9
Pojazd:
Nicco pisze:
Możliwe. Sprawdź połączenie filtr powietrza-gaźnik i gaźnik-cylinder.


Przed chwilą sprawdzałem i nie ma żadnej szczeliny, skąd by mógł łapać lewe powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 19:40 
*

Rejestracja: 08 lut 2010, 20:35
Posty: 88
Pojazd:
Możesz pokrótce opisać awarie z tym cieknącym paliwem? Gdzie ciekło??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 19:48 
*

Rejestracja: 21 kwie 2010, 20:50
Posty: 9
Pojazd:
Link do tematu z innego forum:

>> http://uc.boo.pl/viewtopic.php?f=3&t=1031 <<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 19:51 
*

Rejestracja: 08 lut 2010, 20:35
Posty: 88
Pojazd:
Cytuj:
Aby przeglądać to forum musisz być zarejestrowany i zalogowany.

Skopiuj i wklej tutaj to co tam pisałes.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 20:42 
*

Rejestracja: 21 kwie 2010, 20:50
Posty: 9
Pojazd:
OK, cytuje tylko moje wypowiedzi:

Cytuj:
1.Witam, mam problemik... a mianowicie, jechałem dziś do Mateusza na umówione miejsce, podczas tej drogi niby było wszystko OK, ale na skrzyżowaniu radiowóz stał i miły Pan powiedział mi, że coś z silnika leci, no i faktycznie z rurki leciało, rurka idzie do gaźnika... Ta rurka zawsze wisiała, nie leciało paliwo do tej pory, ani nic. Jedyne co zrobiłem, to zdążyłem dojechać do domu... Przed chwilą patrzyłem, to bak pusty xD

Wydaje mi się, że mogło się coś poluzować gdy jechałem, jakaś śrubka czy coś. Może coś się stało z pływakiem, gdy jechałem po tych nieszczęsnych dziurach? Co o tym myślicie?

2.Bak miałem prawie pełny xD Paliwo leciało od rurki, gdzie powinno wypływać, gdy paliwa jest za dużo... nie pamiętam, jak ta rurka się nazywała...


3. Na następny dzień skuter w ogóle nie chciał zapalić, chyba się zalał. Śrubki są tak, jak były przed tym zajściem. Paliwo leci nawet podczas próby uruchomienia skutera.

4.Pływak też jest OK... trochę zaczął kopcić. chyba jednak coś z gaźnikiem jest, bo jak się odpali po złożeniu tego pływaka w gaźniku, to pali normalnie i nie kopci, nie leci benzyna itp. ale jak już nowa dawka paliwa doleci, to kopci i leci paliwo z gaźnika... nie wiem co zrobić z tym. W poniedziałek od kolegi będę miał inny gaźnik, zobaczymy jak będzie chodził.

5.No to chyba kranik jest w porządku, bo paliwo leci cały czas, jak silnik pracuje. Natomiast zdarzyło się tak, że z kranika nie leciało paliwo i wtedy podłączyłem go pod gaźnik, silnik chodził parę minutek. Następnie wyłączyłem i chciałem złożyć skuter, bo myślałem, że jest wszystko w porządku, a jednak przy próbie ponownego uruchomienia silnika okazuje się, że gaźnik znów zalany, jak i paliwo wciąż leci...

6.Dziękuje Wam za pomoc. Wyczyściłem gaźnik dokładnie i to samo, oddałem skuter do mechanika... zapłaciłem 20 zł i zrobił, ale nie mogę za cholerę ustawić optymalnych obrotów, bo są albo za niskie, albo za wysokie. Również zauważyłem, że obroty skaczą z niskich na wysokie, co jakiś czas. Sam już nie wiem, co o tym myśleć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 20:59 
*

Rejestracja: 08 lut 2010, 20:35
Posty: 88
Pojazd:
Zobacz na którym rowku masz iglicę może ci ją mechanik przestawił.
Jeszcze jest możliwe, że ciągnie ci lewe powietrze przez komorę pływakową. Mi działo się tak jak pękła mi uszczelka. Nie mogłem nigdzie dostać nowej więc pokleiłem Kropelką i problem zniknął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy