Dzisiaj jest 30 lip 2025, 8:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 maja 2010, 10:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
planuje zrobić w swoim cpi silnik lc czy cytlinder i pompa podejdzie np. od minarelli lc czy jak to jest robił tak ktoś?




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 0:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
podejdzie tylko kup jakis cylinder od lc i do tego np tlok vertexa na sworzen 12mm i bedzei dobrze bo minareli ma 10mm a ty masz 12mm...




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 7:44 
a co jak on ma wał 16mm a pompa jest na 12 czy 13 mm ??? :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 10:18 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
medyk94 pisze:
a co jak on ma wał 16mm a pompa jest na 12 czy 13 mm ??? :P


Przecież pompa nie jest na wale.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 10:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Pompa jest przykręcana do magneta czy jakoś tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
pompa wody jest mocowana na 3 pinach do magneta zamiast wiatraka ;/;/;/




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 10:50 
pawel0523 pisze:
Pompa jest przykręcana do magneta czy jakoś tak.

ooo to by było nawet dobrze bo cylinder nowy 150 zł ( nie wiem czy oryginał) :P i chłodnica ze zbiorniczkiem 100 to nawet by nieźle wychodziło :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
Jeśli pozwolisz zrobie ci rozpiske;
cylinder minarelli lc z glowica~ 80zł uzywany w bdb stanie
pompa wody jesli dobrze poszukasz to za 100zł wyrwiesz albo i mniej
chlodnica z wezami i zbiorniczkiem 80-100zł
i tłok vertexa nominalny na sworzen 12mm 120zł
czyli całkowity koszt to 380-400zł :cool:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 19:51 
a powiedzcie czy jakby ktoś założył cylinder oryginalny od Aeroxa no i tych wszystkich przeróbkach na lc to skut by miał lepszego kopa niż na chińskiej serii???




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 13:12 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Na pewno nie będzie się tak grzał jak AC osiągi też pewnie się poprawią.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 14:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
jesli porownasz moc cylindra ac i lc to odpowiesz sam sobei na to pytanie :cool:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 17:35 
no to jednak opyla się zmiana na LC, na LC jest 2KM więcej mocy na pojemności 70ccm to już jest coś :mrgreen: , Tylko czy wał wytrzyma :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Przy serii 50 napewno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy